Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSHOW ME YOUR STUFF!!!!

SHOW ME YOUR STUFF!!!!

37 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
net voor consumptie:
paddo's: http://users.telenet.be/eclipx/weed/DSC00017.JPG
weed: http://users.telenet.be/eclipx/weed/DSC00196.JPG
speed: http://users.telenet.be/eclipx/weed/DSC00336.JPG
mdma: http://users.telenet.be/eclipx/weed/DSC00409.JPG
blauwe dolfijn (xtc): http://users.telenet.be/eclipx/weed/9799.jpg
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch niet allemaal in ene keer reflex? :tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo'n collectie moet ik ook maar weer eens gaan aanleggen,
altijd handig :grin:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mayan zei:
Toch niet allemaal in ene keer reflex? :tongueout:
Klik om te vergroten...

haha nee, dat dat zijn foto's die ik gewoon toevallig in de loop der jaren heb getrokken. Ter info
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kon het niet laten...


Amnesia Haze - Royal Queen Seeds

Hopelijk duurt het niet tot midden/eind november :openmouth:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hee Mayan, welcome back :wave: Leuk plantje, looking good!
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#7


Paar planten vooraan in de kleinere potten zijn mannelijk, worden binnenkort omgehakt.



3x Darkstar (en buiten beeld een Trainwreck met meeldauw :rolleyes: )

F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjeik,zit je op jointjedraaien??? :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee dat niet, net wel ff een kijkje genomen daar, op zich wel een leuke site. Maar ik ben toch meer van wietforum.
H
HammerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paddo growboxjes:

22 juli


vandaag (26 juli) - de grootste wordt vanavond of morgen geplukt



Weed: Hoe het er vandaag voor staat, na twee weken.



Hammer
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zozo sjeik, schiet aardig goed op he? :)
Een grote vordering op vorig jaar... hier een grote vermindering bij mij :)
Maarja, heb dan ook lang liggen denken ej :)
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gaat zeker goed, maar moet zeggen dat ik ook wel wat nerveus ben, er vloog hier een paar dagen geleden zeker 7 keer een helicopter over het huis :confused: Maargoed, met 1 plantje heb je in ieder geval nog een eigen rokertje dit jaar :)
B
BaradonLid
01-01-2024, 00:00
#13
hmm, binnenkort ook maar eens fotos posten, heb mn paddokweeksetje 21e gesoaked, 22e dus begonnen met de groei en vandaag opeens waren ze er, ik heb welgetelt 72 kleine vrienden (pins) in mn bakje en hoop dat ze over een dag of 7 a 10 goed zijn. 14 augustus heb ik een trip geplanned met twee vrienden, hoop dat ik genoeg opbrengst krijg (100 gram voor ons 3-en lijkt me redelijk) maar ziet er voorlopig rooskleurig uit. Hoe denken jullie over vers bewaren in de koelkast, langer dan een week niet mogelijk off...?
L
LuomoLid
01-01-2024, 00:00
#14


Dit was een basic beertje van mn laatste kweekje ( onder 250watt HPS, aarde)



Zo zag het kweek kastje eruit :)



Oogst van een basic beer (links) en een anesthesia (rechts)


Maar voor dit soort pics raad ik je warm het wietforum.nl aan :wink:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
oregano
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Looking good Luomo :)
Very good
Daar zouk mijne neus wel is willen indrukken...


Ja Sjeik, hier ook helikopters hoor... en geregeld dezelfde die over de boerenvelden komt vliegen... mijn hartje tikt dan toch telkens weer uit mijn borst....
Wil daar echt geen fucking probs mee man :grin: echt niet haha
L
LegalizeIt_Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mayan zei:
Ben je van BE splif?
Zou gij iets opstellen als uw naam bekend is op den bureau? :tongueout:
Klik om te vergroten...
België is toch wel ni te doen éh, khoop dat er hier ooit iets verandert
aan de wetgeving. Tis ongelofelijk oneerlijk, maarja..
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thx man :)
Hebt ge hier een verslag?
Zoneen, ben ik wel benieuwd hoe ze gevlot zijn bij u..

Greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."