Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De meeste speed die vandaag de dag verkocht wordt is pasta of iig natte zooi HELAAS!! Eigenlijk wordt je gewoon genaaid want als je je natte (pasta) speed laat drogen zul je zien dat er een hoop verloren gaat, en al die praatjes van verse pasta speed blablabla allemaal Bshit! Voorbeeld je haalt 1 gr natte pasta laat hem drogen en je houd uiteindelijk 0,7 over, het kan zelfs zo erg zijn dat je echt maar de helft overhoud...op 1 gr maakt dit nog niet zo heel veel uit maar bij grotere hoeveelheden wordt het toch echt een probleem! Dan even over dat je zo lang wakker bent geweest van die pasta speed, er zijn hier mensen die zeggen dan zal het wel pure 74% speed zijn geweest...dit maakt niks uit speed is speed en of dat nou 74% of 40% is het zal allebei even lang werken, enigste verschil is dat je van de ene meer nodig zult hebben. Ook de manier van snuiven verschilt veel, leg je bijv dikke lijnen dan zal een groot gedeelte door de keel gaan en vervolgens in de maag belanden met het gevolg dat het op die manier veel langer werkt! Oraal (bommetje) werkt veel langer dan door de neus, dit is ook afhankelijk van je toleratie en je maag inhoud, lichaamsgewicht enz enz... Snuif je kleinere lijntjes en zorg je dat er niks door de keel gaat dan werkt de speed korter maar wel een stuk heftiger, oraal werkt het een stuk langer soms zelfs veel langer maar wel minder heftig, houd hier dus rekening mee. Dan is er natuurlijk ook nog de kans dat er meth in heeft gezeten want dit spul kom je steeds vaker tegen, niet in grote hoeveelheden maar bijv amphetamine gemixt met een klein beetje meth, er zit eigenlijk maar 1 ding op en dat is naar een testcentrum dan weet je het zeker en kun je dingen uitsluiten."
"Ga naar de da,etos of een of andere bouwmarkt en haal daar een flesje aceton pak een glas vouw daar een koffiefilter overheen, elastiekje eromheen, gram speed erop en gooi hier voorzichtig beetje bij beetje de aceton overheen vervolgens laat je het geheel even een tijdje staan tot het droog is en dan schraap je de speed eraf (schrik niet want het is goed mogelijk dat er van je gram bijv maar de helft overblijft) Als het goed is hou je nu spierwitte speed over die geurloos en smaakloos is en bovendien ook niet brand in de neus.Er bestaat natuurlijk altijd een mogelijkheid dat er nog andere stoffen inzitten die je er met de aceton niet uit krijgt maar 9 van de 10 keer lukt dit wel...ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat die smaak er af is als je hem gewassen hebt met aceton! Succes iig"
"Ik denk (weet het trouwens wel zker) dat het te maken heeft met het feit dat je bommetjes slikt! Bommetjes werken veeeel langer, ik zelf ervaar het ook dat als ik een bommetje slik slecht kan slapen, niet dat ik dat erg vind maar dat is een ander verhaal Als je lang wakker wilt zijn slik je bommetjes, wil je niet al te lang wakker blijven moet je gewoon lekker snuiven...en dan niet van die grote lijnen want dan beland alsnog de helft ervan in je maag, Je kent het wel die vieze speed roggel, en die beland dus vrolijk in je maag met het gevolg dat het veel langer werkt maar wel minder heftig...eigenlijk het zelfde als een bommetje dus. Dus wil je niet te lang wakker zijn, kleine lijntjes snuiven en zorgen dat er niks door je keel gaat. Op deze manier kun je laten we zeggen 6 tot 8 uur na je laatste lijntje wel slapen. Als je thuis komt eerst ff douchen dan eten en je bed in, anders ken je altijd nog een xanaxje pakken dan slaap je zker wel...dit is dan wel geen slaappil maar het maakt je wel lekker rustig en relaxt en daardoor lig je zo in dromenland...bijkomend voordeel is dat je de volgende dag ook een stuk minder verrot bent"
"Ligt het aan mij of is er bijna nergens meer aan (goede) keta te komen? Er is wel het een en ander te krijgen maar de kwaliteit daarvan is zwaar maar dan ook echt zwaar achteruit gegaan. Heb wel het een en ander gehoord over de verscherpte regels in china, en dit dus de oorzaak kan zijn maar er zijn genoeg andere landen waar keta geproduceerd wordt zoals idia, pakistan etc Meer mensen last van, of ligt het gewoon aan de omgeving waar ik me bevind?"
"Omdat ik toch het vermoede had dat mijn speed versneden is met caff heb ik besloten het te gaan zuiveren en aangezien ik even niet zo 123 aan watervrije aceton kon komen dacht ik waarom niet gewoon even proberen met nagellak remover. Wat ik heb gedaan is een glas gepakt daar een koffiefilter op gelegd en de zijkant met een elastiek vast gemaakt, gram speed er mooi op verdeeld (die helemaal gedroogd was) en toen de nagellak remover er voorzichtig overheen gegoten beetje bij beetje, Na dat ik dit heb gedaan goed laten drogen en de overgebleven speed netjes op een steen gegooid, daarna nogmaals goed verdeeld over de steen en opnieuw laten drogen zodat alle nagellak remover verdampt is. Van de gram die ik erop gebruikte is 0,4gr overgebleven, dit ziet er nu witter dan wit uit, het lijkt bijna op coke als je het zo ziet, iig het ziet er na min idee echt zuiver uit. 1 min puntje in die nagellak remover zat ook parfum toegevoegd die je nu op dit moment nog ruikt maar ik ga ervan uit dat dit na een paar uur drogen er ook uit is. Het gekke is dat ik de nagellak remover van albert heijn gebruikt heb en die is aceton vrij dus je zou zeggen dat het eigenlijk niet zou moeten werken maar blijkbaar werkt het dus toch wel, moet eerlijk zeggen dat ik de speed nog niet getest heb aangezien ik het nog even een paar uur extra wil laten drogen maar ik ben er van overtuigt dat het wel degelijk werkt. Zijn er hier meer mensen die dit ooit geprobeerd hebben? en zo ja wat waren de ervaringen ermee Ik laat jullie sws weten als ik hem getest heb, want mocht het op deze manier weken dan zou dat wel heel makkelijk zijn plus dat het ook nog eens heel goedkoop is aangezien het bijna niks kost bij de appie heijn."
"ah nagellak remover bevat volgens het flesje: ethyl acetate alcohol caprylic triglyceride parfum Dat je hiermee alleen water oplosbare stoffen eruit haalt lijkt me onzin aangezien amphetamine ook water oplosbaar is En voor die extra vervuiling ben ik ook niet bang want de nagellak remover verdampt zo snel, en ik ga er dan ook niet vanuit dat het resten achter laat in de overgebleven speed De parfum geur is er inmiddels ook vanaf na een nachtje drogen, waarschijnlijk is hij er al na een uurtje of misschien 2 vanaf. Verder heb ik hem nog niet getest maar dit gaat vandaag nog gebeuren, dan weet ik dus pas of het echt gewerkt heeft."
"Heb hem net getest en kan met zekerheid zeggen dat het heeft gewerkt! Ik voel duidelijk een andere werking, dus niet dat opgefokte zenuwachtige caff gevoel plus dat ik nu maar een klein lijntje opheb...laten we zeggen de helft van wat ik normaal neer leg en hij werkt stukke beter dan eerst Dus de conclusie is dat het zeker wel werkt! Maar goed de beste manier zal uiteraard toch met aceton zijn alleen bij gebrek aan aceton kan het op deze manier dus ook plus het feit dat het een stuk goedkoper is dan aceton."
"Heb inmiddels aceton gehaald, of het echt watervrij is weet ik niet want dat wist niemand me daar (ben in meerdere zaken geweest) te vertellen, maar iig het werkt... en mocht het dan toch niet echt watervrij zijn dan neem ik het verlies voor lief want van de gram die ik er voor gebruikt heb bleef er 0,6 over dus daar kan ik goed mee leven Overigens merk ik weinig verschil met het wassen met nagellak remover aceton vrij en de gewone aceton van de bouwmarkt, enigste verschil is dat het met aceton sneller gaat plus dat er meer overblijft namelijk 0,6gr in plaats van 0,4gr Dit verschil kan ook te maken hebben met het feit dat ik te veel nag.remover heb gebruikt en het te lang heb laten staan, en er zal vast en zeker een bepaalde stof inzitten die de amph oplost waardoor je dus verlies hebt. Verder blijft er met de nag.remover een parfum geur achter maar die is er na een aantal uur wel vanaf is. De beste manier is natuurlijk aceton maar met nag. remover zonder aceton werkt het ook gewoon en het is wel een stuk goedkoper! Ik zal iig hier nog eens verder mee experimenteren Maargoed ik hoop natuurlijk dat er hier echte kenners zitten die verstand hebben van chemie enz die dit kunnen onderbouwen want ik ben nu stiekem toch wel heel benieuwd."