#1
Djodjo zei:Heb hier vannacht nog een luguber fotootje van een ketakotsemmertje mogen aanschouwen geproduceerd door een wel heel romantisch koppel. Liefde is-Samen in de emmer kotsen.![]()
@ Dr. Tommy, het is best logisch dat je er misselijk van wordt. Je coordinatie wordt door de war geschopt, ook je evenwichtsgevoel is weg. Sommige mensen kunnen hier misselijk van worden inderdaad (ik heb het ook een beetje).
Mijn tweede keer keta was een heel klein puntje, kleiner dan een sleutelpuntje. Dit gaf me een beetje XTC gevoel, klein beetje. Tintelig en gezellig en alles was wel mooi, voor 20 mins. Misschien een kleinere dosis nemen? Weet niet hoeveel je gewend bent te nemen?