Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn plant

Mijn plant

38 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
J
JaroLid
01-01-2024, 00:00
#1

:stoned:
J
JaroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is mijn plant.Het is een early girl hij staat er al sinds mei en ze ruikt al flink =).

K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lekker boompje. :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice dude..

Erg raar idd dat planten zo vroeg al ruiken.
Waarom worden de ''wiet geurstoffen'' al zo vroeg aangemaakt en de THC nog niet?:(
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hooooiii Jarooo :wave:

Eindelijk iemand die ik irl ken hier op DF, en je neust hier gewoon al ruim een jaar stiekem rond zonder mij wat te zeggen :openmouth:



Mooie plant hoor, ik hoor 't wel wanneer de oogst voor me klaar ligt :P
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#6
PepTalk zei:
Nice dude..

Erg raar idd dat planten zo vroeg al ruiken.
Waarom worden de ''wiet geurstoffen'' al zo vroeg aangemaakt en de THC nog niet?:(
Klik om te vergroten...
Denk dat die er ook wel in zit hoor, in het blad. Alleen in lagere concentraties dan in de bloemtoppen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
JJJ zei:
PepTalk zei:
Nice dude..

Erg raar idd dat planten zo vroeg al ruiken.
Waarom worden de ''wiet geurstoffen'' al zo vroeg aangemaakt en de THC nog niet?:(
Klik om te vergroten...
Denk dat die er ook wel in zit hoor, in het blad. Alleen in lagere concentraties dan in de bloemtoppen.
Klik om te vergroten...

De THC word geproduceerd door harskliertjes. Die scheiden de THC af OP het blad.
Maar ik kan me voorstellen dat er hele lage concentraties aanwezig zijn in het blad.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoeveel liter is die pot? Ziet er erg klein uit, verbaast me eigenlijk wel dat ie toch al goed gegroeid is dan.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Hoeveel liter is die pot? Ziet er erg klein uit, verbaast me eigenlijk wel dat ie toch al goed gegroeid is dan.
Klik om te vergroten...

Dat zal toch wel zo'n 50 liter zijn denk ik.
Hij oogt vrij hoog. Zolang je bijvoed komt dat helemaal in orde.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha , grappig..
Meestal lees je hier vragen over hoe we hun plant kunnen redden.

Maar dit is eerder ter info. :grin:
J
JaroLid
01-01-2024, 00:00
#11
@Peptalk

De pot is 45L dus dat is denk ik wel goenoeg :P.

Voorderest groeit mijn plant perfect met dit weer.Ik ben ook begonnen met voeding geven (misschien een beetje laat maar beter laat dan nooit..) Ik zal als ik thuis ben weer foto's maken :wink:.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
45 liter is voldoende. Maar echt super is het niet, het is minimaal. ( hoewel sommige auto flowers het prima doen in 10liter).

Nu beginnen met voeden is niet te laat, welke voeding gebruik je?

Ik wacht met smacht naar die foto's!
J
JaroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo even een update.

Ik geef mijn plant Bio-Forte (plantversterkend) en Pokon.

Fototje..

K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
:hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heftig ! :hearteyes:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#16
yo die planten van jou zijn echt 3x zo hoog als die van mij.

respect :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
weyoun22 zei:
yo die planten van jou zijn echt 3x zo hoog als die van mij.

respect :grin:
Klik om te vergroten...

Correctie : plant.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ziet er mooi uit!

Maar zou gewoon even wat voeding gaan halen bij de growshop, pokon is niet bevorderlijk voor je plant. ( verkeerde verhouding van voedingstoffen, en een totaal verkeerde ph.)

Kost niet zo veel, maar levert je veel meer en beter op!
J
JaroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was dus eerst naar de smartshop gegaan maar daar zijden ze me dat ik een hele voedingslein moest nemen en dat ik anders ook gewoon pokon kon gebruiken.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooie kerstboom vriend :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."