Heb me wel eens kapot geamuseerd op nieuwjaarsnacht op:
Iets teveel wiet + anderhalve portie Truffels + Alcohol. Als je geen trip ervaringen hebt, en de kerstverlichting hangt er nog, en het vuurwerk is nog niet geweest... Zijn alle kleurtjes zo machtig mooi
![:tongueout:]()
.
Heb afgelopen nieuwjaar gecandyflipped, wat gedronken en geblowed.
Hippycandyflippen (shroomz, LSD en MDMA) was ook wel lachen.
Heb ook wel eens getruffelflipt.
Ben de afgelopen 3 dagen (waarvan de eerste 2 werkdagen) + 2 nachten door gegaan, met 2 keer een paar snooze-momentjes van 1-2 uur (vannacht voor 't eerst weer degelijk geslapen
![:grin:]()
) op wat dex (op de 1e en 2e dag), wiet, GHB en lachgas. Niet echt een aanrader op mijn omstandigheden, maar welk gegarandeerd lekker chaotisch niks doen voor in 't weekend
![:tongueout:]()
.
Maar de leukste, individuele, zelfverrijkende, introverte, verklarende en leervolle trip bestond uit
flink wat DXM met verder wat sclerotia, 2cb en wat LSD. Ik heb m'n ogen de hele trip niet geloofd, en ik heb continu scheel gekeken. Ik was blij dat ik dit vrij snel door had, en met wat muziek alleen maar heb liggen filosoferen.