Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsS en R-Ketamine

S en R-Ketamine

44 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vind hier weinig over op google, ook de zoekfunctie laat me in de steek!

Je hebt dus R en S Ketamine, S ketamine is dan vooral verdovend en beetje trippy, R ketamine is dan vooral het omgekeerde? Ik had dus gister Keta was dus nu achteraf wss S Ketamine was, en het gaf me idd weinig trip-effect, drm dacht ik in eerste instantie dat die niet zo goed was, maart het geaf me wel echt zon intens geluksgevoel, wat zijn jullie ervaringen met deze 2 isomeren?'

En 'normale' keta, is dat meestal een soort van mengelmoes?

Toevallig Lees net in ketamine in the test bench ook dingen hierover, sticky hiervan maken ofzo?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga er vanuit dat ik de S-vorm heb ( over 10 dagen testuitslag ) en vond dat die me echt een heel heftig euforisch gevoel erbij gaf!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet welk effect voor welk type staat, maar ik weet wel dat ik het verschil voel tussen de twee. De ene is wat relaxter, je voelt je wat luchtiger/lacheriger, en de visuals zijn er zeker, maar minder drukkend.
De andere is de harde waarbij je echt dat snoeivage effect hebt, waardoor je hoofd aan je benen lijkt te zitten, en de kamer in een eivorm lijkt, en je verschillende tijdlijnen boven elkaar kan waarnemen, en al dat soort lijpe shit... Ik hou vooral van die laatste soort :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TechNora zei:
Ik hou vooral van die laatste soort :grin:
Klik om te vergroten...
whaha same here :grin:

die verdovende shit is wel ontspannen maar een beetje saai naar mijn idee

ik krijg zometeen een klein sample in mn neus en als het klopt wat mij verteld is word ik daar heel vrolijk van :rolleyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nu je het zegt kan ik me daar wel in vinden. Heb uit 3 bronnen Ketamine gehad en van m'n allereerste ooit ben ik flink dronken/stoned geweest en kon nauwelijks een psychedelisch effect 'ontdekken'. Gewoon neutrale gedachten en alles leek wel een stripverhaal. Elke minuut kreeg je 'opgespaard' in 1 trits door. Hetzelfde hadden 2 maten van me die nacht.

De laatste keer uit een nieuwe bron gesnoven, klein lijntje en bleef een stuk normaler lopen maar de afstanden tussen m'n omgeving werden langer en smaller, en leek wel alsof ik mezelf kon zien.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Voor mij is een gram S onderweg, en R heb ik hier nog wel...

Ik ga binnenkort eens uitgebreid testen en dan zal ik mijn bevindingen hier posten !
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#7
Das appart, aangezien het minder trippy zou moeten zijn, en meer verdovend.

Ik krijg binnekort geteste S, en heb hier nog R liggen, dus dan ga ik er mee aan de slag.

Lijkt me overigens wel tof als je er een euforisch gevoel bij krijgt :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spor zei:
Das appart, aangezien het minder trippy zou moeten zijn, en meer verdovend.

Ik krijg binnekort geteste S, en heb hier nog R liggen, dus dan ga ik er mee aan de slag.

Lijkt me overigens wel tof als je er een euforisch gevoel bij krijgt :grin:
Klik om te vergroten...

Hij was ook echt minder trippy en meer verdovend, maar denk dat juist door dat meer verdovende ik echt zon mdma-achtig geluksgevoel erbij had!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geteste 84% S is binnen :hearteyes:

Heb nog een ietsiepietsie klein restje van geteste R, ook 84%

En heb nog een berg ongeteste, maar die verdenk ik er van om R te zijn rond de 80%... Nog wachtend op testresultaten.

Zodra alle testresultaten binnen zijn, ga ik zelf aan het testen :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Spor zei:
Geteste 84% S is binnen :hearteyes:

Heb nog een ietsiepietsie klein restje van geteste R, ook 84%

En heb nog een berg ongeteste, maar die verdenk ik er van om R te zijn rond de 80%... Nog wachtend op testresultaten.

Zodra alle testresultaten binnen zijn, ga ik zelf aan het testen :grin:
Klik om te vergroten...

lekker dan spor (Y) goed bezyg
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spor zei:
Geteste 84% S is binnen :hearteyes:

Heb nog een ietsiepietsie klein restje van geteste R, ook 84%

En heb nog een berg ongeteste, maar die verdenk ik er van om R te zijn rond de 80%... Nog wachtend op testresultaten.

Zodra alle testresultaten binnen zijn, ga ik zelf aan het testen :grin:
Klik om te vergroten...

Volgens mij heb je die S keta nu al gedaan, wat zijn je testresultaten
:P ?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach die is allang weer op

Ja wat wikipedia zegt vond ik wel overeenstemmen; r spaced harder terwijl s meer verdoofd. Heb me een avond behoorlijk lens gesnoven aan die s en voelde toch wel enigsinsd anders aan. Vooral het minder space dus, enw at ik heel irritant vond was de complete gevoelloosheid, maar vooral in mn lippen.
e
extremeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketamine werd gesplits in twee categorieen s-ketalar (verdovend) r-ketalar(trippend effect)
Dat kwam omdat ze het gebreuken voor mensen te kunnen verdoven en de hallucinaties er niet bij te hebben. Word o.a gebreukt voor verbanden van brandwonden te vervangen.
Ik persoonlijk heb liever de r-ketaminne. Van deze heb je echt het gevoel dat je prettig gestoord aan het worden bent. En kan je ook een k-hole ervaring mee maken. :P
Van de r-ketamine word je enkel verdoofd en slaperig. Wel vindt ik het een aanrader in combinatie met lsd omdat je er supper chil van bent.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Weet iemand waarom ze bij Ketamine uitslagen wel S/R onderscheiden en bij Speed L/R niet ? Ze geven enkel het puurheids percentage :(

OT: Doe mij maar R-Ket denk ik :P
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#15
Isomeerverhoudingen testen kost altijd veel geld en wordt dus naar mijn weten bij zowel ketamine als speed niet gedaan als je het inlevert bij een testpunt.
A
AldousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij mij werd het ook niet gedaan. Heb toen ooit een keer zelf wat in de polarimeter gestopt waaruit bleek dat het geen racemisch mengsel was maar heb iet kunnen achterhalen of het R of S was.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#17
leppeh zei:
Isomeerverhoudingen testen kost altijd veel geld en wordt dus naar mijn weten bij zowel ketamine als speed niet gedaan als je het inlevert bij een testpunt.
Klik om te vergroten...

Ah ok my bad, hoe zeggen sommigen hier dan met zekerheid S of R keta te hebben?

Puur op het gevoel? :)
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op het gevoel, of op wat de dealer/maker zegt dat het is :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik geloof dat mijn eigen keta gewoon gemengde ketamine is en ik heb laatst de lol gehad om pure R-iso ketamine te kunnen proberen. Wat mij opviel, en dat overigens ook in al een gedocumenteerd feit is, dat R een flink stuk minder potent is dan S, in andere woorden: je hebt meer nodig. Verder merkte ik inderdaad wat minder lichamelijke verdoving dan ik gewend ben, maar dat maakte mijn lichaam ook minder vaak en dat vond ik dan wel weer jammer. Ik heb R-iso nog nooit in een hoge dosis gedaan, maar naast de potentie vond ik het niet zo opvallend anders eigenlijk.
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik weet niet wat nou precies de verdovende en de hallucinerende isomeren zijn.

maar ik denk nogsteeds -S de verdovende
+R de meer trippende

wikipedia:
...Since (S)-ketamine has greater analgesic effects and less hallucinogenic side effects than (R)-ketamine...
Klik om te vergroten...

erowid:
According to an article written by Karl Jansen in the Journal of Psychoactive Drugs, Ketalar ® [produced by Parke-Davis] contains benzethonium chloride as a preservative, which may have its own psychoactive effect. In addition, some brands differ in which stereoisomers of ketamine they contain. Most brands contain equal mixtures of the S(+) and R(-) isomers (racemic ketamine), but at least one brand has been found to contain only the S(+) isomer. According to Jansen, S(+) ketamine is more likely to suppress breathing, induces a faster loss of consciousness, and has a quicker recovery time (Jansen, 2000). Jansen also states that S(+) ketamine is a more potent psychedelic drug than R(+) ketamine, but he does not elaborate as to how.
Klik om te vergroten...

je zou dus zeggen dat de meeste ketamine een ongeveer gelijkt hoeveelheid S-keta als R-keta zou moetten bevatten maar het is voor mij nog totaal onduidelijk welke nou psies wat doet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."