#1
Je beter een nieuwe topic openen.
kraakaap zei:maak een sneetje onderaan de stam dan maakt hij nog meer thc aan omdat hij stresst.
zo deed ik het altijd.
Tripper zei:Je beter een nieuwe topic openen.
doemaar zei:kan iemand mij raad geven? heb een plant buiten staan (soort , hawai en nog iets ) staat al sinds begin juni.Is nu bijna 2 meter groot er beginnen klein knopjes aan te komen , men vraag is gaan er nog meer topjes aan groeien of is het daar al telaat voor? kan iemand mij raad geven ?![]()
Mayan zei:Neen die techniek klopt dipptone, die noemt klieven.
Klieven heeft haar nut al bewezen bij wietplanten. Ik heb het gehoord van mensen dat de toppen veel harder zijn. Niet meer opbrengst, maar wel hardere toppen.
Ze doen dat bij tomaten ook
Je moet dan wel geen sneetje maken in de stam vanonder, maar een gehele openening en daar iets tussensteken ... wel zien dat alles goed bij elkaar blijft m.b.v. een touw he.
(wat dan weer outdoor oppassen is voor schimmel.)
als de kristallen een anijs-kleurig tintje hebben is het rijp, als ze wit zijngtje zei:@tippy kees: waarop baseer je dat???? makkelijk iets roepen maar ik weet 100% dat JIJ er naast zit ... ben duzzz benieuwd naar je bron van info
greetzzz masteryero
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."