Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaanbeelden van keta

Waanbeelden van keta

74 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Xtcboy7908 zei:
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Klik om te vergroten...
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...
Xtcboy7908 zei:
Niemand😝
Klik om te vergroten...
Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...
Xtcboy7908 zei:
Yep ik ook.. heb meer info opgezocht en las idd dat de combinatie van keta en wiet rare gevolgen kan hebben
Klik om te vergroten...
Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...

Succes en party on!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in :wink:
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#3
GoldenGrow zei:
Na een bepaalde hoeveelheid pillen heeft het gewoon geen zin meer om bij te nemen, je zal vanaf dat moment geen extra euforie meer ervaren, enkel misschien wat energie...
5 pillen is gewoon veel te veel, accepteer dat nou maar en hou je de volgende keer een beetje in :wink:
Klik om te vergroten...
Bijnemen als je je hoogtepunt al bereikt hebt is idd nutteloos... je kater word er alleen maar erger door!
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#4
geflipt zei:
Probeer, zoals hier al vaker gezegd werd, eens te kappen met die astronomische hoeveelheden. Je doet je kop volledig naar de klote zo! Laat er om te beginnen eens een paar maanden tot een jaar tussen en je zal zien of er nog iets overblijft van je receptoren...

Afwegen? Ik! Maar ik gebruik het dan ook enkel thuis. Ik raak nog steeds in een hole vanaf 150mg. Misschien zelfs minder. Je toleranties swingen de pan uit, man...

Ik rook altijd een stickie in de staart van een keta-trip. Laatst heb ik eentje opgestoken vlak in de piek, en het eindigde in een angstaanval. Wees dus aandachtig en voorzichtig in wat je doet. Raven is fijn, maar drugs moet je met respect behandelen of vroeg of laat ontploft het in je gezicht...

Succes en party on!
Klik om te vergroten...
Ik ervaarde ook veel angst toen idd... ga ik zeker niet meer doen! #RavenIsLeven
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
heyol zei:
Tjonge niet echt een coole reactie...

En als zowel de dokters én de feestgangers op dit forum zeggen dat je hoeveelheden niet goed liggen moet je miss even beginnen nadenken. :wink:

Ik ken echt NIEMAND die 750mg op 1 avond naar binnen speelt. Dan is de fun er af; met 250mg max behoud je het MDMA/xtc gevoel (beter rond de 185mg afhankelijk van je gewicht).

Alles boven de 500mg heeft kwa gevoel niks meer met MDMA te maken en doe je jezelf geen plezier mee...

En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
Klik om te vergroten...
Don't feed the troll!
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
heyol zei:
En als antwoord, alle 3 de opgesomde middelen je post hebben dissassociatieve werkingen; dus normaal dat je dan de realiteit anders/fout inziet.
Klik om te vergroten...
Terecht! Wiet bezit eveneens dissociatieve eigenschappen. Dat wordt wel eens over het hoofd gezien...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Martinus zei:
Haha, Ik vraag me soms af hoe veel mensen hun lijn keta wegen.
Klik om te vergroten...
O dat doe ik zeker maar ik ben echt zo 1 die zelf zijn snuif speed weegt als ik thuis ben. Op een feestje met speed wat minder maar ik weeg echt alles af.
Xtcboy7908 zei:
dit zal het probleem wel zijn
Klik om te vergroten...
Nee niet de wiet of de keta maar de zeer hoge dosis M is de grootste boosdoener geweest. Echter was het de combi gebruik die voor de laatste druppels zorgde waardoor het emmertje over deed stromen. Je mag denken dat alleen die laatste druppels de boosdoeners waren maar het emmertje zat al vol door je shitload aan M.
Enuh Ik ben wel degelijk serieus naar feestjes geweest en ik denk zelfs op meer festivals en feestjes geweest dan er dagen in een jaar zitten. Vaak ook teveel gebruikt waar ik hier en daar nu spijt en dus last van heb. Maar 750mg M zal ik denk ik nooit op 1 avond gehad hebben. Daarbij heeft de hoeveelheid drugs dat je neemt niks te maken met of je " serieus" naar een feest gaat.
Mindless zei:
Maar nu met @Syl lijkt het ons wel heel bijzonder om eens samen mdma te ervaren
Klik om te vergroten...
Hmm lijkt mij voorlopig niet verstandig maar wil me absoluut niet bemoeien met andermans keuzes natuurlijk. Maar iemand M geven die net heel heel veel moeite heeft gedaan om van een ernstige verslaving af te komen, lijkt het me dat jullie hier heel voorzichtig mee om moeten gaan. Iemand zei in deze topic dat we ook op elkaar letten en dat doe ik dan graag in deze.
Xtcboy7908 zei:
Komt er nog een rave met alle leden van het drugs forum?👻😏
Klik om te vergroten...
Dit lijkt mij sowieso leuk! Bij jou thuis? :grimacing:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mezelf zei:
Hmm lijkt mij voorlopig niet verstandig maar wil me absoluut niet bemoeien met andermans keuzes natuurlijk. Maar iemand M geven die net heel heel veel moeite heeft gedaan om van een ernstige verslaving af te komen, lijkt het me dat jullie hier heel voorzichtig mee om moeten gaan. Iemand zei in deze topic dat we ook op elkaar letten en dat doe ik dan graag in deze.
Klik om te vergroten...
Is ook meer voor de lange termijn hoor. @Syl zit nog aan de AD. Dat gaat sowieso al niet samen.

Maar mdma is natuurlijk wel wat anders dan amfetamine. Ze ervaart de eerste helemaal niet als verslavend.

Bedankt dat je even meedenkt hoor. :blush: Al zijn we er zelf ook heel voorzichtig mee.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zal het 'ns googlen.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Hmm lijkt mij voorlopig niet verstandig maar wil me absoluut niet bemoeien met andermans keuzes natuurlijk. Maar iemand M geven die net heel heel veel moeite heeft gedaan om van een ernstige verslaving af te komen, lijkt het me dat jullie hier heel voorzichtig mee om moeten gaan. Iemand zei in deze topic dat we ook op elkaar letten en dat doe ik dan graag in deze.
Klik om te vergroten...

Super lief dat je je zorgen uit..!! ♥️
Het is iets wat vooral mij wel wat lijkt om een x samen te doen.
Voorlopig zit dat er ook nog lang niet in.
Dit ivm mijn depressie en medicatie gebruik.
Daarbij is @Mindless ook super zorgzaam.
Hij zou niet willen dat ik er door in de problemen kom.
Hij vind mijn welzijn heel erg belangrijk.
Maar het is iets wat me leuk lijkt in een verre toekomst om gewoon eens samen te doen.
Lief dat je mee denkt!! 😊❤️
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Bedankt dat je even meedenkt hoor. :blush: Al zijn we er zelf ook heel voorzichtig mee.
Klik om te vergroten...
Syl zei:
Super lief dat je je zorgen uit..!! ♥
Klik om te vergroten...
Ja daar zijn we voor toch? Zeer kleine moeite elkaar hier en daar te waarschuwen en op elkaar te letten. Natuurlijk ken ik jullie beide ondertussen al een aardig tijdje en ging ik er wel van uit dat jullie hier voorzichtig mee om zullen gaan. Toch kon ik het niet over mijn hart verkregen het niet even te zeggen :) .

Maar inderdaad een MDMA avondje met je geliefde kan in mijn ogen zeker geen kwaad. Vaak versterkt zo'n avond behoorlijk de band met elkaar. Stiekem kunnen er dan toch dingen gezegd worden wat je anders niet zo zeggen bijvoorbeeld. Is mij nooit tegengevallen in ieder geval.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Xtcboy7908 zei:
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta.
Klik om te vergroten...
Tja, wat valt er over dit te zeggen? "Maar niet extreem"

Je brengt niet alleen jezelf in gevaar. Maar er in dit topic genoeg gezegd, denk ik.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Ja daar zijn we voor toch? Zeer kleine moeite elkaar hier en daar te waarschuwen en op elkaar te letten. Natuurlijk ken ik jullie beide ondertussen al een aardig tijdje en ging ik er wel van uit dat jullie hier voorzichtig mee om zullen gaan. Toch kon ik het niet over mijn hart verkregen het niet even te zeggen :) .
Klik om te vergroten...
Het wordt gewaardeerd. :blush:

Mezelf zei:
Maar inderdaad een MDMA avondje met je geliefde kan in mijn ogen zeker geen kwaad. Vaak versterkt zo'n avond behoorlijk de band met elkaar. Stiekem kunnen er dan toch dingen gezegd worden wat je anders niet zo zeggen bijvoorbeeld. Is mij nooit tegengevallen in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Dat zou nog het allermooiste zijn!

Ik heb dit in ieder geval wel met vrienden ervaren. Dat door mdma en met name psychedelica samen te doen, dat dit de vriendschap blijvend heeft verdiept.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mezelf zei:
Maar inderdaad een MDMA avondje met je geliefde kan in mijn ogen zeker geen kwaad. Vaak versterkt zo'n avond behoorlijk de band met elkaar. Stiekem kunnen er dan toch dingen gezegd worden wat je anders niet zo zeggen bijvoorbeeld. Is mij nooit tegengevallen in ieder geval.
Klik om te vergroten...
Herken ik zo hard dit. Ik heb ooit oog in oog gelegen met mijn beste vriendin, voor een uur of 2, zonder een woord te zeggen... Sindsdien is onze band onsterfelijk geworden. Magisch...
j
jordyj2000Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Xtcboy7908 zei:
Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs.
Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje)
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta. Ik voelde me de hele avond goed totdat ik in de keuken stond met wat vrienden en het net leek of ze ruzie met elkaar kregen (dit dacht ik echt te zien) ik kon het niet goed plaatsen omdat ik zo vaag was. De ene vriend zei ook van ja we hadden afgesproken hem te naaien en samen tegen hem te gaan. Waarop ik in mijn waan daar niet op reageerde omdat ik nooit wat overlegd had. Ik voelde me genaait en extreem raar op dat moment (een heel akelig angstig gevoel) Ik vroeg later ook aan ze hadden jullie nou wel of niet ruzie? En ze zeiden nee hoe kom je daarbij? Ik geloofde ze niet en dacht dat ze me voor de gek hielden. Later leek het net alsof ze een bepaalde scène 6x achter elkaar afspeelde (ik zag dus iets de heletijd opnieuw) ik voelde me in de maling genomen en zei tegen hun dat ze moesten stoppen mij voor de gek te houden. Zei zweerden dat ze niks deden maar ik zag serieus dat er van alles gebeurde. Andere vrienden van mij lagen al op bed en kwamen erbij omdat ze hoorde dat ik geirriteerd werd. Ze zeiden echt dat ze niks deden en keken me allemaal raar aan. Iemand vroeg wat ze precies deden maar ik kon het niet uitleggen omdat ik steeds vergat waar het over ging. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wist wel wat er gebeurde maar kon het gewoon echt niet uitleggen. Toen ik ging slapen leek het net alsof mijn denkvermogen en gedachtegang instorte. Ik had het gevoel dat ik in een psychose zat omdat ik dus waanbeelden kreeg en ik mijn gedachtegang totaal niet meer onder controle had. Ik wist me ook geen houding meer te geven en wat er gebeurde was voor mijn gevoel heer erg. Iedereen die erbij was kende ik goed en gebruikte ik vaker drugs mee. Het was een vertrouwd groepje en een vertrouwde omgeving.Ff proberen te slapen en een paar uur later was ik weer bij zinnen. Ik kon gelukkig uitleggen wat er was gebeurd. Maar op het moment zelf leek het zo echt dat ik hun niet geloofde. Toen ik in bed lag besefte ik pas dat ik waarschijnlijk gewoon waanbeelden had.
Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand ervaring of uitleg?
Groetjes anoniem
Klik om te vergroten...

Van 750mg MDMA ga je heftig hallucineren.
Van 2CB krijgen de hallucinaties nog een tintje + je manier van denken word anders.
Van keta word je bewustzijn weg gefilterd en kom je in je onbewustzijn terecht.
Van wiet word je paranoïde.

En van deze 4 tegelijk?
Dit dus.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb wel eens kleuren waargenomen. Blauw, rood & groen...

Niets extreems, maar toch...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
C-Man zei:
Ik heb wel eens kleuren waargenomen. Blauw, rood & groen...

Niets extreems, maar toch...
Klik om te vergroten...

Ik ultraviolet in een compleet verduisterde kamer. 1😶
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ik ultraviolet in een compleet verduisterde kamer. 1😶
Klik om te vergroten...

Had jij ook dat gevoel dat de muziek die opstond direct uit je hoofd leek te komen?

Daarbij aansluitend: die eerste keer was ergens dicht bij een drukke weg, maar door de Keta leek die vlak door het huis te lopen. En toch was het niet onaangenaam.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
C-Man zei:
Had jij ook dat gevoel dat de muziek die opstond direct uit je hoofd leek te komen?

Daarbij aansluitend: die eerste keer was ergens dicht bij een drukke weg, maar door de Keta leek die vlak door het huis te lopen. En toch was het niet onaangenaam.
Klik om te vergroten...

Nee, wel dat het waaide in die verduisterde afgesloten ruimte.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Nee, wel dat het waaide in die verduisterde afgesloten ruimte.
Klik om te vergroten...

:thinking:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."