#1
Update
Ik denk dat het einde aan het naderen is. Er staat 1 'grote' paddo en enkele kleintjes, maar er komt precies geen vooruitgang meer, het lijkt of alles stilstaat. De kleuren van het hoedje zien er ook niet echt meer optimaal uit. Door deze verschijnselen denk ik dus dat het einde nabij is. Mja, we zullen zien. Foto's komen binnekort, zit momenteel op smalband
Hostile topic take-over?
Mja, I guess it's ok, als er toch geen andere optie komt. Alhoewel ik vind dat er toch wel enkele aparte topics over mogen zijn, op voorwaarde dat ze goed verzorgd worden en boeiend houden, eventueel met experimentele technieken en dergelijke. Maar misschien is dat beter iets voor de niet-growbox gebruiker. Anyway, ik ben geen moderator, dat die maar hierover beslist.
mja, het is jouw bak, dus je doet ermee wat je wilt hé
Voor mijn part neem je hem er toch elke dag uit, dan weten we direct of dit eventuele besmetting bevorderd.
Ziet er allezins al goed uit![:wink:]()
Ik denk dat het einde aan het naderen is. Er staat 1 'grote' paddo en enkele kleintjes, maar er komt precies geen vooruitgang meer, het lijkt of alles stilstaat. De kleuren van het hoedje zien er ook niet echt meer optimaal uit. Door deze verschijnselen denk ik dus dat het einde nabij is. Mja, we zullen zien. Foto's komen binnekort, zit momenteel op smalband
Marten! zei:Zal eens op Feedback vragen of ze de naam van deze topic willen veranderen in 'Algemeen Paddo Growkit-topic'. Anders staat straks de hele eerste pagina vol met dezelfde topics..
Hostile topic take-over?
Mja, I guess it's ok, als er toch geen andere optie komt. Alhoewel ik vind dat er toch wel enkele aparte topics over mogen zijn, op voorwaarde dat ze goed verzorgd worden en boeiend houden, eventueel met experimentele technieken en dergelijke. Maar misschien is dat beter iets voor de niet-growbox gebruiker. Anyway, ik ben geen moderator, dat die maar hierover beslist.
Marten! zei:@Argulas: Heb de bak toch heel even uit de zak gehaald om mooie foto's te maken. Uiteraard wel nadat ik m'n handen had gedesinfecteerd met alcoholMaar nu blijft ie dicht tot de oogst en zullen jullie het met mindere foto's moeten doen
![]()
mja, het is jouw bak, dus je doet ermee wat je wilt hé
Ziet er allezins al goed uit


