#1
Eckster C zei:hahaah ik zit hier justdtd dit on,dr de special te lezen
Wat een signature heb je dan ook he
Eckster C zei:hahaah ik zit hier justdtd dit on,dr de special te lezen
heftig he.Eckster C zei:oufff een paar uur geleden zat ik in de K-hole -> 1 woord : WOW
Je neemt je omgeving alleen schokkend waar. Je ziet ook echt geen dingen die er ook niet zijn.
TechNora zei:Ik heb trouwens sterke vermoedens dat de dissociatieve werking bij normale dosissen meevalt. Doordat je je lichaam zo totaal uit verhouding onder je ziet liggen lijkt het alsof je ervan los bent. Toch blijft je bewustzijn zo ergens op de plek van je hoofd hangen. Eigenlijk heb ik maar een paar keer meegemaakt dat ik echt loskwam van mijn ego, en puur in mijn bewustzijn wegging van mijn lichaam, en dat was bij een (te?) hoge dosis.
jcutter123 zei:Dat bereik je ook wel als je een keiharde klap op je kop krijgt.
LOL!!KETA- MOLE !!! zei:jcutter123 zei:Dat bereik je ook wel als je een keiharde klap op je kop krijgt.
zo jij hebt zeker een zwarte band leuke opmerkingen maken of niet ?

KETA- MOLE !!! zei:jcutter123 zei:Dat bereik je ook wel als je een keiharde klap op je kop krijgt.
zo jij hebt zeker een zwarte band leuke opmerkingen maken of niet ?
KETA- MOLE !!! zei:jcutter123 zei:Dat bereik je ook wel als je een keiharde klap op je kop krijgt.
zo jij hebt zeker een zwarte band leuke opmerkingen maken of niet ?

KETA- MOLE !!! zei:neem allen a.u.b. een kijkje op deze site http://www.keta.nl boek een keta reis en teken de petitie. je maak meteen kans op vantastiese preizen
Jann zei:is het legaal?![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."