#1
Ok bedankt voor de info ![:)]()
Nog steeds geen teken van leven trouwens, maar hij staat er ook nog maar een weekje
Nog steeds geen teken van leven trouwens, maar hij staat er ook nog maar een weekje

kapitein-x zei:Hoe moet ik dit interpreteren:
¨Temperatuur gedurende kolonisatie: 28-30 C.
Temperatuur gedurende groei: 22-25 C.¨
bron: http://www.onlinesmartshop.nl/psilocybe ... p-988.html
Eerst op een heel warme plek zetten, en daarna een iets minder warme plek (kamertemperatuur)?
Of is het begrip ´kolonisatie´ niet van toepassing als je een kant en klare set koopt (dus alleen water toevoegen enzo)?
Want als ik iets ga doen dan koop ik bij azarius zo´n soort set:
http://www.azarius.nl/smartshop/shrooms ... _cambodia/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."