#1
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...Niemand😝
Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben
Succes en party on!