Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik probeer het maar in deze topic, ik kom er namelijk niet helemaal uit. Ben nieuw met dit en heb een hoop gelezen, ik hou alleen maar vragen over en nu ben ik bang dat er schimmel en dons al wat niet op zit, ik zal wat foto's plaatsen. Ziet er groen uit en er komt inmiddels ook dons op, *hele diepe zucht* waar ik bleef steken was dat de paddenstoelen omgekeerd gingen groeien, die dingen schoten uit de grond en sommige zijn na een paar dagen al heel groot. Maar er komen puntjes op, misschien niets aan de hand, maar kan ik het nu weggooien of moet ik er ook stukken uit snijden? Baal best als een stekker"
"Ja bijzonder wat er in nog geen 9 uur kan veranderen Ik heb een mail gestuurd naar waar ik het weg hebheb al eerder een mail gestuurd maar kreeg geen reactie, misschien nu wel?"
"Ik heb dezelfde vraag ook op een ander forum geplaatst, maar daar is weinig leven, vandaar ook even hier. Want wil het morgenvroeg/middag onder water gaan zetten. Hoi Ik ben nieuw met dit soort dingen, heb me een grow kit aangeschaft en moest nog even wachten tot dat witte spul naar boven komt. Heb hem in de computerkast gezet op de peecee sinds eergister avond en zie al ontwikkeling. Dat geeft mij nog even tijd om iets te verzinnen waar het constant 26 graden is, maar buiten de cv installatie kan ik niet iets bedenken, en de vraag is even of het daar 26 graden is, (indirecte) zonlicht is er niet, helemaal niet beter te spreken. Nu heb ik ergens gelezen dat iemand een kleed gebruikt, kost een 20 euri en nu vroeg ik me af -kan de topic niet meer vinden in mijn zoektocht naar hoe ik het beste kan beginnen en waar op te letten-, dus is mijn vraag of iemand me kan vertellen hoe hij of zij dat oplost of waar ik zo een kleed kan kopen. Denk dat het witte spul -geloof dat men het mycelium noemt- morgen wel aannemelijk is en ik het geheel in de zak kan plaatsen. Gaat om Mexicaanse paddenstoelen, of in dit geval zaden neem ik aan :roll: Nu wil ik het wel in mijn computer kast laten staan, met de peecee een paar weken draaien, maar is een beetje lastig uitleggen waarom pa zijn eigen paddenstoelen in de computer kast aan het kweken is Dan beginnen ze weer over mijn vervroegde penopauze en dat soort ongein"
"3970 zei: Mijn vrouw heeft ook zon kleedje, of warmhouddeken. Het is eigenlijk een electrische deken in het klein, zij gebruikt hem voor pasgeboren kittens op te leggen. Zij heeft hem gehaald bij de Blokker... Klik om te vergroten... Geweldig, erg bedankt voor je tip, ga het vanavond soaken en dan morgen maar even zo een dingetje kopen"
"enTHEOgeen zei: Hoi puntnl, hier is ook nog wel info te vinden http://www.fsre.nl/ Klik om te vergroten... Dank ik ga het doornemen!"
"Hoi! Klinkt misschien raar, maar ik heb ze vanochtend in een zak water gezet -moest geen water in - en nu groeit er al een hele kleine paddenstoel en een redelijke grote van een drie cm. Echter, die grote zijn hoed zit in de grond, groeit naar beneden lijkt het, kan dat kwaad als het eventueel gaat rotten?"
"Heeft iemand misschien een tip wat ik met die omgekeerde paddenstoelen kan doen? Er groeien nu drie hele grote recht naar beneden? Ben bang dat ze dadelijk gaan rotten. Heb al met een gekookte lepeltje geprobeerd om ze naar boven te graven maar die stelen zijn hartstikke stevig, ben bang dat ze dan breken, iemand een tip pls."
"Peertje zei: Is het niet wijs om een keertje in een terrarium of aquariumwinkel te gaan kijken? die hebben bergen materiaal om te verwarmen, thermosthaatjes en datsoort dingen... bij de meeste growshops is dat spul allemaal veel duurder en "groot" Klik om te vergroten... Goed idee, als dit me bevalt -heb het nog nooit gehad namelijk- dan ga ik daar zeker kijken. Heb je misschien zo een idee over die omgekeerde paddenstoelen"
"Ik heb ook zo een set, ik ben nog met dat mycelium bezig dat het wat op wil komen, maar doet het niet echt. Je hoeft deze bak mexicaanse toch niet te vullen met water toch?"