#1
Goedenacht!
Mijn naam is Jari en ik gebruik graag keta.
Bij MDMA vind ik het upper effect heel leuk.
Bij 2cb hallucinerende.
Maar bij keta weet ik niet zo goed waarom ik het zo leuk vind.
Misschien een domme vraag maar dacht dat jullie mij daar misschien bij konden helpen.
Wat vinden jullie zo leuk aan keta?
Ik vind ketamine persoonlijk niet zo leuk. Het heeft zijn leuke kanten, maar het is een drug die laag op mijn lijstje staat. Maar ik kan me wel voorstellen waarom sommige mensen het wél leuk vinden. Ik heb zelf geen ervaring met holen, dus daar kan ik niet over oordelen, maar ik heb er wel een paar keer dicht tegenaan gezeten.
Wat ik denk waarom mensen ketamine gebruiken is de pure vaagheid die er over je heen komt. Het is in geen woorden uit te leggen. Het is voor mij alsof er bepaalde hele specifieke hersendelen worden uitgeschakeld maar waarbij ik nog wel bij bewustzijn ben. Het is bijna niet te sturen, je weet nooit precies wat je op je pad krijgt, maar toch is het geen écht tripmiddel en is het voor mij gewoon compleet vaag worden.
Sommige mensen vinden dat nou eenmaal prettig. Ik hou meer van de wat voorspelbare en stuurbare drugs, maar het blijft toch een bijzonder middel.