Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo kweek

Paddo kweek

327 antwoorden
57 weergaven
18-5-2026
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
gewoon in je kweekset houden :wink:
12 uur soaken, in de zak doen, zak dicht maken
en groeien laten

bij mij waren er bij de 8ste dag al tekenen van leven,
en nu is het dag 11/12 en het zijn al redelijk grote :) denk eind van de week dat ik ze kan plukken :wink:

Geduld hebben (Y)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inderdaad geduld hebben, moet je mij niet leren :mrgreen: 25 dagen wachten is niet nx ik had het bijna opgegeven :wave: .
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hou ons op de hoogte zou ik zeggen!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dag 28:







Binnen 2 dagen oogsten ?? Of zou dat nog te vroeg zijn?
Ze zijn nu 3 dagen aan het groeien.
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou bijna durven zeggen dat er nog een sproeibeurtje bij mag.
Lijkt erop dat de lv heel laag is. Als je dat dan toch doet, goed flapperen met die zak dat er nieuwe zuurstof in kan

En ja, wanneer oogsten? Het kan snel gaan nu hoor, ik denk nog binnen de week!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
De zak is overal goed beslagen hoor. En smorgens is er 2 keer zoveel condens als savonds dus ik denk dat het wel goed zit :grin: .
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#7
hoe groot worden ze over het algemeen ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
*Update*

Na 29 dagen, 4de dag sinds ze zijn uitgekomen.







Hopelijk oogsten morgen :confused: :hearteyes:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Morgen? Daar zijn ze toch nog veel te klein voor :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja de meeste mssn wel maar die 3 grote kan ik er mssn wel al van tussen halen morgen... ?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo groot zien de grote me er toch ook nog niet uit...
En door besmettingsgevaar kan je best alles tegelijk er uit halen.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou gewoon geduld hebben man, ik weet het, 29 dagen is lang, maar die stoeltjes kunnen voor zover ik weet nog een stuk groter worden dan dat. Bovendien tonen de hoedjes nog geen tekenen dat ze snel opengaan, dus ik zou echt wachten.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zou wachten. haast en spoed is zelden goed
had je nu maar 20 dagen gewacht en je kweekset dan weggegooid dan had je nu ook geen paddo's maar je hebt geduld gehad en nu heb je resultaat.
dus nog even geduld want ze moeten nog wat groeien.
succes
T
TB-303Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe kun jij nog growboxen bestellen? :confused: :confused:
s
skyggenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo allemaal, ben nieuw hier.
Nu heb ik in verband met het morgen ingaande paddoverbod ruim 2 weken geleden bij Mushmush een aantal kweeksets besteld. Ze gaan redelijk goed, daar niet van en verwacht binnen een week te kunnen oogsten.
Nu zit ik alleen met de stoeltjes die langs de zijkant omhoog zijn gekomen en vrij diep zitten, maar groot genoeg worden om geen aborts te zijn.
Hoe oogst ik die dadelijk zonder het substraat te beschadigen?
Gewoon eruit proberen te trekken, of een schilmesje heet maken (steriliseren) en binnen in het substraat eruit snijden?
Iemand hier ervaring mee? Antwoorden worden zeer op prijs gesteld.

Groeten, Skyggen.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik denk dat een verhit mesje, liefst een scalpel het beste is. Wat ik je aanraad is bij de volgende kweekset de zijkanten van de bak te verduisteren met tape, zodat het geen licht meer doorlaat. Dan voorkom je dat er paddo's tussen het substraat en de zijkanten van de bak in groeien.
s
skyggenLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Sjeik zei:
Ik denk dat een verhit mesje, liefst een scalpel het beste is. Wat ik je aanraad is bij de volgende kweekset de zijkanten van de bak te verduisteren met tape, zodat het geen licht meer doorlaat. Dan voorkom je dat er paddo's tussen het substraat en de zijkanten van de bak in groeien.
Klik om te vergroten...

Hopi Sjeik, dank voor je reactie. Dat is idd mijn fout geweest, heb ze de eerste paar dagen (maandag kwamen ze als pins tevoorschijn) buiten de doos gehad, en kwam er naderhand achter dat dat niet had gemogen. Vandaar dus dat ze ook via de zijkant omhoog kwamen. Donderdag geloof ik heb ik ze in de doos gezet. En zal bij de volgende vlucht zeker de bak zelf helemaal verduisteren.
Enig idee wat er nu gebeurd met die kleintjes die binnen in langs de zijkant zitten na het soaken? Gaan toch hopelijk niet rotten dan, en de boel contamineren?

Skyggen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
*Update*

Het is inderdaad nog lang geen oogsttijd :cry: maarja toch nog een paar fotootjes getrokken want ze zijn weer flink gegroeid.







:hearteyes:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hopi Sjeik, dank voor je reactie. Dat is idd mijn fout geweest, heb ze de eerste paar dagen (maandag kwamen ze als pins tevoorschijn) buiten de doos gehad, en kwam er naderhand achter dat dat niet had gemogen. Vandaar dus dat ze ook via de zijkant omhoog kwamen. Donderdag geloof ik heb ik ze in de doos gezet. En zal bij de volgende vlucht zeker de bak zelf helemaal verduisteren.
Enig idee wat er nu gebeurd met die kleintjes die binnen in langs de zijkant zitten na het soaken? Gaan toch hopelijk niet rotten dan, en de boel contamineren?

Skyggen.
Klik om te vergroten...

Wat ik in ieder geval zou proberen is de steeltjes zo ver mogelijk af te snijden en de restjes te verwijderen. Ik denk op zich niet dat kleine restjes paddo bij de volgende flush de boel zullen besmetten, maar beter neem je het zekere voor het onzekere. Wat je nog kan proberen is een pincet goed verhitten en daarmee langs de zijkant van de bak proberen de steeltjes in een keer er uit te plukken, maar kijk dan wel uit dat je geen gaatjes in de bak smelt met de pincet.

Succes nog.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
@ KoxBox:

Ja dat gaat lekker hoor, zal niet lang meer duren :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...17
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."