#1
Als ik het dus goed begrijp, kan iedereen Ketamine maken en zich begeven naar de eeuwige k-hole
Hmmm toch maar eens contact opnemen met de manege
Hmmm toch maar eens contact opnemen met de manege
Flut zei:Hebje het nu over vloeibare ket?

Aldous zei:Je hebt geen vloeibare ket maar ket opgelost in water. Als je kristallen wil moet je alleen het water laten verdampen... dit kan op verschillende manieren --> in een pannetje op het vuur, microwave of gewoon aan de lucht.
Als je alles in 1 keer wilt maken zou je het in een bekerglas op een kookplaatje kunnen indampen. Als je maar kleine beetje tegelijk wil maken is het makkelijkste om het in een eierpannetje ff op het vuur te zetten. Als ik me niet vergis zal in totaal waarschijnlijk ergens tussen de 25 -100 gram moeten oplever afhankelijk afhankelijk van de concentratie (moet op het orginele label staan). Succes ermee!
Nakkie zei:... praat me er niet overel_colombiano zei:gelukt nog?men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren
![]()
... praat me er niet overel_colombiano zei:gelukt nog?
Nakkie zei:... praat me er niet overel_colombiano zei:gelukt nog?men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren
![]()
hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terugQocaïne zei:Nakkie zei:... praat me er niet overel_colombiano zei:gelukt nog?men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren
![]()
Nou.. lekker dan?
Waar slaat dát nou weer op!
Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel!
En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt![]()
Nakkie zei:hahaha ja had alles goed uitgepland... alleen vergeten dat hij uitval had. ik rustig naar de wc ff piese denk van da duurt nog wel fkes kom ik terugQocaïne zei:Nakkie zei:... praat me er niet overel_colombiano zei:gelukt nog?men broer kwam binnen en zag die fles staan... heb em fucking nog een pak shag moete lappen ook anders zou die t vertellen en de fles aan me ouders geven.. nu dus w8en op de volgende fles... maa da ken nog goei fkes duren
![]()
Nou.. lekker dan?
Waar slaat dát nou weer op!
Volgende keer ook beter je stuff verstoppen hè kerel!
En afspreken dat hij niet zomaar je kamer binnenkomt![]()
![]()
staat menne broer daar met die fles in zun hand.. hij is net gestopt met drugs... ofja met coke en xtc, blowen doet ie nog wel, magoed hij vind dat ik dat ook moet doen en nam menne fles in
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."