Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRARE & NARE Ketamine ervaring. (VRAAG)

RARE & NARE Ketamine ervaring. (VRAAG)

11 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
J
JoopDoopLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste forumleden,

Ik ga het kort proberen te houden.
Ik heb al zeker zo'n 30 tot 40 keer ketamine gebruikt en dit ging altijd goed.
Meestal op een after party na een feestje, dan gebruikte ik gemiddeld zo'n halve tot hele gram nassaal.
Ik kan er erg goed tegen, vind het leuk om lekker veel te nemen en ik ken mezelf erg goed met dat spul.

Nu de ervaring ..

Hadden een hardcore feestje, daar wat ket geregeld van een kennis.
Deze zag er behoorlijk poederig uit, aangezien ketamine er normaal een beetje als suiker uitziet, was dit net coke of bakmeel.
Snuiven deed behoorlijk pijn in de neus, maar de smaak was wel duidelijk ketamine.

Op de after party waren we met z'n 6e.
3 ervan aan de keta die we net geregeld hadden.
Namen alle 3 een flinke lijn... 15 minuten later... NIKS!
Namen er toen nog 1 per persoon.. en nu komt het...
WIJ ALLE 3 .. Kut gevoel, heel erg moe & niet kunnen slapen, heel erg verward, snapte er niets meer van, konden niets meer.... GEWOON KUT!
Dit hield zo'n dikke 3 uur aan terwijl ketamine normaal maar een uurtje werkt.

DE VRAAG:

Achteraf bekeken weet ik dus 100% zeker dat dit geen ketamine was.
Het effect leek erop alleen dan erg donkere gedachtes, lichamelijk tot niets in staat, erg vaag op een niet-leuke manier...
We lagen alle 3 KO van 2 lijntjes, maar konden niet slapen uren lang.

Iemand enig idee wat dit geweest mag zijn?
Iemand een soort gelijke ervaring gehad?
Ik ben erg benieuwd wat ik voor troep mijn lichaam ingegoten heb.

Alvast bedankt!

Joop
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Laat het testen.
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aangezien je zegt dat het drie uur heeft geduurd en het effect erop leek, zou het mogelijk een ketamine- of PCP-analoog geweest kunnen zijn, die doorgaans langer duren en/of potenter zijn. Maar goed, dat is gissen en de enige manier hoe je erachter gaat komen wat het geweest is, is door het te laten testen bij een testservice.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Spyro Klinkt als die gore Ket-vervangende chemical. Bakmeel ketamine 🫡
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
2f ketamine’ duurt 3 uur brand ook wat meer
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan wel DCK of 2F-DCK zijn geweest, ik vond alleen zelf 2F-DCK net zo chill als ketamine. DCK daarentegen vond ik wel kut.
Uit mn hoofd weet ik nog dat mn 2fket een geel tintje had. Is jouw 'ket' gewoon wit?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan inderdaad van alles geweest zijn. Er zijn zoveel dissos. Als je zekerheid wil laat het testen. En anders gewoon wegpleuren en echte keta fixen voor volgende keer.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
JoopDoop zei:
Iemand enig idee wat dit geweest mag zijn?
Iemand een soort gelijke ervaring gehad?
Ik ben erg benieuwd wat ik voor troep mijn lichaam ingegoten heb.
Klik om te vergroten...
Hierop antwoorden is een beetje Speculaas_voedingswaarde.jpg

Als je antwoord wil op je vraag, breng het zakje poeder dan naar een testpunt! Daarmee kun je ook anderen helpen. Want het testen van drugs is juist bedoeld als early warning system: zodra er gevaarlijke samples op de markt verschijnen kunnen die gesignaleerd worden en kunnen we anderen er ook voor waarschuwen :wink:

Zeker als je onverwacht onprettige ervaringen hebt met een sample dan is de kans groot dat het DIMS even goed wil uitzoeken wat er nou aan de hand is.

Even langs bij een van de volgende locaties dus!

Waar kan ik drugs laten testen? - Drugs-test.nl

Wil je weten waar je drugs kan testen? Hier vind je een overzicht van alle drugstestlocaties in Nederland, inclusief de openingstijden.
www.drugs-test.nl www.drugs-test.nl
T
Thootje033Lid
01-01-2024, 00:00
#9
JoopDoop zei:
Beste forumleden,

Ik ga het kort proberen te houden.
Ik heb al zeker zo'n 30 tot 40 keer ketamine gebruikt en dit ging altijd goed.
Meestal op een after party na een feestje, dan gebruikte ik gemiddeld zo'n halve tot hele gram nassaal.
Ik kan er erg goed tegen, vind het leuk om lekker veel te nemen en ik ken mezelf erg goed met dat spul.

Nu de ervaring ..

Hadden een hardcore feestje, daar wat ket geregeld van een kennis.
Deze zag er behoorlijk poederig uit, aangezien ketamine er normaal een beetje als suiker uitziet, was dit net coke of bakmeel.
Snuiven deed behoorlijk pijn in de neus, maar de smaak was wel duidelijk ketamine.

Op de after party waren we met z'n 6e.
3 ervan aan de keta die we net geregeld hadden.
Namen alle 3 een flinke lijn... 15 minuten later... NIKS!
Namen er toen nog 1 per persoon.. en nu komt het...
WIJ ALLE 3 .. Kut gevoel, heel erg moe & niet kunnen slapen, heel erg verward, snapte er niets meer van, konden niets meer.... GEWOON KUT!
Dit hield zo'n dikke 3 uur aan terwijl ketamine normaal maar een uurtje werkt.

DE VRAAG:

Achteraf bekeken weet ik dus 100% zeker dat dit geen ketamine was.
Het effect leek erop alleen dan erg donkere gedachtes, lichamelijk tot niets in staat, erg vaag op een niet-leuke manier...
We lagen alle 3 KO van 2 lijntjes, maar konden niet slapen uren lang.

Iemand enig idee wat dit geweest mag zijn?
Iemand een soort gelijke ervaring gehad?
Ik ben erg benieuwd wat ik voor troep mijn lichaam ingegoten heb.

Alvast bedankt!

Joop
Klik om te vergroten...
Zou dit de 2f keta kunnen zijn die als Research chemicals verkocht wordt. Het is niet de originele variant of course?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Speculeren is hier niet toegestaan
Klik om te vergroten...
Deze! Aangezien dit topic een en al speculeren is gooi ik er een slotje op.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thootje033 zei:
Zou dit de 2f keta kunnen zijn die als Research chemicals verkocht wordt. Het is niet de originele variant of course?
Klik om te vergroten...
Speculeren is hier niet toegestaan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
2f ketamine’ duurt 3 uur brand ook wat meer
Klik om te vergroten...
2f ketamine duurt helemaal niet 3 uur maar ongeveer 1 á 1,5 uur max.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."