Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat je moet weten over Ketamine....

Wat je moet weten over Ketamine....

55 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
no can do

alles is op en dat is maar goed ook.
kan ik eindelijk mn neus weer wat rust geven :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Btw, hoeveel kost keta eigenlijk per gram?

Thnx Drientje
Klik om te vergroten...

Als je zo'n reis boekt via die link vanaf 1200 euro krijg je er een gram keta bij.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Drientje zei:
Btw, hoeveel kost keta eigenlijk per gram?

Thnx Drientje
Klik om te vergroten...

Als je zo'n reis boekt via die link vanaf 1200 euro krijg je er een gram keta bij.
Klik om te vergroten...

Ja hoor! Is dat niet erg tricky gezien de status van het product in het buitenland? En bij een reis van 1200,- krijg je 1 gram gratis? Vind ik wel wat aan de dure kant, hahahahaha rofl...

Vroeg me eigenlijk alleen maar af, als ik bij de dealer een gram haal hoe duur het dan is... Ik ben niet van plan om op reis te gaan, mijn vakantie is al geboekt en betaald, en ga dus niet bij die organisatie boeken om 1 gram keta gratis te krijgen...


X
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#4
kost rond de 25 euro per gram dacht ik zo
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
El_V zei:
kost rond de 25 euro per gram dacht ik zo
Klik om te vergroten...

THNX!
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
WHAHAHA ! :grin:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#7
KETA- MOLE !!! zei:
WHAHAHA ! :grin:
Klik om te vergroten...

Ze zouden hier echt een sarcasmedetector moeten installeren :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
El_V zei:
kost rond de 25 euro per gram dacht ik zo
Klik om te vergroten...

KETA-MOLE !!! zei:
WHAHAHA !
Klik om te vergroten...

Je schijnt het grappig te vinden? Natuurlijk krijg jij het waarschijnlijk voor niets, of voor zo weinig dat het verwaarloosbaar is. (Of je betaalt je het apelazarus, zo kan ik het ook opvatten...)

Moet ik je er wel even op wijzen dat jij waarschijnlijk al heel lang aan het expirimenteren bent en je een vaste dealer hebt die je vast wel korting wil geven. Feit blijft dat er mensen zijn (zoals ik) die wel eens wat keta aangeboden hebben gekregen via via, maar die dus bij god niet weten waar ze dat moesten kopen. Nu kan jij wel heel wijs doen met je WHAHAHA, maar ik ben iemand, ik ben zelfs voor vreemden een open boek, dus die dealer ziet echt wel aan mij dat ik ernstig onervaren ben, en zal daar dus een slaatje uitslaan(door meer te vragen dan dat het kost). :cry: :smilingimp:

X
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
honingolie zei:
@Wartaal Da's een mooie prijs maar heb je het ook laten testen?
Klik om te vergroten...
Nee, niet laten testen.
Maar snuif al 1,5 jaar ket dus weet ondertussen wel wat goede en slechte ket is :)
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
sorry ik had misschien even eerst moeten citeren waar ik om moest laggen...

niet meteen zo happen :grin:

Je maakt een grapje zeker? Keta reizen...
Klik om te vergroten...

Ja hoor! Is dat niet erg tricky gezien de status van het product in het buitenland? En bij een reis van 1200,- krijg je 1 gram gratis? Vind ik wel wat aan de dure kant, hahahahaha rofl...
Klik om te vergroten...

dat vind ik nou humor
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
oh en ff serieus(want das alweer een tijdje geleden voor als je het nog niet door had :wink: ) weer 25€ is helemaal geen gekke prijs als het goed spul is. ik heb er de eerste 2 keer zelf 40€ de gram voor betaald

maar de trick is om het groot in te kopen ik doe met een man of 5 á 10,100 gr halen dan haal je de prijs al heeeeel erg omlaag maar zit je wel met 10-20 gram op de bank :P

in princiepe nix mis mee maar dan meot je dr maar net vanaf kunnen blijven, iets wat ik dus niet kan dus dan doe je 2 maanden en dan is de 20 gram op.

zijn wel 2 kk chille maanden met heel veel bizarre trip ervaringen en gezellige avonden spacen op de bank met een biertje :beer:

peace&love
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahahaha, mijn beurt om te lachen :mrgreen: ... Gelukkig snap je mijn humor...

Ik zal binnen mijn vriendenkring eens rond vragen(zitten veel DJ's tussen) die weten altijd net ietsje meer van die dingen dan ik. Ik moet expres van mezelf ook altijd minimaal 25 km rijden voordat ik iemand heb gevonden die dealt. Is een soort van verzekering dat ik niet elke avond bij hem of haar langs ga om wat te halen, want dan wordt het een dure en verslavende zaak...

20 gram in twee maanden? Das best wel veel of niet? Hoeveel heb je nodig om in een k-hole te raken?

En 25 euro is nog wel te doen, 40 wordt wat lastiger... Toch maar een netwerkje op gaan bouwen dan...

X
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wist niet echt waar ik het moest posten (een nieuw topic vond ik het ook niet waard :P) dus ik doe het hier maar..

ik heb nu een paar dagen de playstation eye voor mn ps3 en hier heb ik gisternacht met wat vrienden onder invloed van aardig wat keta mee zitten spelen (vanaf het 3de stukje is snachst)

http://youtube.com/watch?v=bY09aG2fDbc

verder kun je nog andere dingen met het ding: http://youtube.com/watch?v=NYo9qWcPbLU
dan kun je zelf met je handen het licht besturen en met geluid alles vervormen. en zo zijn er een heleboel dingen voor de ps eye die eigenlijk wel ideaal trip voer zijn.. binnenkort eens met paddo's proberen :P

owja deze vond ik ook mooi: http://youtube.com/watch?v=8Vbc0EhEvhM

bestuur de vogels met je eigen bewegingen
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#14
KETA- MOLE !!! zei:
oh en ff serieus(want das alweer een tijdje geleden voor als je het nog niet door had :wink: ) weer 25€ is helemaal geen gekke prijs als het goed spul is. ik heb er de eerste 2 keer zelf 40€ de gram voor betaald

maar de trick is om het groot in te kopen ik doe met een man of 5 á 10,100 gr halen dan haal je de prijs al heeeeel erg omlaag maar zit je wel met 10-20 gram op de bank :P

in princiepe nix mis mee maar dan meot je dr maar net vanaf kunnen blijven, iets wat ik dus niet kan dus dan doe je 2 maanden en dan is de 20 gram op.

zijn wel 2 kk chille maanden met heel veel bizarre trip ervaringen en gezellige avonden spacen op de bank met een biertje :beer:

peace&love
Klik om te vergroten...
Eerder 2 weken!

Om nog terug te komen op de prijs, hier is 20 de doorsnee prijs
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
@Wartaal Da's een mooie prijs maar heb je het ook laten testen?
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
De laatste jaren wordt Ketamine steeds populairder in de uitgaans-/drugsscene. Gebruik is niet geheel zonder risico's, dus het leek me wel een goed idee om even de belangrijkste zaken hier uiteen te zetten:

Ketamine is een narcosemiddel dat ook wel als drug gebruikt wordt. Het wordt meestal verkocht als poeder of injectievloeistof. Ketamine veroorzaakt onder andere hallucinaties. Dat betekent dat het de waarneming van de zintuigen verandert: de gebruiker ziet en ervaart dingen die er in werkelijkheid niet zijn.

In Nederland wordt ketamine ook heel soms wel eens verkocht als cocaïne. De effecten van deze 2 middelen zijn echter nauwelijks met elkaar te vergelijken!!!

* Verslavend? Lichamelijk niet, geestelijk komt voor.
* Steeds meer nodig voor zelfde effect? Ja, bij langdurig gebruik.
* Effecten korte termijn: Bewustzijnsveranderend; Omgeving wordt anders waargenomen ofwel men gaat 'trippen'. Ervaring van scheiding van lichaam en geest. Verminderd coördinatievermogen, duizeligheid, misselijkheid.
* Gevolgen lange termijn: Psychische stoornissen bij mensen die daarvoor gevoelig zijn (angststoornissen, psychoses).

Belangrijk: Bij erg hoge doseringen of bij het combineren van hoge doseringen ketamine met alcohol of andere verdovende middelen kunnen extra risico's ontstaan: een gevaarlijke demping van de ademhaling en bewusteloosheid.

Wat is het?

Ketamine is een narcosemiddel, maar wordt vanwege de bewustzijnsveranderende werking ook als drug gebruikt. Het wordt dan meestal gesnoven.
Ketamine valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening en is daarom alleen legaal te verkrijgen op doktersrecept.
Andere namen voor ketamine zijn: Special K, K, Keta en Vitamine K.

Wat is de werking?

Het effect van ketamine is afhankelijk van de dosis, de wijze van toediening, de persoon en de situatie waarin het wordt gebruikt.

Er zijn enkele effecten, die bij de meeste gebruikers voorkomen.
Zo gaan de meeste gebruikers 'trippen'. Dat wil zeggen dat zij de wereld op een andere manier gaan waarnemen. Zij kunnen bijvoorbeeld een gevoel van tijdloosheid ervaren of kleuren anders gaan zien. Deze trip kan zeer heftig zijn.
Veel gebruikers gaan op een andere manier bewegen. Zij voelen zich wankel of zweverig. Ook worden misselijkheid en duizeligheid beschreven. Daarnaast ervaren veel mensen een scheiding van lichaam en geest. Je voelt dan bijvoorbeeld niet meer waar je handen of voeten zich bevinden. Vanwege dat effect wordt ketamine ook wel een dissociatieve drug genoemd.

De werking van ketamine kan 1 à 2 uur aanhouden.

Wat zijn de risico's?

Het gebruik van ketamine kan een behoorlijk intense gebeurtenis zijn, waarbij iemand bijvoorbeeld het gevoel kan krijgen dat zijn geest op een andere plek is dan zijn lichaam. Ook kan het zijn dat iemand zich onder invloed van ketamine tijdelijk niet kan bewegen. Niet iedereen ervaart dit als positief. Hierdoor kan een 'bad trip' ontstaan: de trip wordt dan een uiterst vervelende en angstige ervaring.
Door ketamine vermindert de controle over het lichaam. Dit vergroot de kans dat iemand valt of zichzelf verwondt. Ketamine heeft echter als effect dat pijn niet of minder gevoeld wordt. Mensen kunnen zichzelf daardoor verwonden zonder dit in de gaten te hebben.
Je kunt geestelijk afhankelijk raken van ketamine.
Bij langdurig gebruik ontstaat ook tolerantie; iemand heeft steeds meer nodig voor hetzelfde effect.

Bij erg hoge doseringen (mogelijk bij injecteren) kan iemand tot zo'n 20 minuten bewusteloos raken. Bij nog hogere doseringen of bij het combineren van hoge doseringen ketamine met alcohol of andere verdovende middelen kan gevaarlijke demping van de ademhaling optreden en kan de gebruiker in coma raken.

Ten slotte:

" De combinatie van ketamine met andere middelen kan onvoorspelbare effecten hebben en is af te raden.

" Hoewel er niets bekend is over ketamine en zwangerschap, is het verstandig om tijdens zwangerschap en borstvoeding helemaal geen drugs te gebruiken. Dit om ieder risico uit te sluiten.

" Het besturen van een auto of het bedienen van machines onder invloed van ketamine is levensgevaarlijk voor de gebruiker en zijn omgeving.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!

Als je het voor het eerst doet, zorg er dan voor dat je in een rustige, vertrouwde omgeving bent. Het liefst ook samen met iemand die al ervaring heeft met ketamine.
Let ook goed op de dosis, van een enkel lijntje kun je al goed "scheef" gaan staan. De effecten beginnen gemiddeld een kwartier na het snuiven langzaam op te treden. Dit duurt dus wat langer dan je eventueel gewend bent met coke of speed!!

Ik wens jullie allemaal een plezierige en bijzondere trip toe!
Klik om te vergroten...
mooi :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."