Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketamine poll

ketamine poll

81 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij te veel ket ga je k-holen. Dan ben je gowoon niet meer aanspreekbaar, en bewegen is er ook niet meer bij. Maar er is niks gevaarlijks aan, het laat je lichaam namelijk met rust.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#2
jawel, sommige mensen die kunnen er niet mee omgaan en raken in paniek of gaan zich echt ontzettend kut voelen. Hoort ook bij de risico's van drugs.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#3
zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ervaar je nou precies als je een goede dosis gebruikt zou hebben dan?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Super coole drugs!! Ik ben fan :hearteyes:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
aah denk dat de meeste mensen wel genoeg hebben aan een puntje. Als het niet echt aanslaat kun je altijd nog wat bijpakken
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
kzou het wel doen moest k er de kans toe hebben, maar dit is nu eens iets waar ik nog niets van gehoord heb in mijn omgeving.. of ja toch vorig jaar in mijn klas zat iemand die er wel kon aangeraken
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
,,,om dit forum leven in te blazen :wave:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou het ook graag willen proberen. Heb ik even geluk dat een goede vriendin van mij diergeneeskunde studeert :grin:

Dierenarts zijn moet echt keta-heaven zijn :P
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#10
kaalkopje zei:
zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
Klik om te vergroten...

Zelfde geld voor mij
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
Ik zou het ook graag willen proberen. Heb ik even geluk dat een goede vriendin van mij diergeneeskunde studeert :grin:

Dierenarts zijn moet echt keta-heaven zijn :P
Klik om te vergroten...

haha das mazzel dan

hmm had ik nou toch maar dierenarts-assistente geworden :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
hmmz,kan ut wel krijgen maar heb ut nog niet gedaan...staat wel op mn to do list btw!! :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vind het leuk spul :)
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ja echt te gek, jammer/gelukkig nauwelijks te verkrijgen hier.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Frenky zei:
kaalkopje zei:
zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
Klik om te vergroten...

Zelfde geld voor mij
Klik om te vergroten...
en voor mij.

Ik wil het zeker eens proberen na de verhalen die ik hier heb gelezen.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ja echt wel. K is sowieso echt wel gewoon een chille drug. Hij's wel lijp, maar echt niet te lijp. Beetje net zo gevaarlijk als GHB
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ongelooflijk zwaar en zelfs verslavend tripmiddel dat door jan en alleman gebruikt wordt tegenwoordig, heb 't er niet zo mee en zeker voor die prijs kennen ze het wat mij betreft in hun reet steken.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#18
verslavend. echt niet, alleen geestelijk.


bron
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ze hadden van de drugsinfoshit toch tegen Filemon(Gast uit Spuiten en Slikken dat banale sex programma) gezegd dat hij absoluut niet met deze troep moest experimenteren? Kennelijk zeiden ze dat zelfs bij heroine nog niet en eigenlijk was ketamine de enige drug die Filemon volgens hun absoluut niet moest proberen. Heroine en coke was blijkbaar ok, alleen bij ketamine trokken ze de grens. Was geloof ik de Jellinek dus wel gasten met verstand van zaken zou je zeggen. Beetje dubieus. niet?
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik denk: ja. Maar het idee iets te snuiven staat me tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."