Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaanbeelden van keta

Waanbeelden van keta

74 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Zijn tolarantie is fuckt. Het is al telaat wss hij streeft ook naar het uiterste dat gaat die nou niet meer met 1 pilleke bereiken.
Klik om te vergroten...
Lukt jou dat wel met 1 pilleke?
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Je neemt een overdosis mdma en alleen daarvan word je al tering vaag, klapt er nog een 2cb achteraan + nog wat keta en komt dan hier vragen om uitleg hoe het kan dat je zo'n ervaring had? Ja sorry..

Ik heb ook wel eens wat te hoog gedoseerd en van alles gecombineerd, maar check dan VAN TEVOREN op internet of de combinatie verantwoord is. En ja, ik ga ook wel es naar tekno feestjes met een K! En ik heb ook nooit zin om een eind aan een nachtje te breien.

Pas op jezelf. Lees die stickies op de subforums. Ga er niet vanuit dat je vrienden het wel weten, maar zoek zelf informatie op. Lees je in.
Klik om te vergroten...
Was ook benieuwd of er meer mensen waren die zoiets hebben meegemaakt😁
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Martinus zei:
Haha, Ik vraag me soms af hoe veel mensen hun lijn keta wegen.
Klik om te vergroten...
Niemand😝
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Xtcboy7908 zei:
Lukt jou dat wel met 1 pilleke?
Klik om te vergroten...
1 pilletje is gemideld al een ZEER Hoge dosis.
Dus ja met 1 pilletje kom je heel heel ver.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met ketamine heb ik niet echt waanbeelden maar wel waangedachtes als ik het met wiet combineer.

Op MdMa... oef. als ik daar wiet bij rook of gewoon heel veel neem (3+ pil) En ik stop met ouwe hoeren. Dan word alles raar. Geluiden vervormen en ik ga denken dat ik dingen gezien heb die er waarschijnlijk niet waren.
h
heyolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Xtcboy7908 zei:
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Klik om te vergroten...

Tjonge niet echt een coole reactie...

En als zowel de dokters én de feestgangers op dit forum zeggen dat je hoeveelheden niet goed liggen moet je miss even beginnen nadenken. :wink:

Ik ken echt NIEMAND die 750mg op 1 avond naar binnen speelt. Dan is de fun er af; met 250mg max behoud je het MDMA/xtc gevoel (beter rond de 185mg afhankelijk van je gewicht).

Alles boven de 500mg heeft kwa gevoel niks meer met MDMA te maken en doe je jezelf geen plezier mee...

En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
In een hole heb ik weldegelijk waanideeen
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#8
benzzzy zei:
1 pilletje is gemideld al een ZEER Hoge dosis.
Dus ja met 1 pilletje kom je heel heel ver.
Klik om te vergroten...
Ligt eraan hoeveel MG lijkt mij? Ik had de mijne laten testen en er kwam 150mg uit... ik hoor wel is mensen dat ze 320mg hebben geslikt maar ik las dat dit onmogelijk was? Of je moet een mega pil hebben
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Natozlato zei:
Ik moest ook denken aan een psychose bij jouw verhaal. Ik heb ook wel es dingen gehallicuneerd op mdma. Maar het gedeelte dat je dacht dat vrienden ruzie hadden en jij achterdochtig was. Klinkt een beetje vreemd.
Klik om te vergroten...
Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Martinus zei:
Met ketamine heb ik niet echt waanbeelden maar wel waangedachtes als ik het met wiet combineer.

Op MdMa... oef. als ik daar wiet bij rook of gewoon heel veel neem (3+ pil) En ik stop met ouwe hoeren. Dan word alles raar. Geluiden vervormen en ik ga denken dat ik dingen gezien heb die er waarschijnlijk niet waren.
Klik om te vergroten...
Heb na de keta idd ook nog een beetje wiet gerookt.. dit zal het probleem wel zijn
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het problem is dat je 750mg mdma neemd daarbij 2cb en een fuck ton keta.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moest ook denken aan een psychose bij jouw verhaal. Ik heb ook wel es dingen gehallicuneerd op mdma. Maar het gedeelte dat je dacht dat vrienden ruzie hadden en jij achterdochtig was. Klinkt een beetje vreemd.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zal wel de paranoia van wiet zijn wat zeer echt lijkt omdat ketamine je afstandig van jezelf maak en daardoor je ideeën van buiten jezelf lijken te komen ofzo
Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik dacht eens dat mijn leven een TV show was en dat ik moest slapen om iets te resetten omdat ik anders vast zat. Toen ging ik in bed leggen terwijl mijn vrienden nog op de bank zaten tv te kijken.
Toen lag ik in bed en kreeg ik dorst en toen moest ik meteen drinken anders ging ik dood. Toen liep ik in mijn onderbroek door huis.
Maar dat maakte niks meer uit. Het idee dat ze daar wat van zouden vinden en dat ik dat negatief moest vinden was gewoon buiten mijn belevings wereld ofzo
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik neem meestal bij als ik er niks meer van snap. Vaak meth. Tegen de scherpe randjes van mijn overdosis.

Maar iets serieuzer nu: hoe oud ben je en waarom lees je jezelf niet in? Vooraf, zeg maar.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
JE NEEMT FUCKING 750MG MDMA 2CB ERACHTERAAN EN DAN SNUIF JE OOK EENS LEKKER EVEN EEN PAAR LIJNEN KETAMINE EN DE WIET IS HET PROBLEEM?

denk eens even na AUB....
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
JE NEEMT FUCKING 750MG MDMA 2CB ERACHTERAAN EN DAN SNUIF JE OOK EENS LEKKER EVEN EEN PAAR LIJNEN KETAMINE EN DE WIET IS HET PROBLEEM?

denk eens even na AUB....
Klik om te vergroten...

Wel grappig om dit van jou te horen. Jij gebruikt zelf alles wat los en vast zit.
Maar je bedoelt het wel goed 😘
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
Xtcboy7908 zei:
Lukt jou dat wel met 1 pilleke?
Klik om te vergroten...
Nee maar ik gebruik zelf ook al lang geen xtc meer omdat ik het verneukt heb voor mezelf En dat komt Door de zelfde capriolen die jij nu uithaalt. Wie nie horen wil moet maar voelen zeg ik altijd. Houd je aan een normale dosis doe dit 2x Per jaar en je kan jaren genieten.
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Martinus zei:
Zal wel de paranoia van wiet zijn wat zeer echt lijkt omdat ketamine je afstandig van jezelf maak en daardoor je ideeën van buiten jezelf lijken te komen ofzo
Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven, maar ik dacht eens dat mijn leven een TV show was en dat ik moest slapen om iets te resetten omdat ik anders vast zat. Toen ging ik in bed leggen terwijl mijn vrienden nog op de bank zaten tv te kijken.
Toen lag ik in bed en kreeg ik dorst en toen moest ik meteen drinken anders ging ik dood. Toen liep ik in mijn onderbroek door huis.
Maar dat maakte niks meer uit. Het idee dat ze daar wat van zouden vinden en dat ik dat negatief moest vinden was gewoon buiten mijn belevings wereld ofzo
Klik om te vergroten...
Klinkt ook als een enge ervaring...idd lastig om die ervaringen uit te leggen aan iemand anders
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Wel grappig om dit van jou te horen. Jij gebruikt zelf alles wat los en vast zit.
Maar je bedoelt het wel goed 😘
Klik om te vergroten...
Ik Ben idd geen goed voorbeeld nee.
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Nee maar ik gebruik zelf ook al lang geen xtc meer omdat ik het verneukt heb voor mezelf En dat komt Door de zelfde capriolen die jij nu uithaalt. Wie nie horen wil moet maar voelen zeg ik altijd. Houd je aan een normale dosis doe dit 2x Per jaar en je kan jaren genieten.
Klik om te vergroten...
Thanks voor je advies! Wil idd zolang mogelijk blijven genieten van mdma :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."