Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInjectienaald

Injectienaald

35 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het niet best gevaarlijk om ketamine dat je als poeder gekocht hebt in te spuiten omdat er stof en andere viezigheid op komt? Want heb ook steriele ketamine te koop gezien in echte ampullen waar de dierenarts zijn naald in kan steken. Dat is volgens mij veel veiliger.
W
WiewieLid
01-01-2024, 00:00
#2
merkala online 😉
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je de kennis niet hebt, moet je het inderdaad laten.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Juist, gewoon lekker punten
Klik om te vergroten...
Lijnen!
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey weet iemand waar ik een injectienaald met spuit kan kopen? ben erg enthousiast over keta en zou het graag een keer in me been willen spuiten.. maar een spuit op internet bestellen en laten bezorgen is geen optie want ik woon nog thuis..

Sjoerd
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vond snuiven al best wel lijp om te doen, maar ieder zo zijn ding...

ik werk in een keuken, en daar gebruiken ze naalden om saus en alcohol en andere spullen mee in biefstuk of zo iets te spuiten, misschien liggen ze bij de Sligro?
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Afterhourz zei:
Bij de apotheek natuurlijk.

Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.

Injecteer het intramusculair (in je spier) en niet intraveneus (in je aders).
Klik om te vergroten...

Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder :)
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Afterhourz zei:
Bij de apotheek natuurlijk.

Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.

Injecteer het intramusculair (in je spier) en niet intraveneus (in je aders).
Klik om te vergroten...

Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder :)
Klik om te vergroten...


Maar dat zou ik ook alleen maar doen met iemand die echt spuiten kan zetten en zeker niet alleen. IM lijkt me nog wel kunnen alleen, alhoewel ik dat zelf ook niet zou doen. Maar over dat pijnlijke gevoel heb ik ook al gehoord.

Maar in een apotheek zal je ze wel krijgen.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#9
De meeste diehard junkies gaan juist voor IM omdat ze die space 'voller' vinden. Zeker als spuitn00b zou ik het eerst lekker IM proberen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#11
Oom Klaas zei:
Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.
Klik om te vergroten...

Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
leppeh zei:
Oom Klaas zei:
Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.
Klik om te vergroten...

Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.
Klik om te vergroten...
nog een reden om lekker te snuiven...
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb hier zat injectienaalden en spuiten liggen :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Te koop bij de apotheek of methadonpost in zakken van 25 stuks.
Weet wel hoe je moet spuiten voordat je je verlamd spuit o.i.d.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
leppeh zei:
Oom Klaas zei:
Zorg in ieder geval voor compleet zuivere keta, dan kan je altijd nog verder gaan kijken.
Klik om te vergroten...

Gesealde glazen flacons dus, ga alsjeblieft niet zelf poeder oplossen. Het kan misschien even duren voordat je zo'n flacon bemachtigt, maar je niet-geamputeerde been is je dankbaar.
Klik om te vergroten...
nog een reden om lekker te snuiven...
Klik om te vergroten...

Juist, gewoon lekker punten
s
snaapsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan keta toch gewoon onderhuids injecteren netals insuline?
Ook kan je het in je aders spuiten, maar daar moet je inderdaad erg voorzichtig mee zijn.

Afijn, wou zelf ook wel eens keta onderhuids spuiten, maar als ik nu lees dat dit echt in je spierweefsel moet begin ik toch te twijfelen..
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het spuiten van ketamine is zeer aangenaam ! :hearteyes:

Het beste is om het I.M. te doen. I.V. is veel gevaarlijker.

Zorg ook altijd voor een tripsitter en iemand die weet hoe hij een spuit moet zetten.

Ik heb het gedaan samen met Scopolamine, doe het nog steeds. Maar je moet er wel mee oppassen. Het spuiten van ketamine is serieuze shit ! Dat doe je niet zomaar.

Je moet hierbij echt iemand hebben die voor 100 % weet wat te doen. Alles moet voor een 100 % steriel gebeuren.

Al het materiaal haal je natuurlijk gewoon in de apotheek. Maar weet je wel hoe je een spuit moet zetten ? Of ken je iemand die een spuit fatsoenlijk kan zetten ?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flip Trip zei:
Beanhead zei:
Afterhourz zei:
Bij de apotheek natuurlijk.

Lees je wel goed in voor je een naald in je been gaat ploffen, het is risky business.

Injecteer het intramusculair (in je spier) en niet intraveneus (in je aders).
Klik om te vergroten...

Ik zou toch voor IV gaan ipv IM omdat mensen in mijn vriendenkring wel eens last krijgen van een pijnlijk gevoel een dag later na IM. Plus IV is nog leuker en harder :)
Klik om te vergroten...


Maar dat zou ik ook alleen maar doen met iemand die echt spuiten kan zetten en zeker niet alleen. IM lijkt me nog wel kunnen alleen, alhoewel ik dat zelf ook niet zou doen. Maar over dat pijnlijke gevoel heb ik ook al gehoord.

Maar in een apotheek zal je ze wel krijgen.
Klik om te vergroten...

Sowieso is het stom om I.V. aan te raden voor een eerste keer. Dat is pas gevaarlijk. De ketamine begint meteen te werken, terwijl de naald nog in je arm zit... Het risico op infecties is ook enorm groot. Zeker voor mensen die niet weten hoe je fatsoenlijk een spuit zet. Zelfs ik zou niks I.V. spuiten.

Dat pijnlijk gevoel is een teken dat de spuit verkeerd gezet is. Je kunt even last hebben aan je arm, maar een paar uur later moet dat verdwenen zijn. Is dat niet zo, dan is de spuit gewoon verkeerd gezet. Ik heb er nog geen half uur last van. Het lijkt op een griepprik, en zelfs daar kun je meer last van hebben denk ik.

@ sjoerd101: Nogmaals, wie gaat de spuit zetten ? Want jij weet nog niet eens welke spuiten je moet gebruiken. Ik wil je alle uitleg geven, maar ik moet wel een beetje weten of jij weet waar je aan begint...
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Ik zou die keta gewoon in mn aars spuiten (zonder naald) zorgt ook voor een lekker "gevulde" space.
Klik om te vergroten...

Hier moest ik wel hard om lachen :grin:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#20
sjoerd101 zei:
Hey weet iemand waar ik een injectienaald met spuit kan kopen? ben erg enthousiast over keta en zou het graag een keer in me been willen spuiten.. maar een spuit op internet bestellen en laten bezorgen is geen optie want ik woon nog thuis..

Sjoerd
Klik om te vergroten...

Heb je t nog gedaan en hoe was dat??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."