Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmisselijk van keta

misselijk van keta

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 kleine lijntjes door de neus en daar word ik aardig vaag van. Maar ik zou graag een stuk verder willen maar door die misselijkheid durf ik dat dus niet.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
...edit
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit zie ik vaak bij vrienden, zonder enige aanleiding gewoon keihard barfen. Ik denk dat dit gewoon erg per persoon verschilt en je er niet echt iets aan kan doen of veranderen :P
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb gisteren mijn laatste paar grammetjes weggespoeld

het is gewoon mijn ding niet

kan gebeuren
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb al een aantal keren keta genomen maar ik word er telkens weer misselijk van. Het maakt niks uit of ik een volle of lege maag heb.
Zijn er meer die hier last van hebben of is er iets tegen te doen?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Same here!!!! Voor mij ook geen Keta meer, niet alleen om die misselijkheid, maar speelt wel mee....
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het ook gehad, maar ik sluit niet uit dat ik later toch nog een keertje keta ga doen.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb er nooit last van :openmouth: Wel een x moeten kotsen samen met veel alcohol.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Welke hoeveelheid en welke innamewijze? Ik had er alvast geen last van, maar heb nog maar kleinere hoeveelheden geprobeerd.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
Ik had er gisteren totaal geen last van, twas overigens mijn eerste keer...
twas ook in combi met nog veel alcohol
echt vette drug!!
Klik om te vergroten...

kan dit geen kwaad alcohol?Breekt dit ook niet af?
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik een beetje neem,valt dit eigenlijk ook op aan je ogen,gezicht,,zoals bij XTC en of MDMA?

Want moet zaterdag ergens heen,en heb totaal geen zin om te gaan.En wie weet helpt een beetje Keta om mij op te fleuren tijdens dat saai gedoe dan :)
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#12
het zal wel gewoon aan mijzelf liggen, ik heb geen sterke maag en ben normaal al snel misselijk
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
htweeoo zei:
Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.
Klik om te vergroten...

Probeer het uit en see it for yourself....
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#15
htweeoo zei:
Ik vraag me af of je onder een lichte dosis keta normaal functioneert zoals met MDMA op zegmaar.
Klik om te vergroten...

Als je echt oplet met de dosering, dan kun je best functioneren, maar 'normaal' is lastig op de keta! :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#17
maakt weinig uit
neem ik een klein beetje is het wel wat minder maar dan vind ik het de moeite niet

het is gewoon mijn ding niet geef mij maar een lekker zegeltje :)
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Serenity zei:
Djodjo zei:
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:flushed: Wie had die foto gemaakt?

@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?
Klik om te vergroten...


De foto is gemaakt van iets wat met Space begint en op Man eindigt! :flushed:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Djodjo zei:
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Prachtig wat sommige DF 'ers met woorden kunnen .....

:hearteyes:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Djodjo zei:
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:flushed: Wie had die foto gemaakt?

@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."