Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom vind ik keta zo leuk?

Waarom vind ik keta zo leuk?

48 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Ketamine is overrated.
Klik om te vergroten...
Zeker niet.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Spyro zei:
Zeker niet.
Klik om te vergroten...
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.

Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.

Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ganggang💯 zei:
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.

Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.

Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
Klik om te vergroten...
Vind ik dus echt niet... En misschien zijn afters ook niet zo geschikt voor Keta nee. Je keert er zo van in jezelf inderdaad. Daarom vind ik het thuis op de bank gewoon lekker. Heb het weleens op afters gedaan maar daar wordt het inderdaad niet heel gezellig van. Dus dat begrijp ik wel! Vind het op feestjes ook niet heel geschikt. Misschien als je een kleine dosis neemt en combineert maar Keta opzich zelf niet.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ganggang💯 zei:
Ik vind van wel. Koud, klinisch, 0 introspectie, oppervlakkige roes en als kers op de taart bouw je ook nog eens retesnel tolerantie op.

Ik ben op veel afters geweest en van keta werd het zelden gezelliger.

Daarnaast is het op hogere dosissen erg slecht voor je organen. Alleen op mentaal vlak niet echt een kater, dat maakt het zo dubbel.
Klik om te vergroten...
En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
En geen kater maakt het idd mega gevaarlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blauweaap zei:
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
Klik om te vergroten...
Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had laatst ook dat het onbedoeld door mijn keel zakte en had toen precies hetzelfde. Alsof je hele buik opblaast en strak staat. Heel oncomfortabel. Als je zorgt dat je het niet doorslikt zou je dat niet moeten hebben. @Blauweaap
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blauweaap zei:
Hoe kan je geen kater hebben ? Ik had hier 1 jaartje 0,0 last van totdat er op een after mijn eerste ket bloat ervaarde. Sindsdien 1 korreltje in me keel en heb 1 hele dag last van mijn maag. het is ook een gevoel vies meurig duffe tyfus in mijn maag nog erger dan een heavy x kater. Het leek wel hoe vaker ik het deed en meer mijn body het begint te afstoten (heb dit tevens eigenlijk wel bij alles) had laast na 1 jaar een paar puntjes gepakt en dit gevoel lijkt dan weer compleet verdwenen. Maar ik zou het nog alleen gebruiken als ik weet dat ik de volgende dag toch een flinke kater heb anders is het me eerlijk gezegd niet meer waard.
Klik om te vergroten...
Mijn broer proefde het een keer en had hetzelfde. Ik zelf dacht wat een onzin en nam ook wat maar zelf geen last. Misschien kan je maag wat minder aan of iets meer gevoelig voor keta. Maar met snuiven nooit last!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Je moet de drip ook niet doorslikken. Dan krijg je dat...
Klik om te vergroten...
I know maar dit is onvermijdelijk ik heb fully control over mijn keel/neus holtes aangezien ik al heel mijn leven overtollig slijm heb. Maar met keta ik kan roggelen wat ik wil 1klein korreltje en ik ben klaar voor de volgende dag. Kleinere puntjes pakken en geen lijnen is al een stap in de goeie richting maar er werd vaak nog uitgeschoten. Maar ik merk wel hoelanger ik het niet gebruik het de eerst volgende x ookal slik ik de drip door vrijwel 0 last heb of nihil. Ga ik er weer elk weekend aan net als toen dan speelt het zelfde verhaal weer opnieuw.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."