Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsS en R-Ketamine

S en R-Ketamine

44 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weet niet welk effect voor welk type staat, maar ik weet wel dat ik het verschil voel tussen de twee. De ene is wat relaxter, je voelt je wat luchtiger/lacheriger, en de visuals zijn er zeker, maar minder drukkend.
De andere is de harde waarbij je echt dat snoeivage effect hebt, waardoor je hoofd aan je benen lijkt te zitten, en de kamer in een eivorm lijkt, en je verschillende tijdlijnen boven elkaar kan waarnemen, en al dat soort lijpe shit... Ik hou vooral van die laatste soort :grin:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
TechNora zei:
Ik hou vooral van die laatste soort :grin:
Klik om te vergroten...
whaha same here :grin:

die verdovende shit is wel ontspannen maar een beetje saai naar mijn idee

ik krijg zometeen een klein sample in mn neus en als het klopt wat mij verteld is word ik daar heel vrolijk van :rolleyes:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nu je het zegt kan ik me daar wel in vinden. Heb uit 3 bronnen Ketamine gehad en van m'n allereerste ooit ben ik flink dronken/stoned geweest en kon nauwelijks een psychedelisch effect 'ontdekken'. Gewoon neutrale gedachten en alles leek wel een stripverhaal. Elke minuut kreeg je 'opgespaard' in 1 trits door. Hetzelfde hadden 2 maten van me die nacht.

De laatste keer uit een nieuwe bron gesnoven, klein lijntje en bleef een stuk normaler lopen maar de afstanden tussen m'n omgeving werden langer en smaller, en leek wel alsof ik mezelf kon zien.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
Voor mij is een gram S onderweg, en R heb ik hier nog wel...

Ik ga binnenkort eens uitgebreid testen en dan zal ik mijn bevindingen hier posten !
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das appart, aangezien het minder trippy zou moeten zijn, en meer verdovend.

Ik krijg binnekort geteste S, en heb hier nog R liggen, dus dan ga ik er mee aan de slag.

Lijkt me overigens wel tof als je er een euforisch gevoel bij krijgt :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."