#1
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏Ik Ben idd geen goed voorbeeld nee.
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏Ik Ben idd geen goed voorbeeld nee.
Bij jou? Wel zonder techno aub.Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
Regel jij de rave. Ik kom welKomt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
Lieverd iets harders zoals : arcane celeste of I got what you need van t78...
Ik vind dat soort techno best wel chill op drugs. Lekker zweverig :P
Lieverd iets harders zoals : arcane celeste of I got what you need van t78...
De laatste keer (begin dit jaar) werd ik er ook echt ziek van erna... Mijn weerstand voelde ook zo laag direct na het mdma gebruik... Daarna eigenlijk voorgenomen permanent te kappen met mdma. Ik vond het dat plezier het ziek zijn compleet niet waard.Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.
Als dat niet het gewenste effect geeft dan heb je waarschijnlijk al teveel gebruikt in een te korte periode. Zou mdma echt op 4 x per jaar houden, dan blijft het leuk.2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Super stoer man, dat jij serieus naar feestjes gaat. De meesten hier hebben die periode waar jij nu in zit wel gehad. Ik heb mdma dusdanig misbruikt dat het helemaal niet meer werkt en ik er gewoon koorts van krijg. En enorme kater. Dus ja, ik ben serieus naar feestjes geweest maar ik zou willen dat ik wat rustiger aan had gedaan qua mdma.Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Koorts in de vorm van ?Als dat niet het gewenste effect geeft dan heb je waarschijnlijk al teveel gebruikt in een te korte periode. Zou mdma echt op 4 x per jaar houden, dan blijft het leuk.
Super stoer man, dat jij serieus naar feestjes gaat. De meesten hier hebben die periode waar jij nu in zit wel gehad. Ik heb mdma dusdanig misbruikt dat het helemaal niet meer werkt en ik er gewoon koorts van krijg. En enorme kater. Dus ja, ik ben serieus naar feestjes geweest maar ik zou willen dat ik wat rustiger aan had gedaan qua mdma.
zoiets idd! Als je nog meer vette setjes of nummers hebt hoor ik het graag🥳![]()
Monsieur Nobody - Patient 44 (D4VA001)
Release of Monsieur Nobody for the Various Artist of the new label D4-MASCHINEsoundcloud.app.goo.gl
Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.Koorts in de vorm van ?
Mijn broer heeft ook tevaak teveel gedaan wel in minderen maten als mij. Maar als die jongen ook maar iets van drugs aanraakt krijgt die buikgriep en kotst die de longen uit zijn lijf 3dagen lang.
Vooral bij pep/xtc coke is nog het eenige wat goed gaat though
Precies dit heb ik ook.Heb het alleen met mdma. Koorts als in koorts, verhoging van temperatuur, zweterig, warm/koud en spierpijn. En de dagen daarna ben ik sowieso ziek.
Lekker met je bezweten lichamen in berghain tegen elkaar aan schuren heerlijk. Ik zou wel in je pb slidee[]
zoiets idd! Als je nog meer vette setjes of nummers hebt hoor ik het graag🥳
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...Niemand😝
Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben
Bijnemen als je je hoogtepunt al bereikt hebt is idd nutteloos... je kater word er alleen maar erger door!Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in![]()
Ik ervaarde ook veel angst toen idd... ga ik zeker niet meer doen! #RavenIsLevenProbeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...
Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...
Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...
Succes en party on!
Don't feed the troll!Tjonge niet echt een coole reactie...
En als zowel de dokters én de feestgangers op dit forum zeggen dat je hoeveelheden niet goed liggen moet je miss even beginnen nadenken.
Ik ken echt NIEMAND die 750mg op 1 avond naar binnen speelt. Dan is de fun er af; met 250mg max behoud je het MDMA/xtc gevoel (beter rond de 185mg afhankelijk van je gewicht).
Alles boven de 500mg heeft kwa gevoel niks meer met MDMA te maken en doe je jezelf geen plezier mee...
En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
Terecht! Wiet bezit eveneens dissociatieve eigenschappen. Dat wordt wel eens over het hoofd gezien...En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."