#1
Ben ik weer ![:)]()
Hier zijn 2 foto's van hoe het er nu bij staat. Wanneer kan ik gaan oogsten? Moeten ze dan echt al openklappen?
http://easy-upload.nl/f/yxSoeZo1
http://easy-upload.nl/f/YRM50Bod
Hier zijn 2 foto's van hoe het er nu bij staat. Wanneer kan ik gaan oogsten? Moeten ze dan echt al openklappen?
http://easy-upload.nl/f/yxSoeZo1
http://easy-upload.nl/f/YRM50Bod
)