Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
""
"Iemand die dit herkent"
"JoopDoop zei: Beste forumleden, Ik ga het kort proberen te houden. Ik heb al zeker zo'n 30 tot 40 keer ketamine gebruikt en dit ging altijd goed. Meestal op een after party na een feestje, dan gebruikte ik gemiddeld zo'n halve tot hele gram nassaal. Ik kan er erg goed tegen, vind het leuk om lekker veel te nemen en ik ken mezelf erg goed met dat spul. Nu de ervaring .. Hadden een hardcore feestje, daar wat ket geregeld van een kennis. Deze zag er behoorlijk poederig uit, aangezien ketamine er normaal een beetje als suiker uitziet, was dit net coke of bakmeel. Snuiven deed behoorlijk pijn in de neus, maar de smaak was wel duidelijk ketamine. Op de after party waren we met z'n 6e. 3 ervan aan de keta die we net geregeld hadden. Namen alle 3 een flinke lijn... 15 minuten later... NIKS! Namen er toen nog 1 per persoon.. en nu komt het... WIJ ALLE 3 .. Kut gevoel, heel erg moe & niet kunnen slapen, heel erg verward, snapte er niets meer van, konden niets meer.... GEWOON KUT! Dit hield zo'n dikke 3 uur aan terwijl ketamine normaal maar een uurtje werkt. DE VRAAG: Achteraf bekeken weet ik dus 100% zeker dat dit geen ketamine was. Het effect leek erop alleen dan erg donkere gedachtes, lichamelijk tot niets in staat, erg vaag op een niet-leuke manier... We lagen alle 3 KO van 2 lijntjes, maar konden niet slapen uren lang. Iemand enig idee wat dit geweest mag zijn? Iemand een soort gelijke ervaring gehad? Ik ben erg benieuwd wat ik voor troep mijn lichaam ingegoten heb. Alvast bedankt! Joop Klik om te vergroten... Zou dit de 2f keta kunnen zijn die als Research chemicals verkocht wordt. Het is niet de originele variant of course?"
"darkbull zei: nog nooit geprobeerd, ketamine niet en speed ook niet. nu werd me aanbevolen deze twee te combineren voor een geil effect. please help me out, ik mag mezelf graag inlezen in troep voor ik het probeer: ketamine lijkt me leuk voor een dromerig effect, speed lijkt me handig (maar ook wel verslavend en ik ben niet happig op een verslaving) voor als je moet verhuizen. ik wil geen ghb gebruiken voor een sextrigger. dus kreeg ik de keta/speed tip, het schijnt dat je dat spul moet gaan mengen bijv. 100 mg en 100 mg en dan gebruikt voor een geil gevoel. voor ik nu proefkonijn op mezelf ga worden, wellicht is deze combi al eerder geprobeerd door anderen en wat was jullie ervaring? hoor het graag! Klik om te vergroten... Ik ben bekend met het fenomeen speeta. Tuurlijk hangt er aan alle drugs een label met gevaren. Ik ben van mening als je weet wat je doet en je hebt er iemand naast die dezelfde kennis deelt maakt het een stuk aangenamer. Ik ben zelf een persoon dat ik van die mix niet extra voorzichtig ben maar behandel het niet als gewone speed. Veel plezier met uitvinden wat jouw ervaring is"
"Hoi iedereen. Zou iemand mijn vraag kunnen beantwoorden. Ik heb reeds 3-cmc gekocht. Ik ben een 3-mmc gebruiker. Wat kan ik verwachten van 3-cmc? En ik hoorde dat het erg prikt in de neus. Klopt dat?"
"HappyMind zei: Ik vind het niet te vergelijken met 3-MMC, nog niet eens als slap aftreksel. Het duurt erg kort en ik moest hoog doseren om het effect te voelen. En het brand goed in je neus ja! Eindoordeel; ik heb het restant weggegooid haha. Hopelijk heb jij een leukere ervaring! Klik om te vergroten... Ik heb net een dosering gelijk aan een normale 3-mmc dosering en ik snap wat je bedoeld. Ik vind het niet tof. Blijkt dus dat die designer drugs nog niet oke is. Bedankt voor de reactie👍🏻"