Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1ste x keta

1ste x keta

54 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah oke, ik kan er aankomen voor 20 dus dacht dat dat de standaard prijs was :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien slechte keta :openmouth:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mja, 250 mg? :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok dus denk ik dat we maar een gr kopen voor ons 2, we zullen wel genoeg hebben dan :)
iemand nog tips?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ga deze maand wss voor de 1ste x ketamine proberen samen met ne maat, kan er aangeraken maar wel voor 60euro de gr... weet dat het veel is maar ik heb het er toch voor over
hoeveel zouden ik en 1vriend moeten kopen voor onze eerste keer goe weg te zijn, een halve gr dele of een volledige?
iemand anders nog tips (die ik niet op het forum kan terugvinden :wink: )
merci
:wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een gram is heel veel hoor, je moet punten nemen geen lijnen, dus je kan er heel lang mee doen!
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja ik wist dat je sleutelpuntjes of hele kleine lijntjes moest doen, dus een halve gr voor ons 2? kunnen we daar ons 1/2avondjes mee amuseren?
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nja het ligt er maar net aan hoe wazig je wilt worden. Voor 2 nachten zou ik eerder 1 gr de man kopen, beter te veel dan te weinig, want er is niks zo frustrerends als zin hebben in iets, maar het dan niet kunnen gebruiken. Maar houdt je echt aan de sleutelpuntjes en pak ook niet te snel achter elkaar, Keta is heavy spul...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van 100 mg k-hole je, een halve gram pp is echt zat lijkt me..
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#10
neenee, we gaan rustig beginnen en opbouwen :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#11
sow, nja dat wist ik dan niet, mja goed, ze willen wel 2 nachten plezier hebben en je krijgt echt wel meer dan 100 mg naar binnen als je een hele nacht doorgaat.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja das ook weer waar, voor een eerste keer zou dat wel vrij hefitg zijn.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
mja we zouden het 1 of 2 nachten doen, wss 1 maar als we iets overhebben de volgende dag, we willen gewoon een beetje uittesten, dus eerst een heeeeel klein beetje, dan beetje meer, nog beetje meer tot wanneer we het "echte" gevoel hebben dus wat zouden jullie zeggen een halve gr of een volledige gr met 2delen voor 1nacht?

groeten :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je doet het toch niet voor het "echte gevoel", maar voor jezelf? Doe gewoon zoveel als je zelf fijn vindt..
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bal0n zei:
Je doet het toch niet voor het "echte gevoel", maar voor jezelf? Doe gewoon zoveel als je zelf fijn vindt..
Klik om te vergroten...

mja je moet wel een gemiddelde hebben, we willen niet teveel over hebben en zeker niet te weinig, maar ik kan niet inschatten hoeveel we met ons twëën gaan gebruiken op een avond dus vroeg ik het hier :tongueout: :wink:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nja is denk ik ook niet in te schatten.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#17
yep, have fun :grin:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mac... zei:
yep, have fun :grin:
Klik om te vergroten...

bedankt :) weet totaal niet wat te verwachten maar we zien wel
nog een vraagje, smoren voor/tijdens/na keta aan te raden of niet zo niet waarom niet? :wave:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
het voegt niet zo heel veel toe geloof ik....
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mr.jiho zei:
Mac... zei:
yep, have fun :grin:
Klik om te vergroten...

bedankt :) weet totaal niet wat te verwachten maar we zien wel
nog een vraagje, smoren voor/tijdens/na keta aan te raden of niet zo niet waarom niet? :wave:
Klik om te vergroten...
maakt allemaal niet uit
zorg gewoon da je ergens op je gemak kunt zitten want rechtstaan zit er niet meer in als het goeie is
een van mijn lievelingsdrugs maar pak zeker nie te veel 1ste keer

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."