#1
Bij te veel ket ga je k-holen. Dan ben je gowoon niet meer aanspreekbaar, en bewegen is er ook niet meer bij. Maar er is niks gevaarlijks aan, het laat je lichaam namelijk met rust.

kaalkopje zei:zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
Bal0n zei:Ik zou het ook graag willen proberen. Heb ik even geluk dat een goede vriendin van mij diergeneeskunde studeert
Dierenarts zijn moet echt keta-heaven zijn :P
en voor mij.Frenky zei:kaalkopje zei:zou het best willen proberen maar zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen
Zelfde geld voor mij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."