#1
Ben het eens met addicted 23.
Lijkt inderdaad alsof er de laatste tijd moeilijk aan te komen is![:confused:]()
Lijkt inderdaad alsof er de laatste tijd moeilijk aan te komen is
psytra2000 zei:Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ?
mandragora zei:psytra2000 zei:Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ?
De noorderburen zullen de ene maand meer snuiven dan de andere maand![]()
leveldesigner zei:sorry Ik Ben Zo, maar het is niet toegestaan om over verkoop adressen te praten of ernaar te vragen op drugsforum.nl, of tips van dien aard.
snap heel goed dat je dit vraagt, en ben er zelf ook niet tegen, maar een drugsforum als dit kan enkel bestaan wanneer we dat soort regels hanteren, anders komt Drugsforum in de problemen. dus helaas zul je een andere manier moeten zien te vinden om aan adressen te komen. mocht je precies willen weten waar de grenzen liggen met dit soort regels hier dan raad ik je even aan om de forum regels te lezen, (en t is niet dat Drugsforum onnodig streng is, dit soort dingen zijn nooit toegestaan op dit soort forums.)
het is jammer maar, helaas, kunnen we ook niets aan doen, hoop dat je dit begrijpt.
(bij herhaaldelijk overtreden van dit soort regels moeten we anders mensen bannen, en dat is wel t laatste wat we willen.)
sorry,.
forumregels;
http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
Liesette zei:Sorry er is geen crisis, dat ligt aan jullie contacten.
De uitslag was 84% een beetje poederig wat wel jammer is want we willen of S of R dus of suiker of staaf.
De keta is wel een uberknaller dit is mijn probleem met de keta.
The product is toooo strong for me !!
![]()
mick swagger zei:Liesette zei:Sorry er is geen crisis, dat ligt aan jullie contacten.
De uitslag was 84% een beetje poederig wat wel jammer is want we willen of S of R dus of suiker of staaf.
De keta is wel een uberknaller dit is mijn probleem met de keta.
The product is toooo strong for me !!
![]()
Hier is ook weer ketamine aangespoeld, Ik heb nog wat kunnen vinden wat idd suiker en staaf is van voor de jaarwisseling en ook nog wat nieuwer spul wat poeder is, waarbij als je er met een lichtje opschijnt het helemaal glinstert van de kristal. Welke soort ketamine zou dit zijn?

da_pj zei:Is fijn om hier in de avond voor het slapen gaan eerst reviews lezen een stuk of 5 max en dan naar tripverhalen. Heerlijk als ik stoned ben (nu). Gebruik methadone om af te bouwen, en ik moet toegeven van het max 2 keer te gebruiken (heroine chinezen/roken) per week, is dat nu per 2 weken geworden maar soms om de paar maand kan het max 3 keer per week gebeuren.
Gemakkelijker om zo van de bruin af te blijven, sta toch op 40mg nu nog, dus goed afgebouwd.
Maar moet dagelijks wel 3 tot 4 valiums roche 10mg nemen om mij overdag kalm te voelen en mijn gedachten gewoon richten op werk of op een film, pc en dan in de avond een klein rokertje en lekker chillen en slapen = geen bruin gebruikt of zelf aan gedacht op een volle dag![]()
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."