#1
Nee.Thx beide. Als de keta is uitgewerkt, zie je dan nog lichamelijke dingen? Zoals grote ogen , strakke kaken zoals bij xtc of pep? Kan hier niet echt informatie over vinden?
Nee.Thx beide. Als de keta is uitgewerkt, zie je dan nog lichamelijke dingen? Zoals grote ogen , strakke kaken zoals bij xtc of pep? Kan hier niet echt informatie over vinden?
Thanks. Dan ga ik het ook maar in me eentje proberen.
Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.Ligt eraan. Had er in het begin ook nooit last van maar tegenwoordig zie je het aardig goed (rare ogen, donkere kringen en een dunner gezicht zon 5 a 10 minuten na het snuiven).
Kan zijn dat ik er teveel van gebruik en te weinig slaap/minder goed eet maar kan ook zeker aan de ket liggen. Verschilt per dag en de ene 'ket' is de andere niet, daar ben ik inmiddels wel achter. Zelfde geldt voor verkopers.
Heb zelfs een tijdje ket gehad die versneden was met glas of iets dergelijks wat niet oploste in alcohol of kokend water. Zodra ik daar 'n punt van had genomen zag je er binnen 2 minuten 25 jaar ouder uit.. alsof ik een zombie was. Echt raar. Heb het nog steeds liggen, wilde het bewaren en wegbrengen maar novadic had ineens de minimale hoeveelheid opgekrikt naar 150mg. Snuif het verder niet meer op, wil nog steeds een waaeschuwingspost erover maken maar volgens mij zijn fotos etc hier verboden.
Wel zwaar van geschrokken.
Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.
Als ik aan de keta zit word lezen soms moeilijk , en doe ik 1 oog dicht en dan gaat het iets beter. Maar als ik niks gebruik is er niks aan de hand.Doe m'n best. Of tenminste bijna m'n best, anders was ik er wel vanaf.
Vandaag zondag en hoef in principe niks meer te doen dus de verleiding is alweer lastig te weerstaan..... maarja zo is het elke dag wel weer zondag in m'n hoofd en volgende zondag zijn we weer geen stap verder.
Heb jij dit ook wel eens gehad wat ik heb? Met dat veranderen van je blik & gezicht?
Als ik aan de keta zit word lezen soms moeilijk , en doe ik 1 oog dicht en dan gaat het iets beter. Maar als ik niks gebruik is er niks aan de hand.
Doe maar rustig aan met de keta. Anders gaat je maag en blaas naar de klote. Me keta is nu ook op dus haal voorlopig ff niet. Merk ook dat ik er verslaafd aan ga worden.
krijg je na vaak gebruiken. kan al beginnen naar ongeveer 10 keer gebruik maar in de meesten gevallen gebeurd het pas later in een verslaving ervan.Wat merk je aan je blaas? Heb hier namelijk nog nooit last van gehad!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."