#1
matthijs zei:Maar dan lijkt het me alsnog niet dat wij daarover moeten/mogen oordelen.
Hmm, het was niet echt een oordeel. Sowieso vind ik het wel goed dat als iemand met iets onverantwoords aan komt zetten dat er hier dan wordt geadviseerd dat niet te doen.