#1
Het is toch ook te zot voor woorden. Man, wees eens eerlijk tegenover jezelf en tegen je ouders. Rondlopen met andermans pis om niet gesnapt te worden. Of je gebruikt drugs, of je gebruikt het niet. Maar als je die keuze maakt, heb dan ook vrede met de gevolgen van je gebruik. Dat je hier komt vragen hoe jij je ouders om de tuin kunt lijden vind ik nog het meest zielig. Zoals ExceptionalInsight al schreef, ben blij dat ik jou niet ben.