Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat ik altijd doe met m'n waterpijp als ik er een "extra dimensie" aan wil geven: in je aardewerken kopje eerst een laagje fruittabak, ongeveer halfvol, dan een laagje goed verkruimelde wiet, liefst uit een grinder, of wat hasj, of een cobo (vette hasj werkt wel wat lekkerder) en dan de rest tabak er bovenop, aluminiumfolietje, kooltje en feesten maar. de tabak wordt eerst rustig warm (je waterpijp moet altijd ff op gang komen) en dan verspil je dus nog geen wiet, dan begint langzaam je wiet te verbranden, echt een prima effect, zeker als je met meer mensen bent. Heb je nooit dat gezeik dat iedereen te stoned is om te draaien of dat je een inbrander krijgt en je ineens allemaal shit wegbrand. fijner in je longen, en de smaak is gewoon beter. Ideaal dus"