Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmisselijk van keta

misselijk van keta

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Djodjo zei:
Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:flushed: Wie had die foto gemaakt?

@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?
C
Cold_chickLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een vriendin van mij heeft er ook last van altijd als ze een lijn ketamine neemt gaat ze kotsen.. bij speed word ze ook misselijk..
maar ik denk dat het per persoon verschilt hoe je erop reageert
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
zaterdag toch weer een flink lijntje geprobeerd en ervoor gezorgd dat er zo weinig mogelijk in mijn maag kwam
maar helaas..tripje was wel vaag maar daarna weer braaaak
dus nu echt nooit meer...
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minder Keta nemen als je misselijk wordt, bouw het op... is het iets te weinig steeds klein beetje meer nemen.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Petricov zei:
Minder Keta nemen als je misselijk wordt, bouw het op... is het iets te weinig steeds klein beetje meer nemen.
Klik om te vergroten...

ja dat heb ik al geprobeerd maar het wil helaas gewoon niet
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet eerst alcohol drinken ofzo, ook als je een heel klein beetje begint,
ik snoof het altijd 1 keer misselijk geweest toen ik echt te veel had.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit zie ik vaak bij vrienden, zonder enige aanleiding gewoon keihard barfen. Ik denk dat dit gewoon erg per persoon verschilt en je er niet echt iets aan kan doen of veranderen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."