#1
Lekker bezig man! Keep it up. ![:)]()


op drank en blowen naar maar dat is geen probleem voor mijwobble zei:ik ben afgekickt van WoW.

skunkopaat zei:Ik ben afgekick van het blowen, naar 3 jaar extreem veel te hebben geblowd (naar mijn doen) en ik ben er nu helemaal klaar mee![]()
Ik ben ook gestopt met de andere drugs (behalfe alcohol) maar daar hoef ik niet echt van af te kicken ofzo.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."