Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetamine maken...

Ketamine maken...

43 antwoorden
58 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik het dus goed begrijp, kan iedereen Ketamine maken en zich begeven naar de eeuwige k-hole :beer:

Hmmm toch maar eens contact opnemen met de manege
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb zon fles ketamine... van de manege maar kan ik daar ook van dien kristallen van maken ?
hoe moet dat dan ?
en wat heb ik nodig ?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
*wacht geduldig op antwoord*
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebje het nu over vloeibare ket?
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flut zei:
Hebje het nu over vloeibare ket?
Klik om te vergroten...

jup vloeibare ket.. 1Liter
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hebt geen vloeibare ket maar ket opgelost in water. Als je kristallen wil moet je alleen het water laten verdampen... dit kan op verschillende manieren --> in een pannetje op het vuur, microwave of gewoon aan de lucht.
Als je alles in 1 keer wilt maken zou je het in een bekerglas op een kookplaatje kunnen indampen. Als je maar kleine beetje tegelijk wil maken is het makkelijkste om het in een eierpannetje ff op het vuur te zetten. Als ik me niet vergis zal in totaal waarschijnlijk ergens tussen de 25 -100 gram moeten oplever afhankelijk afhankelijk van de concentratie (moet op het orginele label staan). Succes ermee!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hmm... nou das toch een mooie hoeveelheid!

succes ermee idd :wave:
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aldous zei:
Je hebt geen vloeibare ket maar ket opgelost in water. Als je kristallen wil moet je alleen het water laten verdampen... dit kan op verschillende manieren --> in een pannetje op het vuur, microwave of gewoon aan de lucht.
Als je alles in 1 keer wilt maken zou je het in een bekerglas op een kookplaatje kunnen indampen. Als je maar kleine beetje tegelijk wil maken is het makkelijkste om het in een eierpannetje ff op het vuur te zetten. Als ik me niet vergis zal in totaal waarschijnlijk ergens tussen de 25 -100 gram moeten oplever afhankelijk afhankelijk van de concentratie (moet op het orginele label staan). Succes ermee!
Klik om te vergroten...

kijk dat is wel een mooie hoeveelheid :) heb de fles zonder label helaas dus dat wordt nog maar afwachten...
P
PsychoticoverdoseLid
01-01-2024, 00:00
#9
zo wil iedereen wel paardrijden
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#10
gelukt nog?
d
denitoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nakkie zei:
el_colombiano zei:
gelukt nog?
Klik om te vergroten...
... praat me er niet over :( men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren :(
Klik om te vergroten...

wa is er dan me je vorige fles gebeurt ?
kwil trouwens ook zon fles :d
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#12
el_colombiano zei:
gelukt nog?
Klik om te vergroten...
... praat me er niet over :( men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren :(
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je kan wel meer willen. :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nakkie zei:
el_colombiano zei:
gelukt nog?
Klik om te vergroten...
... praat me er niet over :( men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren :(
Klik om te vergroten...

Nou.. lekker dan?
Waar slaat dát nou weer op! :grin:

Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel!
En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt :openmouth:
N
NakkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Qocaïne zei:
Nakkie zei:
el_colombiano zei:
gelukt nog?
Klik om te vergroten...
... praat me er niet over :( men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren :(
Klik om te vergroten...

Nou.. lekker dan?
Waar slaat dát nou weer op! :grin:

Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel!
En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt :openmouth:
Klik om te vergroten...
hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terug :openmouth: :openmouth: staat menne broer daar met die fles in zun hand.. hij is net gestopt met drugs... ofja met coke en xtc, blowen doet ie nog wel, magoed hij vind dat ik dat ook moet doen en nam menne fles in
x
xxmasterxxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nakkie zei:
Qocaïne zei:
Nakkie zei:
el_colombiano zei:
gelukt nog?
Klik om te vergroten...
... praat me er niet over :( men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren :(
Klik om te vergroten...

Nou.. lekker dan?
Waar slaat dát nou weer op! :grin:

Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel!
En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt :openmouth:
Klik om te vergroten...
hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terug :openmouth: :openmouth: staat menne broer daar met die fles in zun hand.. hij is net gestopt met drugs... ofja met coke en xtc, blowen doet ie nog wel, magoed hij vind dat ik dat ook moet doen en nam menne fles in
Klik om te vergroten...


en gaat nu lekker zelf bij zijn maaten een flinke k-hole krijgen warschijnlijk

mja wel zonder dat het is ingenomen
mja als je nog z,n fles kan fixen hoor ik graag het resultaat !!!!

ik w8 geduldig af
J
JeffreydegeksteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat is een K-hole eigenlijk ? :confused:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=k-hole



when consuming too much special k (ketamine)...you fall into this thing where your awake and know whats going on but cant move or do anything...it can last from 5 min-2 hrs



An experience that can be triggered by higher doses of ketamine that can bring back memories and flashbacks through intense hallucinations. The user will feel disassociated and will most likely not be able to physically move. After experiencing the K-hole, users may feel enlightened or spiritually awakened.




the state of mind caused by taking large amounts of ketamine. the user becomes trapped in state of detatchment from their physical presence; the user can think about moving their arm, and will then see an arm moving in front of them, but the link between the thought and the moving arm does not register.
the senses also become distorted, objects appear to move closer or further away resulting in the user's sight becoming fixed to one point, fearing looking away from that point as the distortions are disorientating and in the worst cases can cause nausea.
the combination of these effects leave the user feeling trapped in a frozen state, as if stuck in a hole peering out; hence the expression 'k-hole'




a k-hole is an intense caused by taking large amounts of ketamine. when people start taking ketamine a k-hole is the bad part of k. but the longer youve been doing it a k-hole turns in to the reason for taking the drug.also i disagree with one of the other comments you can control a k-hole as lond as your sitting down and have your eyes closed that way you dont think about controling your body and just go back inside your head. then you trip safley with out the risk of hurting your self by falling over.
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#19
hmm lijkt me eng, ik houd niet van halucineren en geen controle over mijn lichaam hebben...
O
Ome_EscobarLid
01-01-2024, 00:00
#20
en dan word je no gebannedvoor een reactie op een hele oude post:P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."