Gisteren R-Ketamine getest.
Ik verwachte de visuals en de hele mikkak maar dit viel helaas heel erg tegen.
Korte omschrijving van mijn R-Ket ervaring:
Ik denk neem een goede dosis (200 mg totaal) om het volle effect te krijgen. Ik snoof eerst beide neusgaten vol. Het begon vrij snel daarna al te werken en voelde als de vertrouwde keta. Alles weer gevoelloos en slap en je tolde in je lichaam. Je bleef aan de grond staan alsof je in cement stond. Je moest je benen echt oppakken om te verplaatsen. Na de menige: Wowwww en wawwwwww kreten een grote bom gemaakt van de rest van de 200 mg. Die sloeg ook vrij snel in. En toen ineens BOEEEEEEM!!! Hallo keta. Je was ineen klap compleet van de wereld. Ik moest echt gaan liggen want staan ging gewoon niet meer. Alles draaide en tolde en als je je ogen dicht deed zag je de meest rare vormen. Maar niet echt sterke visuals ofzo wat ik verwachte. Verder werd ik er vrezelijk moe en versufd (wat logisch is van keta) en kon ik niet heel erg genieten van de trip.
Je voelde wel dat je buiten je lichaam ging, maar je kon niet echt naar een andere dimensie gaan. Wat veel mensen wel ervaren, daar baalde ik van.
Het was een bijzondere ervaring maar niet de ervaring die ik verwachtte. En niet de ervaring die ik nog eens snel op zal gaan zoeken.
Ik had al eerder keta gedaan, maar die was minder sterk en ik weet niet of het R of S was. Als ik er nu aan terug denk gok ik dat het ook R was maar dan minder sterk.
ik ben dus wel benieuwd naar de S keta. Kijken of dat beter bevalt. Staat wel op de planning voor de komende maanden.
Ik had ooit het idee om een keer keta te gaan spuiten, daar ben ik nu wel overheen. Dat lijkt me te heftig en niet echt mijn ding.
Rustig aan mensen..
![:)]()