#1
Ja ging prima.. Wel veel minder keta genomen dan ik aanvankelijk geplanned had. :P
Het snappen is juist goed. En hij snappen tering er helemaal niks meer van. Dus dat lijkt me zeer weinig van het goede.Winehouse zei:Is dat niet teveel van het goede?
Het ging toch goed zaterdag?W.F.L. zei:Een hoop kleine lijntjes keta en GHB als alle keta al een uur uitgewerkt is. Denk ook wel dat het goedkomt, en in het echte horrorscenario ga ik gewoon out, maar nog niet gevaarlijk. Daarbij ga ik ook speed nemen dus met het outgaan zit het zowiezo wel goed, ben er vrij zeker van dat dat niet gaat gebeuren.
Vloei zei:Als het 3 uur halfwaardetijd is, is het op 6 uur niet weg, dan zou het ongeveer 75% weg moeten zijn. Die halfwaardetijden zijn namelijk exponentieel, het duurt dus wel wat meerdere uurtjes voor het echt weg is.
SperSIZEboon zei:g & k = nee
na elkaar niet echt ervaring mee maar samen is al een paar keer niet goed gevallen bij mij
Sublimo zei:Ik heb afgelopen vrijdag GHB en Ketamine tegelijk gedaan, dat is echt niet fijn.![]()
Scopolamine zei:Sublimo zei:Ik heb afgelopen vrijdag GHB en Ketamine tegelijk gedaan, dat is echt niet fijn.![]()
Goede... oude... tijden...
Greetings to you Sublimo!
-From a friend![]()
SperSIZEboon zei:g & k = nee
na elkaar niet echt ervaring mee maar samen is al een paar keer niet goed gevallen bij mij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."