Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke bezittingen had jij in het Keta helaal?

Welke bezittingen had jij in het Keta helaal?

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een stenen pyramide, vrij groot en in het midden een bruine kist om fijn in te rusten als het me teveel werd. Een supersonische magische staf om ultra snel mee te reizen (kon er op zitten als een bezemsteel haha) en een sleutel van een Godin om de K-hole te openen en omdat ze me bestaan erin erkende.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey, ouwe aanhanger kweker. Hoe jij het mij uitlegt; lijkt het me wel vet. Is keta echt zo heftig dan? En spuit jij het of snuif jij het gewoon?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik een emmer met kots ....
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
ik een emmer met kots ....
Klik om te vergroten...


dacht dat jij altijd van die goede antwoorden gaf.....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Een spiegel met een elastische tekening van het universum, door een ster aan te raken bleef ie vastplakken aan je vinger(soort honing) als je die naar je toe trok, kwam je er ineens terecht. heb jammer genoeg geen planeet gevonden met ander leven erop, wel stoffige zandplaneten, waar je heel moeilijk kon ademhalen.

Het begon met dat het net was alsof ik achterstevoren uit mijn lichaam werd geblazen, 3 keer over de kop ging, en door mijn raam heen, over het water(leek wel alsof iemand me ineens aankeek) toen in die spegel met zilverkleurige stroop terecht kwam. kon me bijna niet bewegen, alsof alles was vastgeplakt. (die verkleurde later tot een sterrenkaart)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel ketamine heb je nodig voor dit soort trips? en snuif je het dan of spuit je het? Ik heb twee keer keta gedaan en ik kreeg een heeeeel klein beetje en heb me alleen maar soort dronken gevoeld.

En trippen jullie dan met je ogen open of met je ogen dicht?

X
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
comfortabel gaan liggen
25 mg in ieder neusgat, elke 5 minuten herhalen tot het gewenste effect bereikt is of je gewoon niet meer kan snuiven. Als je 5 x 50mg van te voren in lijntjes legt moet genoeg zijn. :)

spuiten kun je altijd nog proberen als je het snuiven beu bent lijkt me.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
space scientist zei:
dacht dat jij altijd van die goede antwoorden gaf.....
Klik om te vergroten...

ik geef tenminste een antwoord, een emmer vol met kots was mijn enige bezit op mijn eerste en laatste keta reis.
Graatloze junk ! Wat heb jij voor antwoord gegeven ?

Dit:

space scientist zei:
dacht dat jij altijd van die goede antwoorden gaf.....
Klik om te vergroten...

Ik kan alleen maar zeggen .... sodemieter toch op, ga lekker zuipen.

Bonie
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Hoeveel ketamine heb je nodig voor dit soort trips? en snuif je het dan of spuit je het?
En trippen jullie dan met je ogen open of met je ogen dicht?

X
Klik om te vergroten...

Die eerste 2 vragen vraag ik me dus ook wel af. Verder kan ik je wel vertellen dat dat met je ogen dicht allemaal gebeurt :wink: Ik heb trouwens niets op mijn keta trips, behalve misschien meerdere bewustzijns? Alles gaat sowieso veel te snel om echt iets te pakken ofzo hehe
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
De keren dat ik echt hard ging had ik geen materiele voorwerpen.... Alleen nog maar mijn bewustzijn, dat in een cirkeltje in zichzelf heen draaide... Iets minder hard, heb ik wel eens een gouden medaille gekregen. :hearteyes:
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb maar 1 x keta gedaan, en toen was het direct van de kaart XD.


had het gevoel alsof ik in de matrix zat, en alles werd helemaal sloom en langzaam om me heen, ik kon zeg maar een soort van vliegen had ik het gevoel, net of ik een jetpack bij me had.....

heeeeel vage ervaring,no more keta for me;P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Adrenochroom zei:
Drientje zei:
Hoeveel ketamine heb je nodig voor dit soort trips? en snuif je het dan of spuit je het?
En trippen jullie dan met je ogen open of met je ogen dicht?

X
Klik om te vergroten...

Die eerste 2 vragen vraag ik me dus ook wel af. Verder kan ik je wel vertellen dat dat met je ogen dicht allemaal gebeurt :wink: Ik heb trouwens niets op mijn keta trips, behalve misschien meerdere bewustzijns? Alles gaat sowieso veel te snel om echt iets te pakken ofzo hehe
Klik om te vergroten...

@ Adreno: KETA_MOLE!!! heeft een heel mooi en duidelijk topic gemaakt:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7514

Hier staat in beschreven hoe je in een k-hole komt zonder te injecteren, misschien iets voor later voor mij. Eerst wat meer ervaring opdoen met kleine beetjes...

X
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
@topicstarter: zodra ik in mijn eerste hole beland ben laat ik het zeker weten ! Ik heb verschillende keren snuivend een k-hole proberen te bereiken maar tot nu toe zonder succes :(

Ik ben echter wel aan een veelbelovende oplossing aan het werken voor mensen onder ons die graag snuivend een k-hole willen bereiken... Die komt een dezer dagen online te staan.

lysergine25 zei:
ik een emmer met kots ....
Klik om te vergroten...

Haha stonie is echt niet te spreken over ketamine, en als ik je triprapport lees moet ik steeds erg lachen bij "Drugs ! Henk ik heb drugs gepakt, en teveel !"

Maar goed... heb zelf gelukkig nog nooit kotsneigingen gehad op de keta

lysergine25 zei:
Graatloze junk !
Klik om te vergroten...

:beer: iemand heeft duidelijk moeite met afkicken van zijn grootste verslaving
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#14
bezittingen?

onder ketamine kan ik niets meer vastnemen, mijn armen willen dan niet meer functioneren :wave:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hij had het ook niet over bezittingen in fysieke toestand. Bezittingen in je k-hole universe. Lijkt me dat TS in zijn dagelijkse leven geen staf heeft om supersonisch mee te kunne reizen.

Zowel dan moet ie even contact met mij opnemen dan wil ik die graag een keer lenen!!! :grin:

X
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb een keer op een eiland gezeten waarnaar ik weer opsteeg en over de buitenkant van mijn raam naar beneden zakte en mezelf zag liggen.

ook stond ik een keer tussen een groep piramides.. maar dan moet je echt flink doorsnuiven hahaha :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dumpy zei:
ik heb een keer op een eiland gezeten waarnaar ik weer opsteeg en over de buitenkant van mijn raam naar beneden zakte en mezelf zag liggen.

ook stond ik een keer tussen een groep piramides.. maar dan moet je echt flink doorsnuiven hahaha :P
Klik om te vergroten...

Ik vraag me af, dit soort dingen, zie je dat met je ogen open??? heb je je ogen open als je tussen die piramides staat, of gewoon CeV's?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een groot kleed waar ik me aan vast kon houden terwijl ik door een groot zwart niks vloog. Ik wil objecten met meer detail eigenlijk, toch maar weer eens inslaan :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik had nix bij me... Behalve mijn muziek en dat was alles wat ik nodig had :hearteyes: het was de achtergrond muziek van mijn leven, zo voelde het

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."