Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaanbeelden van keta

Waanbeelden van keta

74 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#1
benzzzy zei:
Ik Ben idd geen goed voorbeeld nee.
Klik om te vergroten...
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dat situaties zich precies opnieuw afspelen of harde deja-vu gevoel ook wel al vaak gehad; vooral door de mdma ipv de keta dan.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Xtcboy7908 zei:
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
Klik om te vergroten...
Bij jou? Wel zonder techno aub.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#4

Ik vind dat soort techno best wel chill op drugs. Lekker zweverig :P
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtcboy7908 zei:
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
Klik om te vergroten...
Regel jij de rave. Ik kom wel
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Martinus zei:

Ik vind dat soort techno best wel chill op drugs. Lekker zweverig :P
Klik om te vergroten...
Lieverd iets harders zoals : arcane celeste of I got what you need van t78...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtcboy7908 zei:
Lieverd iets harders zoals : arcane celeste of I got what you need van t78...
Klik om te vergroten...
soundcloud.app.goo.gl

Monsieur Nobody - Patient 44 (D4VA001)

Release of Monsieur Nobody for the Various Artist of the new label D4-MASCHINE
soundcloud.app.goo.gl soundcloud.app.goo.gl
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.
Klik om te vergroten...
De laatste keer (begin dit jaar) werd ik er ook echt ziek van erna... Mijn weerstand voelde ook zo laag direct na het mdma gebruik... Daarna eigenlijk voorgenomen permanent te kappen met mdma. Ik vond het dat plezier het ziek zijn compleet niet waard.

Maar nu met @Syl lijkt het ons wel heel bijzonder om eens samen mdma te ervaren... Maar ik ben huiverig want straks word ik misschien weer ziek... Er was ook niets mis met mijn mdma ofzo, mijn lichaam gaat er gewoon feller tegen protesteren lijkt het wel.

Maar toch... Samen mdma doen klinkt wel heel aantrekkelijk... En voor hetzelfde gaat het goed...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xtcboy7908 zei:
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Klik om te vergroten...
Als dat niet het gewenste effect geeft dan heb je waarschijnlijk al teveel gebruikt in een te korte periode. Zou mdma echt op 4 x per jaar houden, dan blijft het leuk.
Xtcboy7908 zei:
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Klik om te vergroten...
Super stoer man, dat jij serieus naar feestjes gaat. De meesten hier hebben die periode waar jij nu in zit wel gehad. Ik heb mdma dusdanig misbruikt dat het helemaal niet meer werkt en ik er gewoon koorts van krijg. En enorme kater. Dus ja, ik ben serieus naar feestjes geweest maar ik zou willen dat ik wat rustiger aan had gedaan qua mdma.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Als dat niet het gewenste effect geeft dan heb je waarschijnlijk al teveel gebruikt in een te korte periode. Zou mdma echt op 4 x per jaar houden, dan blijft het leuk.

Super stoer man, dat jij serieus naar feestjes gaat. De meesten hier hebben die periode waar jij nu in zit wel gehad. Ik heb mdma dusdanig misbruikt dat het helemaal niet meer werkt en ik er gewoon koorts van krijg. En enorme kater. Dus ja, ik ben serieus naar feestjes geweest maar ik zou willen dat ik wat rustiger aan had gedaan qua mdma.
Klik om te vergroten...
Koorts in de vorm van ?

Mijn broer heeft ook tevaak teveel gedaan wel in minderen maten als mij. Maar als die jongen ook maar iets van drugs aanraakt krijgt die buikgriep en kotst die de longen uit zijn lijf 3dagen lang.

Vooral bij pep/xtc coke is nog het eenige wat goed gaat though
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#11
[]
Blauweaap zei:
soundcloud.app.goo.gl

Monsieur Nobody - Patient 44 (D4VA001)

Release of Monsieur Nobody for the Various Artist of the new label D4-MASCHINE
soundcloud.app.goo.gl soundcloud.app.goo.gl
Klik om te vergroten...
zoiets idd! Als je nog meer vette setjes of nummers hebt hoor ik het graag🥳
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Koorts in de vorm van ?

Mijn broer heeft ook tevaak teveel gedaan wel in minderen maten als mij. Maar als die jongen ook maar iets van drugs aanraakt krijgt die buikgriep en kotst die de longen uit zijn lijf 3dagen lang.

Vooral bij pep/xtc coke is nog het eenige wat goed gaat though
Klik om te vergroten...
Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.
Klik om te vergroten...
Precies dit heb ik ook.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Xtcboy7908 zei:
[]

zoiets idd! Als je nog meer vette setjes of nummers hebt hoor ik het graag🥳
Klik om te vergroten...
Lekker met je bezweten lichamen in berghain tegen elkaar aan schuren heerlijk. Ik zou wel in je pb slidee
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#15
Xtcboy7908 zei:
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Klik om te vergroten...
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...
Xtcboy7908 zei:
Niemand😝
Klik om te vergroten...
Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...
Xtcboy7908 zei:
Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben
Klik om te vergroten...
Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...

Succes en party on!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in :wink:
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#17
GoldenGrow zei:
Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in :wink:
Klik om te vergroten...
Bijnemen als je je hoogtepunt al bereikt hebt is idd nutteloos... je kater word er alleen maar erger door!
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#18
geflipt zei:
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...

Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...

Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...

Succes en party on!
Klik om te vergroten...
Ik ervaarde ook veel angst toen idd... ga ik zeker niet meer doen! #RavenIsLeven
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
heyol zei:
Tjonge niet echt een coole reactie...

En als zowel de dokters én de feestgangers op dit forum zeggen dat je hoeveelheden niet goed liggen moet je miss even beginnen nadenken. :wink:

Ik ken echt NIEMAND die 750mg op 1 avond naar binnen speelt. Dan is de fun er af; met 250mg max behoud je het MDMA/xtc gevoel (beter rond de 185mg afhankelijk van je gewicht).

Alles boven de 500mg heeft kwa gevoel niks meer met MDMA te maken en doe je jezelf geen plezier mee...

En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
Klik om te vergroten...
Don't feed the troll!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#20
heyol zei:
En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
Klik om te vergroten...
Terecht! Wiet bezit eveneens dissociatieve eigenschappen. Dat wordt wel eens over het hoofd gezien...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."