Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKeta alleen of met mensen?

Keta alleen of met mensen?

19 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Thx beide. Als de keta is uitgewerkt, zie je dan nog lichamelijke dingen? Zoals grote ogen , strakke kaken zoals bij xtc of pep? Kan hier niet echt informatie over vinden?
Klik om te vergroten...
Nee.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gister voor 't eerst Ketamine genomen na XTC. Waren aan het afteren met 2 vrienden. Helemaal wazig, slap ouwehoeren en gewoon lekker. Nou is mijn vraag; Kan je ketamine ook in je eentje nemen? Mij lijkt het niet zo erg leuk dan, maar kan ook fout zijn.

Wat is jullie ervaring hier mee?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe het wel is alleen en vind het geweldig, vooral in combinatie met een jointje.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aangezien sociaal doen met ketamine (zeker bij hoge doseringen) best lastig is, leent het zich bij uitstek om in je eentje te doen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb maar één ervaring met ketamine en die was alleen, en ik weet nog dat ik juist meerdere keren tijdens die ervaring heb gedacht: ik snap echt niet hoe dit sociaal kan zijn, en waarom mensen dit in hemelsnaam nemen op een feest.

Maar dat was gelijk een aardig stevige dosis en ik kwam in een soort K-hole terecht, dus niet echt representatief voor lagere 'sociale' dosissen. Maar prima te doen in je eentje dus.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het altijd knap als mensen keta in een sociale setting gebruiken en daarbij nog sociaal kunnen zijn. Als ik keta gebruik is dat niet alleen, maar dat zou het net zo goed wel kunnen zijn, want we liggen vooral onbeweeglijk op de bank in ons eigen wereldje.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Op sociaal gebied is het inderdaad niet echt een topper. Meestal gebeuren (in je hoofd) de meest rare dingen en krijg je dat nieteens uitgelegd, laat staan dat de andere spacekornuiten je zullen begrijpen. Het lijkt soms letterlijk op gelul in de ruimte.

Ik heb het een aantal keer alleen gedaan en dat bevalt erg goed. Meestal 's avonds, in het donker, op bed. Twee flinke bumpjes nemen en dan zo stil mogelijk gaan liggen: je gaat echt op reis in jezelf. Ik ben in 16-bit neon-kleurige jungles geweest, heb het diepe heelal verkend, heb zwarte mist mijn kamer zien binnendrijven en mijn bed is veranderd in een menselijke gyroscoop.

Keta is for horses. :horse:
b
bartje123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb het nu 2x gedaan alleen thuis ( met nu er bij de 3e x ), en het bevalt me prima moet ik zeggen!! Zorgen dat het donker is in huis, languit op de bank liggen en zo stil mogelijk blijven liggen.. je krijgt gegarandeerd de reis van je leven!
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Thanks. Dan ga ik het ook maar in me eentje proberen.
Klik om te vergroten...

Heb het zowel alleen, als in groepsverband als samen met iemand gedaan. Wij gebruikten vaak met een groepje op een afterparty als we al een nacht hadden doorgehaald op speed en soms ook xtc.

Ik vind s keta samen met een vriend/in super leuk, gewoon vaag ouwehoeren en dom lullen, zeg maar het niveau van een aap qua ouwhoeren...

Ik heb het ook weleens alleen gebruikt maar door de 1000 en 1 gedachten die ik dan had zocht ik afleiding in jawel, schoonmaken. Was een ontzettend leuke ervaring. Hahaha

Samen in een grote groep vond ik het vaak geen goed idee om een te grote dosis s keta te nemen. Wou er niet de controle verliezen wat dat betreft.

Ik gebruikte altijd sleutelpuntjes gewoon voor het lekkere dronken en ontspannende en ontremmende effect. Ik heb ook een maat die injecteerde het om een k-hole te kunnen gebruiken, dit is absoluut niet geschikt bij grote groepen. Ik ben wel een psychonaut, maar toch spreekt me de k hole niet echt aan. Maar das voor 1 ieder persoonlijk...:wink:
f
foutjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Nee.
Klik om te vergroten...

Ligt eraan. Had er in het begin ook nooit last van maar tegenwoordig zie je het aardig goed (rare ogen, donkere kringen en een dunner gezicht zon 5 a 10 minuten na het snuiven) en blijft dan wel een aantal uren zichtbaar dat ik niet helemaal nuchter ben geweest haha.

Kan zijn dat ik er teveel van gebruik en te weinig slaap/minder goed eet maar kan ook zeker aan de ket liggen. Verschilt per dag en de ene 'ket' is de andere niet, daar ben ik inmiddels wel achter. Zelfde geldt voor verkopers.

Heb zelfs een tijdje geleden (best recent) ket gehad die versneden was met glas of iets dergelijks wat niet oploste in alcohol of kokend water. Ook op folie werd het niet oranje maar zwart.

Zodra ik daar 'n punt van had genomen zag je er binnen 2 minuten 25 jaar ouder uit.. alsof ik een zombie was. Echt raar. Heb het nog steeds liggen, wilde het bewaren en wegbrengen maar novadic had ineens de minimale hoeveelheid opgekrikt naar 150mg. Snuif het verder niet meer op, wil nog steeds een waaeschuwingspost erover maken maar volgens mij zijn fotos etc hier verboden.

Wel zwaar van geschrokken en weet nog altijd niet waar het nou mee gemixt is. Wél dat een paar verkopers hun zooi per direct mogen hebben omruilen nadat ik gek werd tegen de 'grotere' dealer. Die deed eerst alsof die van niks wist en was geschrokken, maar zal ivm herkenning niet al te diep hierop in gaan.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
foutje zei:
Ligt eraan. Had er in het begin ook nooit last van maar tegenwoordig zie je het aardig goed (rare ogen, donkere kringen en een dunner gezicht zon 5 a 10 minuten na het snuiven).

Kan zijn dat ik er teveel van gebruik en te weinig slaap/minder goed eet maar kan ook zeker aan de ket liggen. Verschilt per dag en de ene 'ket' is de andere niet, daar ben ik inmiddels wel achter. Zelfde geldt voor verkopers.

Heb zelfs een tijdje ket gehad die versneden was met glas of iets dergelijks wat niet oploste in alcohol of kokend water. Zodra ik daar 'n punt van had genomen zag je er binnen 2 minuten 25 jaar ouder uit.. alsof ik een zombie was. Echt raar. Heb het nog steeds liggen, wilde het bewaren en wegbrengen maar novadic had ineens de minimale hoeveelheid opgekrikt naar 150mg. Snuif het verder niet meer op, wil nog steeds een waaeschuwingspost erover maken maar volgens mij zijn fotos etc hier verboden.

Wel zwaar van geschrokken.
Klik om te vergroten...
Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.
f
foutjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.
Klik om te vergroten...

Doe m'n best. Of tenminste bijna m'n best, anders was ik er wel vanaf.

Vandaag zondag en hoef in principe niks meer te doen dus de verleiding is alweer lastig te weerstaan..... maarja zo is het elke dag wel weer zondag in m'n hoofd en volgende zondag zijn we weer geen stap verder.

Heb jij dit ook wel eens gehad wat ik heb? Met dat veranderen van je blik & gezicht?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
foutje zei:
Doe m'n best. Of tenminste bijna m'n best, anders was ik er wel vanaf.

Vandaag zondag en hoef in principe niks meer te doen dus de verleiding is alweer lastig te weerstaan..... maarja zo is het elke dag wel weer zondag in m'n hoofd en volgende zondag zijn we weer geen stap verder.

Heb jij dit ook wel eens gehad wat ik heb? Met dat veranderen van je blik & gezicht?
Klik om te vergroten...
Als ik aan de keta zit word lezen soms moeilijk , en doe ik 1 oog dicht en dan gaat het iets beter. Maar als ik niks gebruik is er niks aan de hand.
f
foutjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
MDMAZING zei:
Als ik aan de keta zit word lezen soms moeilijk , en doe ik 1 oog dicht en dan gaat het iets beter. Maar als ik niks gebruik is er niks aan de hand.
Klik om te vergroten...

Heheh echt heh.. Maar blik en gezicht qua uiterlijk bedoelde ik. Of zie je echt niks anders aan je gezicht?

Sinds een tijdje zie ik wel waziger met 1 oog en knijp me ogen vaak onnodig dicht voor lezen.. Vroeger nooit last van
b
bartje123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMAZING zei:
Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.
Klik om te vergroten...


Wat merk je aan je blaas? Heb hier namelijk nog nooit last van gehad!
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#16
bartje123 zei:
Wat merk je aan je blaas? Heb hier namelijk nog nooit last van gehad!
Klik om te vergroten...
krijg je na vaak gebruiken. kan al beginnen naar ongeveer 10 keer gebruik maar in de meesten gevallen gebeurd het pas later in een verslaving ervan.
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb afters waar we mdma en keta gebruiken en die zijn te gek!
Leuke sfeer gekke situaties en lekker dansen.
Gesprekken lopen wel eens vast maar eindigen dan met een lachkick dus dat is allemaal niet zo erg.

Laatst een zakje keta over en ben ik het overdag gaan gebruiken. Maar niet te veel!
Was ik alleen en ging ik dingen in huis doen en naar de winkel. Dat was ook leuk en kreeg ik goede ideeën van. Heb dat nog een keer herhaald en was me goed bevallen.

Dus mij conclusie is Keta is leuk spul maar ga er goed mee om want het kan erg sterk zijn..
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gister keta mix met speed in me eentje gedaan.
Mij wel next level, is het bij mdma ook te vergelijk als dat?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thx beide. Als de keta is uitgewerkt, zie je dan nog lichamelijke dingen? Zoals grote ogen , strakke kaken zoals bij xtc of pep? Kan hier niet echt informatie over vinden?
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Thanks. Dan ga ik het ook maar in me eentje proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."