Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste x keta

1ste x keta

54 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#1
yep, op de site 'thegooddrugsguide.com' staat dat het wel mogelijk is met snuiven.

arge doses (100-250 mg)
You're in the K-Hole where it is physically difficult to do anything other than lie in a near-comatose state and stare at the ceiling. In this state some users report life-altering insights about the meaning of life. Others are just scared.
Klik om te vergroten...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Flut zei:
Psycho_Chrono zei:
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
Klik om te vergroten...

Mag je 'bron' hebben?
Ik snuif mezelf altijd naar de K-Hole, ik kom in contact met schimmen/
geesten en ik maar reizen over landschappen. Volgens mij is dat toch echt wel wat ze de K-Hole noemen. In één van de ketamine topics heb ik ook een klein reportje geschreven, lees dat eens als je zin hebt.
Klik om te vergroten...

Dat was van 200mg toch?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een ervaren ketamine gebruiker hier op het forum zei juist dat je een piek moet creeren in je lichaam, en die piek bereik je niet met snuiven, wel met spuiten, hoe heb jij die 200 mg gesnoven? Alles in een keer of met tussenposes?
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psycho_Chrono zei:
Een ervaren ketamine gebruiker hier op het forum zei juist dat je een piek moet creeren in je lichaam, en die piek bereik je niet met snuiven, wel met spuiten, hoe heb jij die 200 mg gesnoven? Alles in een keer of met tussenposes?
Klik om te vergroten...

Met mijn eerste paar keta batches kreeg ik het ook niet voorelkaar om met snuiven in de K - hole te komen, omdat de kwaliteid daar niet goed genoeg voor was. De laaste 2 keren dat ik een grammatje tot mijn bezitting hang, had ik van een zeer goeie batch waarmee ik er zonder problemen in kon komen, wel jammer dat de tollerantie van ketamine erg snel toeneemt.

Ik snuif altijd eerst een dikke lijn, dan ga ik achter mn pc zitten tot ik zo vaag word dat ik moet liggen, ongeveer na 10 a 15 min is dat, daarna kruip ik mn bed in, doe de lichten uit en snuif de rest op, ik maak me klaar voor een goeie reis!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aha kijk dat wist ik dus niet :grin:
Ik voelde me al teleurgesteld toen ik hoorde dat je door middel van snuiven niet in een k-hole kon komen.

Ik had ook gehoord dat je neus niet alle Keta in een keer kan opnemen en dat je om de paar minuten iets van 50mg moet snuiven.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
lijkt me inderdaad heel wazig maar zeker de mooite waard!!

Op dit moment zit ik met een hoop gedoe aan mijn hoofd maar als dat over is zal ik de keta gebruiken, hoe lang kun je die eigenlijk houden?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dzy zei:
Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
Klik om te vergroten...

Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...

Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono zei:
Dzy zei:
Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
Klik om te vergroten...

Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...

Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum
Klik om te vergroten...

ik zei dat...
maar weet niet meer van wie ik t had...

had t idd ook ergens op t forum gelezen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psycho_Chrono zei:
Dzy zei:
Lees mijn trip report maar eens, was wel in combinatie met wiet maar zeer zeker wel een K-hole!
Klik om te vergroten...

Net gelezen, idd heftig, dus je kan het al bereiken met 120 mg te snuiven en beetje blowen...

Vraag me af wie het ook alweer zei dat het niet kon, was hier ergens op het forum
Klik om te vergroten...

Nou, dan heb ik toch echt iets verkeerds gedaan met mijn 150mg xD

Of ben ik ongemerkt naar de K-Hole gegaan ;P
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou heel goed kunnen ja, kheb wel eens iets van 400mg gesnoven en nog had ik niet et gewenste effect, kwam er dus op neer dat et gewoon kut keta was.

Het kan ook aan je manier van doen liggen of setting. Gebruik het 'in je eentje' en ga in je bed liggen als je denkt datje er hard genoeg aan bent om een reisje te maken. Mijn methode... concentreer je op 'iets' bv je kussen, je zal opstijgen en meegezogen worden een trip in...

Das iig mijn manier, er zijn ook mensen die et liefst met ogen dicht trippen. In het begin kan het nog wel scary zijn, je denkt van "Whoow wtf ik word me bed uitgeflikkerd (zo voeld et), maar de truuk is blijven liggen, want in feite beweeg je niks!) Echt heel wazig en cool!
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op de poedervorm van ketamine staat geen echte houdbaarheids datum (correct me if i'm wrong). Na even wat rond gezocht te hebben op internet kom op op een datum van 5 jaar uit, dit geld voor het dieren spul, de vloeibare vorm van ketamine.

Ik neem iig aan datje et niet van plan bent jaren te bewaren, denk dat het sowieso makkelijk een jaar goed mee zal gaan zonder echt verlies in werking(als het niet langer is). Als ik het spul in huis heb dan is het meestal in een paar maanden wel op en merk ik alleen aan m'n tolerantie dat ik meer nodig heb.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee waarschijnlijk binnenkort eens een keertje met Star_System, als al het gedoe om ons heen voorbij is :)
D
DuisterPersoontjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn allererste keer was met een pilletje en met een paar lijntjes kata.

Was echt een leuke ervaring^^
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mja ketamine ik denk dat je voor de eerste keer wel genoeg hebt aan 1 gram mja 60 euro is wel egt niet normaal duur hier betaal ik 25 de gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."