#1
Zeker niet.Ketamine is overrated.
Zeker niet.Ketamine is overrated.
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.Zeker niet.
Vind ik dus echt niet... En misschien zijn afters ook niet zo geschikt voor Keta nee. Je keert er zo van in jezelf inderdaad. Daarom vind ik het thuis op de bank gewoon lekker. Heb het weleens op afters gedaan maar daar wordt het inderdaad niet heel gezellig van. Dus dat begrijp ik wel! Vind het op feestjes ook niet heel geschikt. Misschien als je een kleine dosis neemt en combineert maar Keta opzich zelf niet.Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.
Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.
Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.
Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.
Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.
Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
Mijn broer proefde het een keer en had hetzelfde. Ik zelf dacht wat een onzin en nam ook wat maar zelf geen last. Misschien kan je maag wat minder aan of iets meer gevoelig voor keta. Maar met snuiven nooit last!Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
I know maar dit is onvermijdelijk ik heb fully control over mijn keel/neus holtes aangezien ik al heel mijn leven overtollig slijm heb. Maar met keta ik kan roggelen wat ik wil 1klein korreltje en ik ben klaar voor de volgende dag. Kleinere puntjes pakken en geen lijnen is al een stap in de goeie richting maar er werd vaak nog uitgeschoten. Maar ik merk wel hoelanger ik het niet gebruik het de eerst volgende x ookal slik ik de drip door vrijwel 0 last heb of nihil. Ga ik er weer elk weekend aan net als toen dan speelt het zelfde verhaal weer opnieuw.Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...
Haha ja als je flink wat erin douwt en je loopt op een festival en je wilt je redelijke fysiek mooi houden moet je indd van dit spul afblijven. Als ik op dat punt zit met dat mijn maag zwaaaaar bloaty is dan is het al telaat key is dan door natse om onder invloed te blijven anders komt de ellende.Ik had laatst ook dat het onbedoeld door mijn keel zakte en had toen precies hetzelfde. Alsof je hele buik opblaast en strak staat. Heel oncomfortabel. Als je zorgt dat je het niet doorslikt zou je dat niet moeten hebben. @Blauweaap
I know maar dit is onvermijdelijk ik heb fully control over mijn keel/neus holtes aangezien ik al heel mijn leven overtollig slijm heb. Maar met keta ik kan roggelen wat ik wil 1klein korreltje en ik ben klaar voor de volgende dag. Kleinere puntjes pakken en geen lijnen is al een stap in de goeie richting maar er werd vaak nog uitgeschoten. Maar ik merk wel hoelanger ik het niet gebruik het de eerst volgende x ookal slik ik de drip door vrijwel 0 last heb of nihil. Ga ik er weer elk weekend aan net als toen dan speelt het zelfde verhaal weer opnieuw.
Dit klinkt allemaal vrij ongezond. Doorgaan om de negatieve effecten op te vangen. Weet waar je mee bezig bent!Haha ja als je flink wat erin douwt en je loopt op een festival en je wilt je redelijke fysiek mooi houden moet je indd van dit spul afblijven. Als ik op dat punt zit met dat mijn maag zwaaaaar bloaty is dan is het al telaat key is dan door natse om onder invloed te blijven anders komt de ellende.
Bij mij duurt het ongeveer een halve dag tot het wegtrekt. Ik was de eerste keer super bang dat het de welbekende K-Cramps gingen worden maar dat was gelukkig niet het geval. Hoop het nooit mee te maken... Vond dit al erg en eng genoeg. Maar nee, ik blijf op zo’n moment niet doorsnuiven. Veel te bang dat het dan erger wordt.Haha ja als je flink wat erin douwt en je loopt op een festival en je wilt je redelijke fysiek mooi houden moet je indd van dit spul afblijven. Als ik op dat punt zit met dat mijn maag zwaaaaar bloaty is dan is het al telaat key is dan door natse om onder invloed te blijven anders komt de ellende.
Ik gebruik niet echt drugs meer laast 2cbtje maar dat was het wel weer. Misschien nog lsd proberen deze zomer en dan was het weer mooi geweest tot nieuwjaar. Mijn junk periode heb ik gehad festivals zijn toch voortaan ruk binne feestjes verplicht doorhalen. Op gebied van BB schiet je erop die manier ook niet op vooruit natuurlijk. Elk weekend drugs gebruiken + een goed fysiek creëren gaan niet hand in hand.Dit klinkt allemaal vrij ongezond. Doorgaan om de negatieve effecten op te vangen. Weet waar je mee bezig bent!
Ja ik bedoel meer van die shit die ik krijg komt pas opspelen als de k uitgewerkt is.Bij mij duurt het ongeveer een halve dag tot het wegtrekt. Ik was de eerste keer super bang dat het de welbekende K-Cramps gingen worden maar dat was gelukkig niet het geval. Hoop het nooit mee te maken... Vond dit al erg en eng genoeg. Maar nee, ik blijf op zo’n moment niet doorsnuiven. Veel te bang dat het dan erger wordt.
Ah! Ja, precies. Dat heb ik ook... Dacht echt dat mijn buik ging exploderen. 😅Ja ik bedoel meer van die shit die ik krijg komt pas opspelen als de k uitgewerkt is.
Pakken waneer jij je er prettig bij voelt.Ik lees hier allerlei dingen over keta en mdma combineren. Nu ben ik dit van plan om dit weekend te gaan doen. Iemand concrete tips (do’s and dont’s)?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."