Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kijk idd uit met flesjes waar in verhouding weinig codeïne en véél suiker in zit (otc dranken) ivm risico op diabetes en slecht voor je lever, maar als eigenwijs ook wijs is en er is geen andere optie zou ik zeggen 80mg om te beginnen zonder tolerantie voor opiaten. Je wordt er sloom, chill, beetje dronken achtig en euforisch van. Verwacht er niet te veel van tenzij je zuivere codeïne & promethazine hebt. Tabletten zijn makkelijker te verkrijgen en geven 't zelfde effect, maar dan mis je de 'sizzzurp' ervaring hé (is wel 'n oplossing voor als je 'n beetje kan toveren maar denk dat praten over bereiding hier verboden is). Ben nog nieuw hier en weet niet wat je wel en niet kan zeggen dus voor zover haha. PS. Let op met sommige 'lean' verkopers die codeïnedrank zonder promethazine en met Ephedrine verkopen. Totaal geen kut aan en gruwelijk veel jeuk en misselijkheid en kon er ook niet op slapen. Zoals met alles, keertje is leuk maar het blijft schadelijk spul zoals de meeste drugs en medicijnen dus let ermee op."
"op ketamine echt de gekste dingen gedaan heheh met de buurmeid gedouched in zo'n gekke douche met stralen, in een kamer die net uit een film lijkt (soort jungle achtig met mini diamant sterretjes achtige shit op het plafond) met jacuzzi erin. Heb zelf ook een bubbelbad en ben er eigenlijk letterlijk in verkracht (door een meid ja, kan echt want wou het niet en ze maakte zwaar gebruik van de situatie) dus zou wel oppassen in bad met die zooi. op 2cb ook gedouched was niet veel bijzonders.. xtc is wel lachen om te douchen als je het warm hebt en vooral als er dames bij zijn hehe op coke en speed is lekker verfrissend vooral als je al ff door hebt gehaald en zon vieze geur draagt maar eigenlijk altijd wel"
"Jmths zei: Van alcohol wordt gezegd dat hersenschade als gevolg van het stoten van het hoofd relatief vaak voor komt. Ik heb wel eens gelezen dat mensen die te hard trippen onder de (koude) douche gezet worden. Ik denk dat drugs die het evenwicht verstoren eventueel tot bepaalde hoogte met risico kunnen komen voor mensen die zich in de douche bevinden. Verder zou ik mij niets kunnen bedenken. Ik heb eens onder invloed van een beetje MDMA onder de douche gestaan samen met gezelschap. Was wel leuk. Klik om te vergroten..."
"Heb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah."
"AphexTwin zei: Lijkt me een verstandig besluit jah. Klik om te vergroten... Zeker. Een half jaartje om de 5 minuten je gordijn opzij trekken, camera's constant kijken als je wegbent, denken dat alles met een rede gebeurd - om je te naaien of bestelen, stressen over je uiterlijk en of mensen je gebruik doorhebben etc. etc.. no thanks, not again heheh Ergste is nog dat je denkt van alles te gaan ondernemen en uitvoeren, maar het enige waar je mee bezig bent is drogen/plakaten uitsmeren/neus snuiten en die onzin. Maar ook dat verschilt natuurlijk zwaar per persoon! Soms werkte het wel echt, maar dan zweet je je weer de hele dag kapot of eet je dagen niks fatsoenlijks en voel je alle tekorten in je lichaam ofzo."
"Gabbertje zei: Heb het inderdaad bij alle drugs, behalve bij ketamine. Vond het zelf ook raar dat ik het wel heb en me vrienden niet. Klik om te vergroten... Heb het juist heel erg met ket ipv andere drugs"
"Ketaensos, keta en sos samen is echt finest voor je neustussenschot. Bij mij tenminste. Letterlijk alle keren dat ik ze tegelijk heb gebruikt is m'n neus naar de. Gegaan. Zal misschien niet puur en alleen aan de coke liggen, maar wel erg toevallig. Had na anderhalf jaar dagelijks ketamine gebruik nog een perfecte intacte neus - tot de keer dat ik ze samen gebruikte en elke keer weer raak met het tussenschot. Al doorverwezen naar de KNO maar ben bang dat ze me niet (of minder goed) helpen ivm de oorzaak van het gaatje dus ben maar niet komen opdagen haha wil niet dat big brother weet dat ik er aan hang dus bedenk nog even een goede smoe.... rede voor de oorzaak heheh. En da's best limited/lastig. Raad je echt aan om te stoppen mocht je de wilskracht ervoor hebben. In ieder geval met het tegelijk gebruiken, al kan ik geen voorkeur geven op 't gebied van je leven en lichaam kapot maken. Lichaam lijd 't zwaarst onder de keta, maar eer je dat door krijgt is de schade er sowieso en geef je er waarschijnlijk niet zo heel veel meer om omdat je de hele dag onder invloed bent of slaapt. Maar iedereen is anders ofcourse!"
"AphexTwin zei: @ketaensos @SneeuwSnuiver Alle succes met het overwinnen van jullie verslavingen! Een vroegere vriend van me is ook verslaafd aan coke. Uiteindelijk veranderde z’n persoonlijkheid er helemaal door. Doodzonde en een ware hel voor zichzelf en z’n omgeving. Klik om te vergroten... Zelfde hier. Zelf ook verkocht en verslaafd geweest toen ik jonger was, maar de laatste tijd erg veel vrienden verloren door de coke. Gebruik het zelf echt nog maar zelden nu, gaat niet lekker samen met de ket en heb het er helemaal mee gehad dat wereldje."
"@acht.zes (ben trouwens groot fan van je username als dat voor de 8.6 staat waar ik denk dat het voor staat haha) acht.zes zei: Mag ik je er op wijzen dat artsen een beroepsgeheim hebben? Oftewel kan je gewoon alles zeggen zonder dat het doorgespeeld wordt naar welke instantie dan ook. Klik om te vergroten... I know, maar een vriend zei wel iets wat in m'n achterhoofd is blijven hangen en je hoort tegenwoordig ook steeds vaker gekke propaganda speculaties over verzekeraars, dus heb liever 'n andere rede dan drugsgebruik noem het paranoia maar better safe than sorry, right? Niet dat die specialisten en chirurgen dom zijn ofzo. Maar na veel Googlen weet ik ook niet echt of het nou wel een voordeel heeft om er iets aan te laten doen. Operaties mislukken vaak volgens het internet (al lees je natuurlijk vaker over mislukkingen dan successen) en las veel posts van mensen die spijt hebben dat ze er ooit iets aan lieten doen. Het ziet er alleen niet uit en is irritant bij koud weer dus twijfel nog. Stoppen is gewoon de beste oplossing. Zit nu nog maar op min. 1 tot max 3 gr per dag in tegenstelling tot een tijd geleden."
"@acht.zes Gezondheid staat zeker voorop. Mede de rede dat ik graag zou kunnen stoppen met alles en graag altijd research doe over wat ik gebruik. Moet ook toegeven dat dat ook een rede is dat ik niet ben gegaan.. witte residu enz in de neus en ik zal tot voor en na operatie niks meer moeten gebruiken. Gaat me nu echt niet lukken. Geldt die geheimhoudingsplicht ook in het geval je kinderen hebt? Die vriend van me heeft namelijk precies hetzelfde probleem maar is vader dus weer bang dat ze melding doen bij jeugdzorg en instanties. Denk wel dat ze je minder goed zullen behandelen dan iemand die niet komt vanwege lichamelijke schade door drugs, terwijl het wel een professionele ingreep is."