Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik op je werk

Drugsgebruik op je werk

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, op speed...
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op m'n werk wat ik eerst deed (zeer chill baantje in een kleine boekenzaak, eigenlijk de hele dag luieren of boeken opruimen en in de juiste plank zetten) heb ik nog wel speed, coke en thc gebruikt oh en benzo's. Maar dat deed ik ook heel af en toe en het had ook eigenlijk bijna geen effect op m'n prestaties omdat ik die toch niet hoefde te leveren...aangezien er bijna geen klanten kwamen en er weinig was om op te ruimen. Maar wanneer ik pep ophad was de hele zaak na een uurtje brandschoon :grin:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
de leraar maatschappijleer , was er zo flauw van dat de halve klas stoned was, dat ie zelf ook even in de pauze een blowtje ging roken.

"zo nu zitten we weer op het zelfde niveau"

Nog noit zo'n geweldige en begrijpelijke les gehad. Het proefwerk de dag ernaa scoorde een gemiddelde van 8,5
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
zo vaak knetterstoned naar school/werk gegaan, mdma op school en werk, toen ik nog in me beginperiode zat, en af en toe nog uitwaussend na een feest moest ik werken.
verder heb ik een keer met paddo's op gewerkt, ik was vergeten dat ik moest werken die dag haha, helemaal trippend vakkengevuld toen. ging me teamleider (hij wist het) allemaal klanten naar me doorsturen om zichzelf krom te lachen.
ook een keer hippyflippend naar werk, had ik de uitwerkingstijd onderschat.
ook gewerkt onder de 4fmp en ketamine
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel eens met speed achter de bar gestaan, maar moest ook een nachtje doorhalen.

geen klachten gehad, en de volgende dag zag ik dat ik de bar schoon en netjes had achtergelaten. (was na t feestje hier, afgesloten en schoongemaakt, en bij de buren verder gefeest :grin: :grin: )
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik ben nu en dan weleens stoned op me werk, maarja ik flip burgers dus dat maakt niet zoveel uit :P
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ooit eens pep gehad op school, just to try.
Was wel geinig lekker relaxed zomer dagje.
Was alleen vergeten dat ik die dag mondeling literatuur had!
HEIL pep, lulde ze de oren van de kop! En terecht, heb het gered met een 5,5 zonder ook maar 1 van al die boeken ooit te lezen.

Maar ik doe het nooit weer, gewoon uit principe, wel wil ik nog een keer stond zijn in de klas, maar zit nu op de hoge school dus nu kan 't.
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#8
underworld zei:
zo vaak knetterstoned naar school/werk gegaan, mdma op school en werk, toen ik nog in me beginperiode zat, en af en toe nog uitwaussend na een feest moest ik werken.
verder heb ik een keer met paddo's op gewerkt, ik was vergeten dat ik moest werken die dag haha, helemaal trippend vakkengevuld toen. ging me teamleider (hij wist het) allemaal klanten naar me doorsturen om zichzelf krom te lachen.
ook een keer hippyflippend naar werk, had ik de uitwerkingstijd onderschat.
ook gewerkt onder de 4fmp en ketamine
Klik om te vergroten...

wow :P

4-fmp kan ik me nog wel voorstellen, stoned ook, maar op paddo's en hippyflippend?

Wow.

ik denk echt dat ik dan zelfs niet meer zou kunnen vakkenvullen
3
321123Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Op school of werk stoned zijn is 1 ding
maar onder invloed van 4fmp-keta dat gaat me wel
te ver en lijkt me ook niet erg chill ofso.
Als ik onder invloed ben wil ik rustig kunnen zitten en jointjes roken
of op feesten. :stoned: :wave:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Coke, speed, efedrine, ritalin, thc..

Kanker drugs!
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het lijkt mij dat slaapmiddelen juist alleen maar vervelend zijn om op te hebben als je aan het werk bent :confused: Hoezo heb je dat genomen dan?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindgamer zei:
Coke, speed, efedrine, ritalin, thc..

Kanker drugs!
Klik om te vergroten...

Niet alleen van drugs krijg je kanker, ook van spijkerbroeken!

:P
s
shahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nooit gedaan, zal ook nooit gebeuren.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
dxm wiet drank hash speed lsd coke slaapmiddelen ketamine(50ug)

combo`s: wiet-drank, drank-wiet-hash, speed-wiet
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
dxm wiet drank hash speed lsd coke slaapmiddelen ketamine(50ug)

combo`s: wiet-drank, drank-wiet-hash, speed-wiet
Klik om te vergroten...
wat voor werk doe jij? :tearsofjoy:
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik ben in havo 5 zelden niet stoned op school geweest en rookte vroeger toen ik krantenjongen was vaak een lekker jointje tijdens het bezorgen.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#17
bij de McDonalds? tuurlijk :P heb 3x stoned gesolliciteerd :P ben vaak stoned op school. doe wel gewoon VWO 5 tweetalig en haal nog 8en ook! gaat om prioriteiten stellen. Nooit gebruiken wanneer het niet kan, kijk gym kan ik best stoned bij zijn, maar als ik morgen een SE biologie heb en ik begrijp er geen hol van, blijf k gewoon nuchter bij bio :wink: simpel. :stoned:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Sterreh zei:
Immo zei:
Ik gebruik af en toe eens speed op mijn werk, Dit zorgt ervoor dat ik mijn werk beter doe en dat mijn werk vele malen leuker is.

Fijn spul om mee te werken.
Klik om te vergroten...

Jaah, ben ik het mee eens !
Mijn vriend doet het als hij de nachtdienst heeft. Vind ik niets mis mee want van Speed ben je alerter dan dat je met een halve slaapkop aan het werk bent !! Ik heb het op school wel eens gedaan. Op het werk moet je er toch mee oppassen ... op sommige werkplaatsen nemen ze maandelijks bloed af !
Klik om te vergroten...

De baan waar ik een spuit in m'n aderen krijg geramd om te testen wat ik in mijn vrije tijd doe is de baan waar ik diezelfde dag ontslag neem.
Klik om te vergroten...

amen brother :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
timmaniac zei:
cropp zei:
dxm wiet drank hash speed lsd coke slaapmiddelen ketamine(50ug)

combo`s: wiet-drank, drank-wiet-hash, speed-wiet
Klik om te vergroten...
wat voor werk doe jij? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik werkte eerst als vakkenvuller en vulploeg leider, en nou maak ik salades en deserts in een grand cafe, vroeger gebruikte iedereen daar, maar die zijn allemaal weggegaan. die gasten mengden speed met slaappillen en snoven het met 30 cm tuinslang van het aanrecht. ik ben de enige die er nog gebruikt, samen met mijn beste vriend, die er nou een week werkt
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
timmaniac zei:
cropp zei:
dxm wiet drank hash speed lsd coke slaapmiddelen ketamine(50ug)

combo`s: wiet-drank, drank-wiet-hash, speed-wiet
Klik om te vergroten...
wat voor werk doe jij? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

ik werkte eerst als vakkenvuller en vulploeg leider, en nou maak ik salades en deserts in een grand cafe, vroeger gebruikte iedereen daar, maar die zijn allemaal weggegaan. die gasten mengden speed met slaappillen en snoven het met 30 cm tuinslang van het aanrecht. ik ben de enige die er nog gebruikt, samen met mijn beste vriend, die er nou een week werkt
Klik om te vergroten...

haha, dat meen je niet. Ik was vroeger ook vakkenvuller en vulploegleider, en laat dat nou net de tijd zijn dat ik weleens zo stoned als een garnaal op werk was. vooral als vulploegleider leverde dat hilarische situaties op. bij mijn tegenwoordige werk niet meer, moet nu meer me kop erbij houden en met klanten praten etc. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."