#1
Lukt jou dat wel met 1 pilleke?Zijn tolarantie is fuckt. Het is al telaat wss hij streeft ook naar het uiterste dat gaat die nou niet meer met 1 pilleke bereiken.
Lukt jou dat wel met 1 pilleke?Zijn tolarantie is fuckt. Het is al telaat wss hij streeft ook naar het uiterste dat gaat die nou niet meer met 1 pilleke bereiken.
Was ook benieuwd of er meer mensen waren die zoiets hebben meegemaakt😁Je neemt een overdosis mdma en alleen daarvan word je al tering vaag, klapt er nog een 2cb achteraan + nog wat keta en komt dan hier vragen om uitleg hoe het kan dat je zo'n ervaring had? Ja sorry..
Ik heb ook wel eens wat te hoog gedoseerd en van alles gecombineerd, maar check dan VAN TEVOREN op internet of de combinatie verantwoord is. En ja, ik ga ook wel es naar tekno feestjes met een K! En ik heb ook nooit zin om een eind aan een nachtje te breien.
Pas op jezelf. Lees die stickies op de subforums. Ga er niet vanuit dat je vrienden het wel weten, maar zoek zelf informatie op. Lees je in.
Niemand😝Haha, Ik vraag me soms af hoe veel mensen hun lijn keta wegen.
1 pilletje is gemideld al een ZEER Hoge dosis.Lukt jou dat wel met 1 pilleke?
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Ligt eraan hoeveel MG lijkt mij? Ik had de mijne laten testen en er kwam 150mg uit... ik hoor wel is mensen dat ze 320mg hebben geslikt maar ik las dat dit onmogelijk was? Of je moet een mega pil hebben1 pilletje is gemideld al een ZEER Hoge dosis.
Dus ja met 1 pilletje kom je heel heel ver.
Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebbenIk moest ook denken aan een psychose bij jouw verhaal. Ik heb ook wel es dingen gehallicuneerd op mdma. Maar het gedeelte dat je dacht dat vrienden ruzie hadden en jij achterdochtig was. Klinkt een beetje vreemd.
Heb na de keta idd ook nog een beetje wiet gerookt.. dit zal het probleem wel zijnMet ketamine heb ik niet echt waanbeelden maar wel waangedachtes als ik het met wiet combineer.
Op MdMa... oef. als ik daar wiet bij rook of gewoon heel veel neem (3+ pil) En ik stop met ouwe hoeren. Dan word alles raar. Geluiden vervormen en ik ga denken dat ik dingen gezien heb die er waarschijnlijk niet waren.
JE NEEMT FUCKING 750MG MDMA 2CB ERACHTERAAN EN DAN SNUIF JE OOK EENS LEKKER EVEN EEN PAAR LIJNEN KETAMINE EN DE WIET IS HET PROBLEEM?
denk eens even na AUB....
Nee maar ik gebruik zelf ook al lang geen xtc meer omdat ik het verneukt heb voor mezelf En dat komt Door de zelfde capriolen die jij nu uithaalt. Wie nie horen wil moet maar voelen zeg ik altijd. Houd je aan een normale dosis doe dit 2x Per jaar en je kan jaren genieten.Lukt jou dat wel met 1 pilleke?
Klinkt ook als een enge ervaring...idd lastig om die ervaringen uit te leggen aan iemand andersZal wel de paranoia van wiet zijn wat zeer echt lijkt omdat ketamine je afstandig van jezelf maak en daardoor je ideeën van buiten jezelf lijken te komen ofzo
Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik dacht eens dat mijn leven een TV show was en dat ik moest slapen om iets te resetten omdat ik anders vast zat. Toen ging ik in bed leggen terwijl mijn vrienden nog op de bank zaten tv te kijken.
Toen lag ik in bed en kreeg ik dorst en toen moest ik meteen drinken anders ging ik dood. Toen liep ik in mijn onderbroek door huis.
Maar dat maakte niks meer uit. Het idee dat ze daar wat van zouden vinden en dat ik dat negatief moest vinden was gewoon buiten mijn belevings wereld ofzo
Ik Ben idd geen goed voorbeeld nee.Wel grappig om dit van jou te horen. Jij gebruikt zelf alles wat los en vast zit.
Maar je bedoelt het wel goed 😘
Thanks voor je advies! Wil idd zolang mogelijk blijven genieten van mdmaNee maar ik gebruik zelf ook al lang geen xtc meer omdat ik het verneukt heb voor mezelf En dat komt Door de zelfde capriolen die jij nu uithaalt. Wie nie horen wil moet maar voelen zeg ik altijd. Houd je aan een normale dosis doe dit 2x Per jaar en je kan jaren genieten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."