#1
als hij het hier op het forum gooit mag iedereen er over oordelen, anders da je toch niet verkondigen dat je in een instelling zit?
maar is maar een mening hoor.............

matthijs zei:Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.
slunse zei:Saivy zei:Frisko zei:slunse zei:hopelijk zien ze het en zit je er nog lang![]()
Ja iddwat voor een wrede opmerking is dat?
![]()
als je enige ervaring met flash kieke hebt weet je dat je zijn gebruik allesbehalve verantwoord kan noemen en zoals zommes al zei, als ie in een instelling zit, wat misschien enige hoop is voor hem, en ze controleren hem om de twee dagen (dus veronderstel ik dat het door drugs is dat ie binnenzit), dan vind ik het zo debiel als een ei dat ie hier komt vragen wat ie nog stiekem kan gebruiken. een normale mens komt tot inzicht dat ie op het verkeerde pad geraakt is, en dat het een kans is om een nieuwe weg in te slaan. als je zo'n gevolgen van je druggebruik negeert ben je gewoon idioot.
ex-ex-user zei:ik vind dat je op een forum over drugs geen mensen moet gaan vertellen of ze nu wel of niet mogen gebruiken terwijl je het wss ook doet en miss zelfs wel meer![]()

9. Ketamine: 48 uur.
Ketamine is een lastig opspoorbaar middel. Alleen met speciale en dure apparatuur kan dit middel en metabolieten tot 48 uur na gebruik worden opgespoord
slunse zei:hopelijk zien ze het en zit je er nog lang
Frisko zei:slunse zei:hopelijk zien ze het en zit je er nog lang![]()
Saivy zei:Frisko zei:slunse zei:hopelijk zien ze het en zit je er nog lang![]()
Ja iddwat voor een wrede opmerking is dat?
![]()
ghb en ketamine is nauwelijks opspoorbaar in reguliere u c.Saivy zei:Frisko zei:slunse zei:hopelijk zien ze het en zit je er nog lang![]()
Ja iddwat voor een wrede opmerking is dat?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."