Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey noorderburen, Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ? Zelf wordt mijn keta uit nederland gebracht maar sinds kort merk ik dat dat ook niet zo lang meer zal duren. Is het crisis in ketaland ? Waar koop je dan nog deftige hoeveelheid ket ?"
"mandragora zei: psytra2000 zei: Hoe komt het dat de ene maand er weinig keta is en de andere maand genoeg ? Klik om te vergroten... De noorderburen zullen de ene maand meer snuiven dan de andere maand Klik om te vergroten... Waar vinden zij hem dan nog Met nieuwjaar voor de deur zou een voorraadje wel fijn zijn he"