Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketa crisis?

keta crisis?

19 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben het eens met addicted 23.
Lijkt inderdaad alsof er de laatste tijd moeilijk aan te komen is :confused:
a
addicted23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt het aan mij of is er bijna nergens meer aan (goede) keta te komen?

Er is wel het een en ander te krijgen maar de kwaliteit daarvan is zwaar maar dan ook echt zwaar achteruit gegaan.

Heb wel het een en ander gehoord over de verscherpte regels in china, en dit dus de oorzaak
kan zijn maar er zijn genoeg andere landen waar keta geproduceerd wordt zoals idia, pakistan etc

Meer mensen last van, of ligt het gewoon aan de omgeving waar ik me bevind?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niks van te merken. Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen volgens mij, zal inderdaad aan je omgeving/mensen kunnen liggen. Word volop gebruikt als ik op een feestje ben nog altijd.
Zal vanzelf wel weer goedkomen even geduld hebben waarschijnlijk. En even laten testen als je iets tegenkomt voor de zekerheid :wink:
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jep is hier ook zware ketacrisis, valt nog wel te fixen maar idd slechte kwaliteit
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier ligt het ook weer eens droog, balen zeg. Hopelijk weer snel iets te vinden.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#6
De crisis is nu echt voorbij ....

De nieuwjaars voorraad is compleet....

:hearteyes:

:wave:

79%
p
psytra2000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hey noorderburen,

Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ?
Zelf wordt mijn keta uit nederland gebracht maar sinds kort merk ik dat dat ook niet zo lang meer zal duren.

Is het crisis in ketaland ? Waar koop je dan nog deftige hoeveelheid ket ? :confused:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
psytra2000 zei:
Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ?
Klik om te vergroten...

De noorderburen zullen de ene maand meer snuiven dan de andere maand :)
p
psytra2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mandragora zei:
psytra2000 zei:
Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ?
Klik om te vergroten...

De noorderburen zullen de ene maand meer snuiven dan de andere maand :)
Klik om te vergroten...

Waar vinden zij hem dan nog :confused:
Met nieuwjaar voor de deur zou een voorraadje wel fijn zijn he :)
i
ikbenzoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Modknip; zie forumregels
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#11
sorry Ik Ben Zo, maar het is niet toegestaan om over verkoop adressen te praten of ernaar te vragen op drugsforum.nl, of tips van dien aard.
snap heel goed dat je dit vraagt, en ben er zelf ook niet tegen, maar een drugsforum als dit kan enkel bestaan wanneer we dat soort regels hanteren, anders komt Drugsforum in de problemen. dus helaas zul je een andere manier moeten zien te vinden om aan adressen te komen. mocht je precies willen weten waar de grenzen liggen met dit soort regels hier dan raad ik je even aan om de forum regels te lezen, (en t is niet dat Drugsforum onnodig streng is, dit soort dingen zijn nooit toegestaan op dit soort forums.)
het is jammer maar, helaas, kunnen we ook niets aan doen, hoop dat je dit begrijpt.
(bij herhaaldelijk overtreden van dit soort regels moeten we anders mensen bannen, en dat is wel t laatste wat we willen.)
sorry,.

forumregels;
http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
i
ikbenzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
leveldesigner zei:
sorry Ik Ben Zo, maar het is niet toegestaan om over verkoop adressen te praten of ernaar te vragen op drugsforum.nl, of tips van dien aard.
snap heel goed dat je dit vraagt, en ben er zelf ook niet tegen, maar een drugsforum als dit kan enkel bestaan wanneer we dat soort regels hanteren, anders komt Drugsforum in de problemen. dus helaas zul je een andere manier moeten zien te vinden om aan adressen te komen. mocht je precies willen weten waar de grenzen liggen met dit soort regels hier dan raad ik je even aan om de forum regels te lezen, (en t is niet dat Drugsforum onnodig streng is, dit soort dingen zijn nooit toegestaan op dit soort forums.)
het is jammer maar, helaas, kunnen we ook niets aan doen, hoop dat je dit begrijpt.
(bij herhaaldelijk overtreden van dit soort regels moeten we anders mensen bannen, en dat is wel t laatste wat we willen.)
sorry,.

forumregels;
http://www.drugsforum.nl/ucp.php?mode=terms
Klik om te vergroten...

Dat is duidelijk, je heb helemaal gelijk ... Zal niet meer voorkomen.
Tof dat je het zo subtiel brengt.


Fijne dagen
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry er is geen crisis, dat ligt aan jullie contacten.
De uitslag was 84% een beetje poederig wat wel jammer is want we willen of S of R dus of suiker of staaf.

De keta is wel een uberknaller dit is mijn probleem met de keta.
The product is toooo strong for me !!



:hearteyes:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Liesette zei:
Sorry er is geen crisis, dat ligt aan jullie contacten.
De uitslag was 84% een beetje poederig wat wel jammer is want we willen of S of R dus of suiker of staaf.

De keta is wel een uberknaller dit is mijn probleem met de keta.
The product is toooo strong for me !!



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hier is ook weer ketamine aangespoeld, Ik heb nog wat kunnen vinden wat idd suiker en staaf is van voor de jaarwisseling en ook nog wat nieuwer spul wat poeder is, waarbij als je er met een lichtje opschijnt het helemaal glinstert van de kristal. Welke soort ketamine zou dit zijn?
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#15
hier in limburg is nooit keta crisis geweest wij konden lekker doorsnuiven als we dat gewild hadden:tongueout:
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#16
mick swagger zei:
Liesette zei:
Sorry er is geen crisis, dat ligt aan jullie contacten.
De uitslag was 84% een beetje poederig wat wel jammer is want we willen of S of R dus of suiker of staaf.

De keta is wel een uberknaller dit is mijn probleem met de keta.
The product is toooo strong for me !!



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hier is ook weer ketamine aangespoeld, Ik heb nog wat kunnen vinden wat idd suiker en staaf is van voor de jaarwisseling en ook nog wat nieuwer spul wat poeder is, waarbij als je er met een lichtje opschijnt het helemaal glinstert van de kristal. Welke soort ketamine zou dit zijn?
Klik om te vergroten...

Die keta die erg poederachtig is, heb ik laten testen. 79%keta. Poeh wel een heftig goedje maar wel erg vet. Ik denk dat het de r-isomeer is, het was erg trippend.
m
mailverkoperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Altijd goeie keta sos hier in de randstad..
Raar dat niemand dan gewoon besluit om te leveren in de steden waar dit niet het geval is .. :rolleyes:
d
da_pjLid
01-01-2024, 00:00
#18
da_pj zei:
Is fijn om hier in de avond voor het slapen gaan eerst reviews lezen een stuk of 5 max en dan naar tripverhalen. Heerlijk als ik stoned ben (nu :hearteyes: ). Gebruik methadone om af te bouwen, en ik moet toegeven van het max 2 keer te gebruiken (heroine chinezen/roken) per week, is dat nu per 2 weken geworden maar soms om de paar maand kan het max 3 keer per week gebeuren.

Gemakkelijker om zo van de bruin af te blijven, sta toch op 40mg nu nog, dus goed afgebouwd :grin: .

Maar moet dagelijks wel 3 tot 4 valiums roche 10mg nemen om mij overdag kalm te voelen en mijn gedachten gewoon richten op werk of op een film, pc en dan in de avond een klein rokertje en lekker chillen en slapen = geen bruin gebruikt of zelf aan gedacht op een volle dag :openmouth: :openmouth:

:wave:
Klik om te vergroten...

Mod edit: Als je zelf weet dat het je een ban op kan leveren, waarom doe je het dan toch?
Maakt niet uit waar of wat, het mag gewoon niet.
Na deze warning moet ik je helaas een ban geven mocht het nog eens voorkomen.
G
GDBLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier nog steeds helemaal niks, al sinds november niets te bekennen in de omgeving! (zuid-brabant) :(
E
ElectrifiedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier ook :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."