Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: heb een plant buiten kan iemand mij raad geven? heb een plant buiten staan (soort , hawai en nog iets ) staat al sinds begin juni.Is nu bijna 2 meter groot er beginnen klein knopjes aan te komen , men vraag is gaan er nog meer topjes aan groeien of is het daar al telaat voor? kan iemand mij raad geven ?"