Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste x keta

1ste x keta

54 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mr.jiho zei:
Mac... zei:
yep, have fun :grin:
Klik om te vergroten...

bedankt :) weet totaal niet wat te verwachten maar we zien wel
nog een vraagje, smoren voor/tijdens/na keta aan te raden of niet zo niet waarom niet? :wave:
Klik om te vergroten...
maakt allemaal niet uit
zorg gewoon da je ergens op je gemak kunt zitten want rechtstaan zit er niet meer in als het goeie is
een van mijn lievelingsdrugs maar pak zeker nie te veel 1ste keer
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben wel benieuwd, heb je het al geprobeerd? Wat vond je er van? Tell us all :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
nog niet, mijne maat is deze week op vakantie dus wss volgende week :)
c
crazy jackLid
01-01-2024, 00:00
#4
met 1 gram keta leg je 3 man een 12 uur lang plat.ik heb toendestyds een halve gram in 8 uur tyd weggewerkt,en ik was aardig verdoofd,kon niet meer recht lopen,vaag praten,en op mn bed voelde ik me telkens door mn bed heen vallen.en met sex met mn vriendin kon ik moeilijk ademen,wat ook erg vaag was.was wel met een beetje alcohol,maar goed.trouwens wel duur,60 euro de gram,ik kocht t voor 30 euro de gram,van een zeer sterke kwaliteit.maar doe mij maar niet na,met alcohol kan t echt gevaarlijk voor je zijn.een blowtje geeft niet,maar doe er nooit alcohol bij.....begin bij een half streepje(0.05 gram)en voel t effe aan,en kijk daarna hoe je lichaam er op reageert.met dit spul leggen ze een olifant neer,goed doseren dus.en markeer je zakje of seal met de tekst''ketamine''mocht je t verliezen,of iemand pikt stiekenm een stevig lijntje van je,en denkend dat t coke is(zo ziet t er wel uit),want je gaat gegarandeerd plat als je dit als coke snuift.....als een onwetend persoon het zakje vind en hij heeft minimaal 1 liter bier op en neemt een kwart gram,dan zou t wel eens heel verkeerd met die persoon af kunnen lopen.wil je niet op je geweten hebben
O
ObsessedLid
01-01-2024, 00:00
#5
60€ de gram is idd wel veel !
ik zelf heb het nog maar 1x gedaan ,is wel goe !
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
de normale Keta prijs is toch 20 euro de gram?
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#7
***Star_System*** zei:
de normale Keta prijs is toch 20 euro de gram?
Klik om te vergroten...

rond de 40
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flut zei:
***Star_System*** zei:
de normale Keta prijs is toch 20 euro de gram?
Klik om te vergroten...

rond de 40
Klik om te vergroten...

hier is het 30 hoor

==> 20 is wel heel cheap :) miss koop je grote hoeveelheden?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
barry zei:
Flut zei:
***Star_System*** zei:
de normale Keta prijs is toch 20 euro de gram?
Klik om te vergroten...

rond de 40
Klik om te vergroten...

hier is het 30 hoor

==> 20 is wel heel cheap :) miss koop je grote hoeveelheden?
Klik om te vergroten...

hier is de gemiddelde prijs ook tussen de 30 en de 40...
maar ik betaal er 20 voor :grin:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
barry zei:
Flut zei:
***Star_System*** zei:
de normale Keta prijs is toch 20 euro de gram?
Klik om te vergroten...

rond de 40
Klik om te vergroten...

hier is het 30 hoor

==> 20 is wel heel cheap :) miss koop je grote hoeveelheden?
Klik om te vergroten...

hier is de gemiddelde prijs ook tussen de 30 en de 40...
maar ik betaal er 20 voor :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb helaas nog geen keta gedaan maar wil dat wel graag en ik had gehoord dat dat de gemiddelde prijs was (20) dus vandaar dat ik dat ff navraag^^
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Erg cheap ja, maybe slechte batch? Anywayz als ik het voor zo goedkoop kon krijgen zou ik gelijk groot inslaan!

Wens je iig alvast plezier met je toekomende keta ervaring/ervaringen :wink:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Flut zei:
Erg cheap ja, maybe slechte batch? Anywayz als ik het voor zo goedkoop kon krijgen zou ik gelijk groot inslaan!

Wens je iig alvast plezier met je toekomende keta ervaring/ervaringen :wink:
Klik om te vergroten...

dankjewel,
maar ik moet er nog op gaan wachten, ik heb het wel besteld maar hoor maar niks heel erg irritant want ik wil het zo graag doen ^^

Groot inslaan is niet zo voor mij bestemd, dan moet ik gaan sparen en dat kan ik niet :tongueout:

maar ik hoop iig dat de keta snel komt en dat het vet gaat worden :)
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrijdag met klasgenoot voor t eerst keta proberen. :grin: Hij had t met carnaval gehad en maakt me sindsdien gek ermee hoe geweldig het is, alhoewel hij een kilo sos erbij op had. maargoed ben benieuwd. :wink: :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vandaag Ketamine gekocht :) 1 gram, ga het ook vrijdag oppeuzelen met mijn vriendin :sunglasses: Ik ga voor de K-hole !
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psycho_Chrono zei:
Vandaag Ketamine gekocht :) 1 gram, ga het ook vrijdag oppeuzelen met mijn vriendin :sunglasses: Ik ga voor de K-hole !
Klik om te vergroten...

Lol :grin: :sunglasses:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
Vandaag Ketamine gekocht :) 1 gram, ga het ook vrijdag oppeuzelen met mijn vriendin :sunglasses: Ik ga voor de K-hole !
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af hoeveel je moet nemen om in die K-Hole te komen.
Heb 25mg per neusgat genomen, en dat drie keer! (met minimaal 5 minuten tussenpauze) totaal van 150mg. En zat nog steeds niet in die K-Hole.

Ik ging wel erg lekker :hearteyes:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psycho_Chrono zei:
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
Klik om te vergroten...

wéér wat geleerd! Ik dacht al dit nooit te kunnen bereiken! :)
En ik heb absoluut geen zin in een IM injectie.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Qocaïne zei:
Psycho_Chrono zei:
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
Klik om te vergroten...

wéér wat geleerd! Ik dacht al dit nooit te kunnen bereiken! :)
En ik heb absoluut geen zin in een IM injectie.
Klik om te vergroten...

Ik ook niet, spuiten klinkt alweer meteen te ver gaan, moet dan altijd aan hero denken, ookal is het totaal anders.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psycho_Chrono zei:
Net wat meer over gelezen, met snuiven bereik je geen K-hole, alleen een intramusculaire injectie kan dat doen, je moet namelijk een piek van ketamine in je lichaam creeren, en dat gaat met snuiven niet.
Klik om te vergroten...

Mag ik je 'bron' hebben?
Ik snuif mezelf altijd naar de K-Hole, ik kom in contact met schimmen/
geesten en ik maak reizen over landschappen. Volgens mij is dat toch echt wel wat ze de K-Hole noemen. In één van de ketamine topics heb ik ook een klein reportje geschreven, lees dat eens als je zin hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."