Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom vind ik keta zo leuk?

Waarom vind ik keta zo leuk?

48 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Ketamine is overrated.
Klik om te vergroten...
Zeker niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Zeker niet.
Klik om te vergroten...
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.

Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.

Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.

Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.

Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
Klik om te vergroten...
Vind ik dus echt niet... En misschien zijn afters ook niet zo geschikt voor Keta nee. Je keert er zo van in jezelf inderdaad. Daarom vind ik het thuis op de bank gewoon lekker. Heb het weleens op afters gedaan maar daar wordt het inderdaad niet heel gezellig van. Dus dat begrijp ik wel! Vind het op feestjes ook niet heel geschikt. Misschien als je een kleine dosis neemt en combineert maar Keta opzich zelf niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.

Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.

Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
Klik om te vergroten...
En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
Klik om te vergroten...
Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had laatst ook dat het onbedoeld door mijn keel zakte en had toen precies hetzelfde. Alsof je hele buik opblaast en strak staat. Heel oncomfortabel. Als je zorgt dat je het niet doorslikt zou je dat niet moeten hebben. @Blauweaap
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
Klik om te vergroten...
Mijn broer proefde het een keer en had hetzelfde. Ik zelf dacht wat een onzin en nam ook wat maar zelf geen last. Misschien kan je maag wat minder aan of iets meer gevoelig voor keta. Maar met snuiven nooit last!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...
Klik om te vergroten...
I know maar dit is onvermijdelijk ik heb fully control over mijn keel/neus holtes aangezien ik al heel mijn leven overtollig slijm heb. Maar met keta ik kan roggelen wat ik wil 1klein korreltje en ik ben klaar voor de volgende dag. Kleinere puntjes pakken en geen lijnen is al een stap in de goeie richting maar er werd vaak nog uitgeschoten. Maar ik merk wel hoelanger ik het niet gebruik het de eerst volgende x ookal slik ik de drip door vrijwel 0 last heb of nihil. Ga ik er weer elk weekend aan net als toen dan speelt het zelfde verhaal weer opnieuw.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik had laatst ook dat het onbedoeld door mijn keel zakte en had toen precies hetzelfde. Alsof je hele buik opblaast en strak staat. Heel oncomfortabel. Als je zorgt dat je het niet doorslikt zou je dat niet moeten hebben. @Blauweaap
Klik om te vergroten...
Haha ja als je flink wat erin douwt en je loopt op een festival en je wilt je redelijke fysiek mooi houden moet je indd van dit spul afblijven. Als ik op dat punt zit met dat mijn maag zwaaaaar bloaty is dan is het al telaat key is dan door natse om onder invloed te blijven anders komt de ellende.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blauweaap zei:
I know maar dit is onvermijdelijk ik heb fully control over mijn keel/neus holtes aangezien ik al heel mijn leven overtollig slijm heb. Maar met keta ik kan roggelen wat ik wil 1klein korreltje en ik ben klaar voor de volgende dag. Kleinere puntjes pakken en geen lijnen is al een stap in de goeie richting maar er werd vaak nog uitgeschoten. Maar ik merk wel hoelanger ik het niet gebruik het de eerst volgende x ookal slik ik de drip door vrijwel 0 last heb of nihil. Ga ik er weer elk weekend aan net als toen dan speelt het zelfde verhaal weer opnieuw.
Klik om te vergroten...
Blauweaap zei:
Haha ja als je flink wat erin douwt en je loopt op een festival en je wilt je redelijke fysiek mooi houden moet je indd van dit spul afblijven. Als ik op dat punt zit met dat mijn maag zwaaaaar bloaty is dan is het al telaat key is dan door natse om onder invloed te blijven anders komt de ellende.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt allemaal vrij ongezond. Doorgaan om de negatieve effecten op te vangen. Weet waar je mee bezig bent!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Haha ja als je flink wat erin douwt en je loopt op een festival en je wilt je redelijke fysiek mooi houden moet je indd van dit spul afblijven. Als ik op dat punt zit met dat mijn maag zwaaaaar bloaty is dan is het al telaat key is dan door natse om onder invloed te blijven anders komt de ellende.
Klik om te vergroten...
Bij mij duurt het ongeveer een halve dag tot het wegtrekt. Ik was de eerste keer super bang dat het de welbekende K-Cramps gingen worden maar dat was gelukkig niet het geval. Hoop het nooit mee te maken... Vond dit al erg en eng genoeg. Maar nee, ik blijf op zo’n moment niet doorsnuiven. Veel te bang dat het dan erger wordt.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Dit klinkt allemaal vrij ongezond. Doorgaan om de negatieve effecten op te vangen. Weet waar je mee bezig bent!
Klik om te vergroten...
Ik gebruik niet echt drugs meer laast 2cbtje maar dat was het wel weer. Misschien nog lsd proberen deze zomer en dan was het weer mooi geweest tot nieuwjaar. Mijn junk periode heb ik gehad festivals zijn toch voortaan ruk binne feestjes verplicht doorhalen. Op gebied van BB schiet je erop die manier ook niet op vooruit natuurlijk. Elk weekend drugs gebruiken + een goed fysiek creëren gaan niet hand in hand. :grimacing:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#14
Omdat keta gewoon vaag is.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Bij mij duurt het ongeveer een halve dag tot het wegtrekt. Ik was de eerste keer super bang dat het de welbekende K-Cramps gingen worden maar dat was gelukkig niet het geval. Hoop het nooit mee te maken... Vond dit al erg en eng genoeg. Maar nee, ik blijf op zo’n moment niet doorsnuiven. Veel te bang dat het dan erger wordt.
Klik om te vergroten...
Ja ik bedoel meer van die shit die ik krijg komt pas opspelen als de k uitgewerkt is.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Ja ik bedoel meer van die shit die ik krijg komt pas opspelen als de k uitgewerkt is.
Klik om te vergroten...
Ah! Ja, precies. Dat heb ik ook... Dacht echt dat mijn buik ging exploderen. 😅
M
MrwhatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik lees hier allerlei dingen over keta en mdma combineren. Nu ben ik dit van plan om dit weekend te gaan doen. Iemand concrete tips (do’s and dont’s)?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mrwhat zei:
Ik lees hier allerlei dingen over keta en mdma combineren. Nu ben ik dit van plan om dit weekend te gaan doen. Iemand concrete tips (do’s and dont’s)?
Klik om te vergroten...
Pakken waneer jij je er prettig bij voelt.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
dissociatie + psychedelische effecten. heerlijk
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketamine staat bij mij in de top 3! Op zichzelf niet heel erg interessant maar met de juiste mensen, de juiste setting en wat uppers zoals MDMA/XTC/speed is het het meest fantastische wat er is. Uiteraard kleine bumpjes en de sweet spot opzoeken. Vooral met mdma, ongekende euforie en funny mindfucks.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."