Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin de pis

in de pis

24 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#1
als hij het hier op het forum gooit mag iedereen er over oordelen, anders da je toch niet verkondigen dat je in een instelling zit?
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#2
gevalletje "i.q.-van-platgereden-egel" :mrgreen: :mrgreen: maar is maar een mening hoor............. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is gewoon dom om te doen. Je zit daar voor een reden, en die reden is waarschijnlijk je ouders. En als het per ongeluk wel fout gaat? Dan heb je nog veel meer gezeik en hoef je waarschijnlijk niet eens meer thuis te komen.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
matthijs zei:
Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.
Klik om te vergroten...

Hmm, het was niet echt een oordeel. Sowieso vind ik het wel goed dat als iemand met iets onverantwoords aan komt zetten dat er hier dan wordt geadviseerd dat niet te doen.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
slunse zei:
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
Klik om te vergroten...

als je enige ervaring met flash kieke hebt weet je dat je zijn gebruik allesbehalve verantwoord kan noemen en zoals zommes al zei, als ie in een instelling zit, wat misschien enige hoop is voor hem, en ze controleren hem om de twee dagen (dus veronderstel ik dat het door drugs is dat ie binnenzit), dan vind ik het zo debiel als een ei dat ie hier komt vragen wat ie nog stiekem kan gebruiken. een normale mens komt tot inzicht dat ie op het verkeerde pad geraakt is, en dat het een kans is om een nieuwe weg in te slaan. als je zo'n gevolgen van je druggebruik negeert ben je gewoon idioot.
Klik om te vergroten...

Ik zit daar niet voor druggebruik, maar voor handel en medeplicht bij diefstal met geweld.Iedereen moet daar om de 2dage plastest doen,en zijn weinig jongens die daar drugs gebruiken.
En over mijn gebruik gesproken,ik neem al lang niet meer zoveel als vroeger en ben verstandiger geworden.En ermee wat kan jou dat schelen als ik nu een misbruiker ben of een gewone gebruiker?
e
ex-ex-userLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vind dat je hem gewoon in zijn waarde moet laten iedereen hier gebruikt wel wat en ik vind mensen in een instelling kunnen het net zo goed gebruiken ook al hebben ze meer risico:wink:

ps het antwoordt dat zijn ouders hem miss niet meer willen zien vind ik ronduit lomp vanwege het feit dat wanneer je door je ouders naar het ziekenhuis wordt gebracht om je te laten testen je net zoveel kans heb je ouders te verliesen aan de drugs ligt aan de ouders niet aan de gebruiker

ik vind dat je op een forum over drugs geen mensen moet gaan vertellen of ze nu wel of niet mogen gebruiken terwijl je het wss ook doet en miss zelfs wel meer:wink:

maja das mijn mening
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#7
ex-ex-user zei:
ik vind dat je op een forum over drugs geen mensen moet gaan vertellen of ze nu wel of niet mogen gebruiken terwijl je het wss ook doet en miss zelfs wel meer:wink:
Klik om te vergroten...

Nou, ik vind dat je op een forum tegen elkaar mag zeggen wat je wilt, zolang je het mede-lid natuurlijk in zijn waarde laat. Dat deed slunse ook gewoon. Het is veel irritanter als opeens iedereen behalve degene waartegen hij het heeft zich er mee gaat bemoeien.

Flash-Kieke heeft nu ook gewoon heel normaal gereageerd en uitgelegd hoe de situatie is, dus is het voor iedereen duidelijk en is er dus nooit een probleem geweest.
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#8
het kan ook zijn dat deze jongen in een apz zit daar zat ik ook omdat ik problemen met mijn moeder had en daar zaten mensen die ook elke dag drugstest moessten doen ( meeste waren 14 15 ) en daar testen ze dus iedereen behalve mensen die niet depressief of psychotisch zijn

en ohja ghb is een lichaams eigen stof dus het is erg moeilijk op te sporen omdat het lichaam het zelf aanmaakt dus : ) als je flink op het verkeerde pad wil .. koop een liter fles dan heb je genoeg voor heel je tijd dat je daar zit ..

maarja ik raad zowieso alle drugs af ..
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad, Slunse heeft gelijk. Hij zit daar niet voor niets.
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja uiteraard ik bedoel maar, als hij niet wou dat daarover reacties komen kon hij dat gedeelte van z'n zin ook weglaten en gewoon de pis vraag stellen.
vind het alleen nogal opzichtig
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moet om de 2dage pis test doen van een instelling dat ik verlopig zit. Zouen ze dat zien in de pis als ik ketamine en ghb heb gebruikt?

En zo ja, onder welke drug valt dat dan.bv dat mdma en speed getest wordt onder amfetamine.

:wave:
m
mindLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.erowid.org/chemicals/ketamin ... ting.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/ghb/ghb_testing.shtml
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#13
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
9. Ketamine: 48 uur.
Ketamine is een lastig opspoorbaar middel. Alleen met speciale en dure apparatuur kan dit middel en metabolieten tot 48 uur na gebruik worden opgespoord
Klik om te vergroten...

gewoon google gebruikt. :smoke:



voor de niet google gebruiker
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
Klik om te vergroten...

confrontatie is soms lastig. maar wat voor instelling? voor begrenzing?? dan lijkt t me inderdaad zinvol daar nog even te blijven :mrgreen: ghb en ketamine is nauwelijks opspoorbaar in reguliere u c.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is dan ook weer waar. :)
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Saivy zei:
Frisko zei:
slunse zei:
hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Klik om te vergroten...
:confused:
Klik om te vergroten...

Ja idd :confused: wat voor een wrede opmerking is dat? :)
Klik om te vergroten...

als je enige ervaring met flash kieke hebt weet je dat je zijn gebruik allesbehalve verantwoord kan noemen en zoals zommes al zei, als ie in een instelling zit, wat misschien enige hoop is voor hem, en ze controleren hem om de twee dagen (dus veronderstel ik dat het door drugs is dat ie binnenzit), dan vind ik het zo debiel als een ei dat ie hier komt vragen wat ie nog stiekem kan gebruiken. een normale mens komt tot inzicht dat ie op het verkeerde pad geraakt is, en dat het een kans is om een nieuwe weg in te slaan. als je zo'n gevolgen van je druggebruik negeert ben je gewoon idioot.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je hebt helemaal gelijk. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."