Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Paddokweek - Growbox Cubensis

Eerste Paddokweek - Growbox Cubensis

274 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#1
:openmouth: echt mooie oogsten Eet/trip lekker:P smaken zal het niet denk ik maar het trippen lukt wel:P veel plezier...:grin:

X
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ze zullen zeker wel gaan smaken =D

hopen dat de ''overgebleven'' paddo's ook nog wat groter worden :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goede eerste oogst :tongueout: En das maar deel 1 :)

Ze zien er idd wel wat raar uit.. Ik vraag me af hoe het komt dat ze zo krom zijn gegroeid. Heb je een kat? :P

Peace!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gooi er aluminiumfolie omheen. Zo gedaan.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jep, zelf gaan kweken is het toekomstplan. Zal niet direct zijn, ik heb nu nog een voorraad voor een hele tijd. En ik denk erover om voor een bepaalde periode niet meer te trippen, ik heb een overvloed aan info van men laatste 2 trips die eerst verwerkt moeten worden.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt mij dat ze inderdaad gewoon richting het licht verder gaan, en dat zal dus omhoog zijn.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heyhey!

Eindelijk m'n eigen paddo's kweken! Hier keek ik al lang naar uit!
Eigenlijk is het m'n tweede poging, m'n eerste was buiten in mijn tuin, met een Psilocybe azurescens spawnbag, maar dat bracht vorig jaar niets op. Dit jaar ga ik toch nog eens proberen er nieuw leven in te blazen en hopelijk toch nog paddo's buiten kunnen oogsten.

In de tussentijd ga ik me eens wagen aan de binnenkweek! Voor mijn eerste keer binnen heb ik gekozen voor een growbox, zodat ik de levencirkel van de paddo's kan bestuderen, en al enkele dingen leer, voor ik me waag aan het zelf ineen steken van paddo-terraria.

Well, here I go!

Ik heb de box al 12 uur in water laten soaken, en nu staat hij ready, tschijnt dat ik er nu niets meer aan hoef te doen en enkel te wachten. Ben benieuwd!



e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ziet eruit als mijn kit :)
Heb em ook maar gesoaked gisteravond en vanmorgen t water eraf gelaten. Staat nu netjes in de zak en net zoals bij jou terug in de doos :grin:

succes met growen man :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bedankt! Jij ook trouwens hé! Is wel interessant, nu kunnen we goed vergelijken :grin: samen gestart, zelfde kit,.. Ben benieuwd :grin:

Wat ik me nu wel afvraag is of het normaal is/kwaad kan dat die bak precies niet volledig is opgevult, vooral in de linkerbovenhoek is er een put..
En is het ok dat die witte korrels ook vanboven liggen enzo? Of is dit door het versturen/vallen/botsen..?
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#10
succes alletwee !

Wat zijn die witte korrels eigenlijk ?, het ziet eruit als perlite.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#11
thanx :)

Dat de bak niet volledig vlak is opgevuld komt door t afgieten van het water. Dat moet niks uitmaken voor de paddestoeltjes, die groeien toch wel in dat kuiltje.

En die witte korrels bovenop maakt geen verschil denk ik. Dat is vermiculiet denk ik.
Dat houdt t vocht vast waardoor het mycelicum gaat uitlopen.

correct me if i'm wrong :wink:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#12
succes! ben benieuwd hoe beide grow kits zich evolueren.

:wave:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk het, ik weet het niet juist..

Voorlopig nog geen veranderingen..

En bedankt trouwens! :)
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hee Argulas !

Hoe gaat het nu met je stoeltjes? :wave:

groeten

malotet
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja idd !
hoe is het met jouw kit? :sunglasses:
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heyhey! Ik heb een update! :grin:

Jaja, sinds vandaag kan ik toch al enkele shroomies bespeuren! waaronder 2 duidelijk zichtbare! Me happy!! ^^

Ik vrees wel nog altijd dat er een vochttekort is de zak... Ik denk dat ik de volgende flush iets langer water in laten staan dnek ik. Mja, ik zie wel hoe deze oogst zal zijn.

Hier de pics! (véél is nog niet zichtbaar hoor, maar ik denk dat dat niet lang meer zal duren! Ik heb gecheckt om 13uur vandaag, en toen zag ik 2 kopjes, nu om 19uur zijn die 2 al precies gegroeid, en andere kopjes zijn ook opgemerkt!)





h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Oei we hebben een subforum nodig!
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#18
gaat goed lijkt me :)
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dikke dikke shit man :sunglasses: :beer:
t duurt lang he... voordat er wat gebeurt... maar dan toch :)
Jou zak is idd wel erg droog vanbinnen. Mijn zak is echt overal beslagen van t vocht.

Zal bij mij binnen enkele dagen ook wel wat te zien zijn hopelijk.
Ben wietplanten kweken gewend :flushed:
maar die kopjes komen dus uit die witte schimmel of wat?

:wink:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Een vriend van mij raadde me aan om iedere dag met een plantenspuit een beetje water in de zak te spuiten om de vochtigheid te bevorderen. Iemand hier ervaring/meningen over?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...91011121314
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."