#1
Zeker niet.Ketamine is overrated.
Zeker niet.Ketamine is overrated.
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.Zeker niet.
Vind ik dus echt niet... En misschien zijn afters ook niet zo geschikt voor Keta nee. Je keert er zo van in jezelf inderdaad. Daarom vind ik het thuis op de bank gewoon lekker. Heb het weleens op afters gedaan maar daar wordt het inderdaad niet heel gezellig van. Dus dat begrijp ik wel! Vind het op feestjes ook niet heel geschikt. Misschien als je een kleine dosis neemt en combineert maar Keta opzich zelf niet.Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.
Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.
Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.
Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.
Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.
Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
Mijn broer proefde het een keer en had hetzelfde. Ik zelf dacht wat een onzin en nam ook wat maar zelf geen last. Misschien kan je maag wat minder aan of iets meer gevoelig voor keta. Maar met snuiven nooit last!Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
I know maar dit is onvermijdelijk ik heb fully control over mijn keel/neus holtes aangezien ik al heel mijn leven overtollig slijm heb. Maar met keta ik kan roggelen wat ik wil 1klein korreltje en ik ben klaar voor de volgende dag. Kleinere puntjes pakken en geen lijnen is al een stap in de goeie richting maar er werd vaak nog uitgeschoten. Maar ik merk wel hoelanger ik het niet gebruik het de eerst volgende x ookal slik ik de drip door vrijwel 0 last heb of nihil. Ga ik er weer elk weekend aan net als toen dan speelt het zelfde verhaal weer opnieuw.Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."