Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLow stress training

Low stress training

423 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alakazam zei:
Die zien er top uit zeg!

Hoe kan het dat jouw dames al zo groot zijn? Die van mij waren twee weken geleden ongeveer net zo groot als die van @Gympie, ik heb nu even geen foto voor handen. Begin je gewoon al heel vroeg binnen?
Klik om te vergroten...

Daar zijn een legio aan factoren die meespelen.

Ik ben al redelijk vroeg begonnen met ontkiemen en ze zitten nu vollop in de vegetatieve fase.

Maar genetica, kweekbodem, voeding, lichturen en behoorlijk wat andere factoren spelen mee.

Ik had ze nog wel wat groter verwacht maar het weer zit nu niet echt mee, maar ze kan gerust nog weken al dan niet maanden doorgroeien, de autoflower daarintegen staat nu al 3 weken in bloei dus zal zeker niet bijzonder meer groeien, wel zal die nog wat kunnen strekken als de zon weer lekker gaat schijnen maar ook daar zijn weer zat foefjes voor.

Er staan hele boeken over beschreven dus men is zomaar het groeien en bloeien niet de baas, het lijkt allemaal groen maar elke soort heeft zo weer haar eigen dna.

Lekker doorgaan, ineens komt er schot in de zaak.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 22434
Bekijk bijlage 22435



😅😅😅
Klik om te vergroten...

euhw.. je vind het leuk om ze een bepaalde vorm te geven?
geen dominante strain 😅
ze een beetje klein houden zodat ze niet boven de schutting uitkomen?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gympie zei:
euhw.. je vind het leuk om ze een bepaalde vorm te geven?
geen dominante strain 😅
ze een beetje klein houden zodat ze niet boven de schutting uitkomen?
Klik om te vergroten...
Ja en ja

En kijken hoe ver ik kan gaan, zo is er weer veel nieuws te leren over steeds hetzelfde soort plantje.

Het is een hobby, een soort leefstijl eigenlijk zelfs.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
20210525_091053.jpg

20210525_091045.jpg

De af die het nogal zwaar had trekt weer helemaal bij, af en toe wat dode bladpuntjes eraf halen.

Ze word weer hele grote blij!!

images.jpeg-2.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
20210528_173409.jpg20210528_173206.jpg20210528_120643.jpg

Ze gaan mooi!

Klein en bushy, zoals ik ze graag zie.

Elke dag aandacht en lekkere muziek, vanaf vandaag word het echt super lekker weer voor de dames!

Stay green folks!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#6
Autoflower white widow bloei in volle gang nu.

20210528_194455.jpg

K2 strekt en strekt maar door, geen idee wanneer ik haar ga omzetten naar 12/12. (Daar bedoel ik mee dat ik geen idee heb hoe ver haar voeten willen strekken)
20210528_194549.jpg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
PerfectChaos zei:
Ik heb 3 autoflowers, 2 in een pot van 30 L en één in de volle grond. Ik heb ze in de pot in normale potgrond geplant, hoeveel voeding moet ik ze nog bijgeven? In de potgrond zit namelijk ook al bemesting.
Klik om te vergroten...
Als het bemest is voor 100 dagen zit de kans erin dat je niet hoeft bij te voeden.
Heb je de zaailing zo in de rijk bemeste grond?
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yes, laten ontkiemen binnen en toen in de grond.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
PerfectChaos zei:
Yes, laten ontkiemen binnen en toen in de grond.
Klik om te vergroten...
Normaal raden ze een lightmix aan voor autoflowers en dien je evt. Bij te voeden.
Met rijkbemeste aarde zou ik slechts in bloeifase evt kijken hoe of wat.


Succes met de kweek !
P
PerfectChaosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oké goed om te weten! Zal binnenkort een paar foto's posten.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#11
PerfectChaos zei:
Ik heb 3 autoflowers, 2 in een pot van 30 L en één in de volle grond. Ik heb ze in de pot in normale potgrond geplant, hoeveel voeding moet ik ze nog bijgeven? In de potgrond zit namelijk ook al bemesting.
Klik om te vergroten...
Je zou natuurlijk wel goed in de gaten kunnen houden wat je plant uiteindelijk nodig gaat hebben.

Veel lightmix aarde geeft niet voldoende bemesting voor de autoflowers van tegenwoordig.

Maar ga er maar van uit dat je tot in de bloeifase niet teveel voeding moet gaan bijgeven, kan altijd wat wortelstimulator toevoegen.

Tijdens de bloei vraagt ze vaak veel meer pk's dan dat standaard lumightmix aanbied. Zeker als je dikke toppen wil kweken.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#12
20210530_095007.jpg20210530_095209.jpg

Ik heb per ongeluk door teveel spanning van het buigen het getopte deel gespleten 😅🤣🤣

Lekker bezig man, ik hoor knak en denk.... hmm sumtingwong.

20210530_095024.jpg
20210530_095039.jpg
20210530_095102.jpg



Gaat lekker met dit weer zeg!

Hail mary!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#13
20210530_095739.jpg
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Photo8822.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gympie zei:
Bekijk bijlage 22891
Klik om te vergroten...



Ik vind dit wel een gepast nummer voor deze schoonheden haha

Money trees!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Eve's drop zei:

Ik vind dit wel een gepast nummer voor deze schoonheden haha

Money trees!
Klik om te vergroten...

geld groeit niet aan bomen..

maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑

kgooi'em gelijk maar even over de speakers 'Bissshes!'
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
geld groeit niet aan bomen..

maar geld drukken op hennep papier is wel een goed idee! 😁🤑

gooi'em gelijk maar even over de speaker 'Bisssh!'
Klik om te vergroten...


Lekker he haha!

money trees is the perfect way for shading!

THATS JUST HOW IT FEELS,,,, YEAH
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#18
20210608_143243.jpg

Gaat nu goed, voeding is hoog maar ec en ph zijn helemaal goed.

Ben met spoelen begonnen, verwacht nog 4 weken maar zie nu al dat er aan voeding in zogenaamde "lightmixxen" van a kwaliteit meer dan genoeg inzit.

20210608_143912.jpg

Deze kleur zegt genoeg, en dit is zelfs al verdund 1/5 met regenwater, wat overigens iedereen zou moeten doen. Daarom het vroege spoelen, kan er wel de andere mee voeden, win win man!

Voeg nog wel wat p en k toe voor bloei, maar altijd heel zuinig. Fosfor en kalium kunnen het maken of heel erg breken.

Dit is overigens high stress dus heeft weinig met een topic low stress te maken
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#19
MVIMG_20210608_153622(1)(1).jpg

Ik pot die van mij vandaag over in grotere potten/kuipen en wil dan meteen met lst beginnen. Ik twijfel alleen nog of ik ze nog zal toppen/fimmen of enkel zal buigen. Ik ben er sowieso wel een beetje laat mee misschien, of is het nog te doen?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dames en dames! En heren die dames eren!

Plaats uw kennis en creativiteit over de low stress training met de cannabis plant.

Toppen, fimmen buigen of klieven, deel u mening.

Reageren word gewaardeerd!


Peace!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...22
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."