Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaanbeelden van keta

Waanbeelden van keta

74 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi, ik heb redelijk veel ervaring met drugs.
Ik had afgelopen weekend een techno rave met wat vrienden (een vast space groepje)
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem. Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta. Ik voelde me de hele avond goed totdat ik in de keuken stond met wat vrienden en het net leek of ze ruzie met elkaar kregen (dit dacht ik echt te zien) ik kon het niet goed plaatsen omdat ik zo vaag was. De ene vriend zei ook van ja we hadden afgesproken hem te naaien en samen tegen hem te gaan. Waarop ik in mijn waan daar niet op reageerde omdat ik nooit wat overlegd had. Ik voelde me genaait en extreem raar op dat moment (een heel akelig angstig gevoel) Ik vroeg later ook aan ze hadden jullie nou wel of niet ruzie? En ze zeiden nee hoe kom je daarbij? Ik geloofde ze niet en dacht dat ze me voor de gek hielden. Later leek het net alsof ze een bepaalde scène 6x achter elkaar afspeelde (ik zag dus iets de heletijd opnieuw) ik voelde me in de maling genomen en zei tegen hun dat ze moesten stoppen mij voor de gek te houden. Zei zweerden dat ze niks deden maar ik zag serieus dat er van alles gebeurde. Andere vrienden van mij lagen al op bed en kwamen erbij omdat ze hoorde dat ik geirriteerd werd. Ze zeiden echt dat ze niks deden en keken me allemaal raar aan. Iemand vroeg wat ze precies deden maar ik kon het niet uitleggen omdat ik steeds vergat waar het over ging. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wist wel wat er gebeurde maar kon het gewoon echt niet uitleggen. Toen ik ging slapen leek het net alsof mijn denkvermogen en gedachtegang instorte. Ik had het gevoel dat ik in een psychose zat omdat ik dus waanbeelden kreeg en ik mijn gedachtegang totaal niet meer onder controle had. Ik wist me ook geen houding meer te geven en wat er gebeurde was voor mijn gevoel heer erg. Iedereen die erbij was kende ik goed en gebruikte ik vaker drugs mee. Het was een vertrouwd groepje en een vertrouwde omgeving.Ff proberen te slapen en een paar uur later was ik weer bij zinnen. Ik kon gelukkig uitleggen wat er was gebeurd. Maar op het moment zelf leek het zo echt dat ik hun niet geloofde. Toen ik in bed lag besefte ik pas dat ik waarschijnlijk gewoon waanbeelden had.
Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand ervaring of uitleg?
Groetjes anoniem
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is dus niet heel gek? Was wel een nare situatie...
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#3
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
750mg mdma is echt heel erg veel.
Dan 2cb erbij
Daarna ook nog een berg Keta

Niet gek dat je wappie werd. Dit alles bij elkaar is echt heel veel drugs. Er zijn er die met deze hoeveelheden op de SEH belanden.

lees dit alsjeblieft eens aandachtig door:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

:wink:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is al gezegd, maar alleen de 750 mg MDMA is al extreem. Dat je het zelf niet extreem noemt maakt het nog meer verontrustend...

Van die hoeveelheid kun je makkelijk psychotisch raken en waangedachten en waanbeelden krijgen. Alleen van de MDMA al. Ik zou dringend je gebruik terugschroeven naar ergens rond de 100 mg als ik jou was (de stelregel is eigenlijk 1-2 mg per kg lichaamsgewicht), al zal dat naar jouw idee waarschijnlijk praktisch niets zijn, vergeleken bij wat je nu neemt. Hoe vaak gebruik je trouwens? Max 1 keer in de 2/3 maanden MDMA is het gebruikelijke advies.

Je kunt later serieuze gezondheidsproblemen krijgen met dit misbruik. Lees die link hierboven echt even goed door. Ik heb even het belangrijkste genoemd, maar lees je in... Je kunt zo'n spijt krijgen van zulk misbruik... En dat allemaal omdat je een paar hele simpele dingen niet weet.
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Mindless normaal gesproken alleen op festivalletjes. Om de 2/3 maand. Laat er dus behoorlijk wat tijd tussen zitten omdat als ik het vaker doe ik niet echt meer geniet van het gevoel (tolerantie word hoger) ik doseer normaal gesproken veel lager.. verder drink ik bijna nooit alcohol en blijf ik best vaak een weekendje thuis (omdat ik weet dat ik moet herstellen) toch bedankt voor jullie reactie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Xtcboy7908 zei:
@Mindless normaal gesproken alleen op festivalletjes. Om de 2/3 maand. Laat er dus behoorlijk wat tijd tussen zitten omdat als ik het vaker doe ik niet echt meer geniet van het gevoel (tolerantie word hoger) ik doseer normaal gesproken veel lager.. verder drink ik bijna nooit alcohol en blijf ik best vaak een weekendje thuis (omdat ik weet dat ik moet herstellen) toch bedankt voor jullie reactie.
Klik om te vergroten...
750 mg is echt buitensporig veel man. Probeer de volgende keren niet boven de 2mg per kg lichaamsgewicht te gaan.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Xtcboy7908 zei:
k heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel. Maar niet extreem.
Klik om te vergroten...

Xtcboy7908 zei:
Later 1,5 2cb pil en sloten de avond af met behoorlijk wat keta.
Klik om te vergroten...

Wat denk je zelf dat de oorzaak is?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Xtcboy7908 zei:
Ik heb die avond 5 150mg pillen gehad. Wel veel
Maar niet extreem.
Klik om te vergroten...
Ik moest dit even 3 keer lezen om te zien of dit er echt stond maar je zegt "maar niet extreem"? Ik val in de herhaling maar ik denk dat het niet vaak genoeg gezegd kan worden. Meer dan 2mg per kilogram lichaamsgewicht is veel! Dus 5x150mg=750mg is echt veel veel veel te veel! Daarbij ga je 2c-B nemen anderhalve pil (hoeveel 2c-B zit er in die pillen?) en dan ook nog veel Keta..... Nou elk weldenkend mens snapt dat je met deze hoeveelheden een beetje raar gaat doen en denken.
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Xtcboy7908 zei:
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Klik om te vergroten...
Ik heb ook schijve gegooit alsof het snoepjes waren. Deed ook lekker waar ik zin in had maar ze hebben echt 100% gelijk. Met dit soort praktijken (spreek uit ervaring) ga je niet lang van xtc kunnen genieten.
X
Xtcboy7908Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tolerantie word te hoog?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xtcboy7908 zei:
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Klik om te vergroten...
Alle 2.
En uiteraard De mensen die alles hebben gedaan wat jij nu doet 20 jaar terug met De kennis van De gevolgen.

Het is heel makkelijk ieder goed advices links te leggen en toch doen wat je wilt.
Ik doe dat altijd en kijk waar ik Ben.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Xtcboy7908 zei:
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Klik om te vergroten...

Op DF komen mensen die geïnteresseerd zijn in alle soorten middelen. Er wordt veel info en ervaring gedeeld. Daarnaast let men ook een beetje op elkaar. Plus de nodige slappe praat 🙂. Zo zie ik het althans.

Als jij onder "serieus naar een feestje toe gaan" verstaat dat je flink overdoseert op 1 middel en dat nog met twee andere middelen combineert, dan stuit je hier op opbouwende kritiek.

Doe ermee wat je wil.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als 180mg jou niet "leip" maakt is het of tijd om te stoppen met mdma of je dealer een klap op zijn gezicht te geven.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Xtcboy7908 zei:
2mg per kg lichaamsgewicht? Dan kom ik uit op 179? Dat is toch super weinig.. ik wil wel een beetje lijp worden op een een of andere duistere techno rave🚀
Klik om te vergroten...

En als je dan te leip wordt, kom je hier vragen stellen. De strekking van het advies is dan vervolgens: pas op, denk even na. Voorzien van argumenten.

Wat wil je?

Nog lijper worden of het advies volgen?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
Als 180mg jou niet "leip" maakt is het of tijd om te stoppen met mdma of je dealer een klap op zijn gezicht te geven.
Klik om te vergroten...
Zijn tolarantie is fuckt. Het is al telaat wss hij streeft ook naar het uiterste dat gaat die nou niet meer met 1 pilleke bereiken.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Xtcboy7908 zei:
Nee maar zit ik hier met een paar wetenschappelijke dokters te chatten of met mensen die serieus naar feestjes toe gaan?
Klik om te vergroten...

Haha, Ik vraag me soms af hoe veel mensen hun lijn keta wegen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Xtcboy7908 zei:
Ik heb vaak gecombineerd en vaak veel drugs genomen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Iemand ervaring of uitleg?
Klik om te vergroten...

Je neemt een overdosis mdma en alleen daarvan word je al tering vaag, klapt er nog een 2cb achteraan + nog wat keta en komt dan hier vragen om uitleg hoe het kan dat je zo'n ervaring had? Ja sorry..

Ik heb ook wel eens wat te hoog gedoseerd en van alles gecombineerd, maar check dan VAN TEVOREN op internet of de combinatie verantwoord is. En ja, ik ga ook wel es naar tekno feestjes met een K! En ik heb ook nooit zin om een eind aan een nachtje te breien.

Pas op jezelf. Lees die stickies op de subforums. Ga er niet vanuit dat je vrienden het wel weten, maar zoek zelf informatie op. Lees je in.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snap ik als je zoveel tot je neemt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."