Te weinig licht, ze zal strekken om licht te vangen. Zet ze vol in de zon, in ieder geval niet achter de dichte luxa flex want dat bevorderd de groei niet.waarom moeten m'n plantjes altijd gestut worden?
je zou toch verwachten dat een plant zelfredzaam is.. of komt dit door de cultivering> snel groeien?
Bekijk bijlage 22071
ah ja, dat was even voor de foto..Te weinig licht, ze zal strekken om licht te vangen. Zet ze vol in de zon, in ieder geval niet achter de dichte luxa flex want dat bevorderd de groei niet.
ah, dat wist ik niet.. zal ik zeker doen vanaf nu..En van onderaf water geven om zo het wortelstelsel te laten zoeken naar water onderin het potje, zo word de kracht evenredig verdeeld.

Die zien er top uit zeg!
Die zien er top uit zeg!
Hoe kan het dat jouw dames al zo groot zijn? Die van mij waren twee weken geleden ongeveer net zo groot als die van @Gympie, ik heb nu even geen foto voor handen. Begin je gewoon al heel vroeg binnen?
Ja en jaeuhw.. je vind het leuk om ze een bepaalde vorm te geven?
geen dominante strain 😅
ze een beetje klein houden zodat ze niet boven de schutting uitkomen?
Als het bemest is voor 100 dagen zit de kans erin dat je niet hoeft bij te voeden.Ik heb 3 autoflowers, 2 in een pot van 30 L en één in de volle grond. Ik heb ze in de pot in normale potgrond geplant, hoeveel voeding moet ik ze nog bijgeven? In de potgrond zit namelijk ook al bemesting.
Normaal raden ze een lightmix aan voor autoflowers en dien je evt. Bij te voeden.Yes, laten ontkiemen binnen en toen in de grond.
Je zou natuurlijk wel goed in de gaten kunnen houden wat je plant uiteindelijk nodig gaat hebben.Ik heb 3 autoflowers, 2 in een pot van 30 L en één in de volle grond. Ik heb ze in de pot in normale potgrond geplant, hoeveel voeding moet ik ze nog bijgeven? In de potgrond zit namelijk ook al bemesting.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."