Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

Gekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

157 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb niet zulke dingen als jullie ^.
Maar coke snuifen in de wc van school vond ik wel erg zielig..
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#2
- LSD in een opleidingscentrum voor politie, brandweer en ambulanciers tijdens een schooluitstap. Had toen iets meer genomen dan de bedoeling was :rolleyes:
- LSD op school. M'n maat en ik hadden geluk dat we die dag veel studie hadden en geen enkele leerkracht iets gemerkt had. Had toen wel een toets wiskunde verneukt :P.
- XTC heb ik ook eens gedaan op school, een half pilletje.
- Speed en wiet deed ik vroeger ook regelmatig op de toiletten op school.
- Wiet op de trein omdat ik niet kon wachten tot ik afgestapt was.
- Lachgas op de bus

Tegenwoordig doe ik dat allemaal niet meer hoor, ik ben wel iets verantwoorder bezig nu :wave:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eigenlijk helemaal niets raars...

Alleen misschien dat ik nog nooit stoned was geweest maar wel een paar keer had geblowt. Toen ging ik met een vriendin 's middags voor de lol wat blowen, en was ik voor de aller eerste keer _KNETTER_ stoned. Alleen jammer dat ik toen knetter stoned bij mijn ouders moest gaan zitten voor het avondeten, terwijl ik dat gevoel nog nooit had meegemaakt...

Geniaal topic overigens :grin: keep posting weird shit :grin:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Na mijn eerste lsdtrip op zondagnacht toch maar besluiten om naar school te gaan 'sochtends. Op de brommer zonder helm 30 kilometer afgelegd omdat het zo'n ontiegelijk gruwelijk weer was en ik me herboren voelde. Vervolgens tijdens de afterglow gewoon lessen volgen met mijn grote doppen en er nog lol in hebben ook ondanks dat ik al 48 uur niet geslapen had. Na school moest ik helaas direct werken, dus toen ik eindelijk thuis was om half tien had ik al bijna 3 dagen niet geslapen. Ik voelde me nog steeds een koning maar het was allemaal wel onverantwoord :wave:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
hm het raarste tot nu toe voor mij was trippend op lsd door de binnenstad van breda lopen, en daarna heerlijk in een luxe restaurant gegeten.. met de maya tekens op mn bord :hearteyes:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijnen leggen op tafel bij de Mcdonalds in Polen was voor mij wel komisch. Ook in clubs gewoon op tafel. En met t mooiste uitzicht ooit (op t prachtige stadje Torun.. google maar ff) vond ik wel een erg sfeervolle en lieflijke ervaring :)

En vorig jaar met hemelvaart kneiterstoned de dag doorgebracht. Had alleen afgesproken dat ik die dag nog een paard uit zou proberen o.0 Dat was niet zo'n succes :openmouth: Op dat soort dagen moet je ook geen afspraken maken..
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hartje(LSD) in het Zoniënwoud in Brussel, snachts met paar vrienden, was echt HARD flashe :grin:

Es denke.. Een vriend van me heeft eens bij de aftelling op nieuwjaar in de gehandicapten toilet een joint zitten rollen, maar dunno of dat hier past :grin:

Ik denk toch dat ik redelijk verantwoord omga met plaatsen en timing als ik drugs neem :grin: Kan me niet iets anders bedenken.

Wel grappige verhale hier :grin:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Politiebureau.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De raarste plekken zullen mogelijk in auto's van engelse mensen in engeland zijn, of bij een kampvuur in een bos ingesloten tussen heuvels, ook in engeland, op een brug bij de themes, op een kerkhof ook daar in de buurt.. niks al te vreemds eigenlijk.
Getript heb ik alleen thuis, in Amsterdam of op psy trance feestjes van verschillende locatie.

Ik heb trouwens wel elke van de 12 keer of meer adt ik met het vliegtuig ging erg stoned er in gezeten, maar dat telt niet echt denk ik.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik dacht ook vaak dat ik in een vliegtuig zat.

:)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#11
jaja zei:
Politiebureau.
Klik om te vergroten...

Verklaar u nader :wink:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mary zei:
jaja zei:
Politiebureau.
Klik om te vergroten...

Verklaar u nader :wink:
Klik om te vergroten...

Ging vroegah, toen kon dat nog, m'n boetes uitzitten. Om de dagen aangenaam door te komen ging er dan 'n pakkie om te roken mee.
Zelfs dàt kon toen ook nog!!

:smoke:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Joint roken op terrein van Centerparcs.. wat destijds mn werkgever was en daarna lekker zwemmen (kan dan gratis)

Midden in t klaslokaal als er geen leraar was

Op de skatebaan en daarna serieus nog proberen tricks te doen op de halfpipe.. *halfpipe incomming.. bam*
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ThaReaper zei:
Midden in t klaslokaal als er geen leraar was

Op de skatebaan en daarna serieus nog proberen tricks te doen op de halfpipe.. *halfpipe incomming.. bam*
Klik om te vergroten...
1ste: whaha das style! wel stoned in de les gezeten, tot aan lachkick toe :mrgreen:
2de: Daar voel je dan vast niet veel meer van :beer:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nick de Neger zei:
ThaReaper zei:
Midden in t klaslokaal als er geen leraar was

Op de skatebaan en daarna serieus nog proberen tricks te doen op de halfpipe.. *halfpipe incomming.. bam*
Klik om te vergroten...
1ste: whaha das style! wel stoned in de les gezeten, tot aan lachkick toe :mrgreen:
2de: Daar voel je dan vast niet veel meer van :beer:
Klik om te vergroten...

Dat zal je nog verbazen hoe hard een halfpipe nog aankomt als je stoned bent :(
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
hahaha geniaal weer! :grin: Soma is een held btw :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
jaja zei:
Politiebureau.
Klik om te vergroten...

wel eens tijdens verhoor de vraag gehad of ik drugs gebruikte. kwam toen net van feessie en voelde me nog wazig, gewoon glashard nee zeggen tegen die agent he :grin:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Speed op t kerkhof.. egt lullig, was egt respectloos vn me.. misschien ben ik wel vervloekt nou..:P

En 2 mate van me hebbe toen ook paddo's genomen op t kerkhof.. zeer af te rade.. ze dachte dat er zombies uit de graven kwamen en 1 van hun sprong uit angst in het kanaal om te ontkome aan 'de zombies'
dusja, beter niet doen :P
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
LSD in de dierentuin, de bioscoop en voor de rest eigenlijk alleen maar binnenshuis of in de natuur...
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
LSD in een kinderboerderij

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."