#1
weyoun22 zei:yo die planten van jou zijn echt 3x zo hoog als die van mij.
respect![]()
Jaro zei:Ik was dus eerst naar de smartshop gegaan maar daar zijden ze me dat ik een hele voedingslein moest nemen en dat ik anders ook gewoon pokon kon gebruiken.
LADd zei:dat is echt de mooiste plant die ik ooit heb gezien :P![]()
Jaro zei:


Jaro zei:

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."